اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806124012713045

تهیه بلیط لحظه آخری تا چه حد از هزینه‌ها می‌کاهد

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری راهکاری برای کاهش هزینه‌ها

کد: 139806124012713045

http://bit.ly/2ZI9PcR

، اصفهان , (اخبار رسمی): بلیط لحظه آخری به مقاصدی همچون کیش، مشهد و... از آن دست عباراتی است که بیشتر مسافرانش، چمدان خود را از قبل بسته‌اند و منتظر آخرین دقایق هستند تا علاوه بر استفاده از هواپیما، بهایی کمتر از عرف بپردازند. این مسافران حرفه‌ای می‌دانند که قیمت بلیط در آخرین لحظات کاملا به صرفه و اقتصادی است.

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری راهکاری برای کاهش هزینه ها
سپهرنما سایت خرید بلیط هواپیما

خیلی‌ها تا به حال ممکن است پیامکی با عنوان بلیط لحظه آخری مشهد ویژه امروز 70 هزار تومان بر روی دستگاه همراه خود دریافت کرده باشند. ماهیت پرواز لحظه آخری، بلیط هواپیما چارتر است که به دلیلی چارترکننده تصمیم گرفته تا بلیط چارتر خود را با عنوان لحظه آخر تبلیغ کند. این تصمیم چارترکننده به نفع مسافرانی است که قصد سفر و خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت را دارند. در واقع پرواز لحظه آخری یک مدل بلیط ارزان به حساب می‌آید.

پرواز چارتر یا تاکسی هوایی (Air Taxi) پروازی است که بخشی از برنامه منتشر شده توسط شرکت هواپیمایی نیست. به عنوان مثال، یک شرکت هواپیمایی در وب‌سایت خود اعلام نخواهد کرد که هر چهارشنبه ساعت ۴ از مقصد A به سمت مقصد B پروازی وجود دارد، در عوض پروازهای چارتر توسط اپراتور چارترکننده برای سفرهای خاص برنامه‌ریزی نشده اجرا می‌شوند. شرکت‌هایی که بلیط‌ها را در پروازهای منفرد عمومی خریداری می‌کنند، اما پرواز را انجام نمی‌دهند به عنوان اپراتور عمومی چارتر شناخته می‌شوند. شرکت‌های هواپیمایی چارتر کننده بلیط‌های مسیرهای پر رفت و آمد، مثل تهران به مشهد را عمده می‌خرند و پس از قیمت‌گذاری این بلیط‌ها را به فروش می‌رسانند؛ از این رو، قیمت بلیط پرواز چارتر لحظه آخری نمی‌تواند ثابت باشد و وابسته به شرایط زمانی و شرایط چارترکننده ممکن است تغییر کند، پس برای پیدا کردن بلیط لحظه آخری ارزان قیمت باید حوصله به خرج داد.

بلیط هواپیمای لحظه آخری

امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران، خرید بلیط ارزان است. بلیط چارتر یا تاکسی هوایی (Air Taxi) بلیط‌هایی هستند که چند ماه قبل توسط اپراتور چارترکننده خریداری شده و الان در زمانی نزدیک به پرواز فروخته می‌شوند. البته چارتر کننده می‌تواند بلیط‌هایی را به تعداد محدود به طور سیستمی هم به فروش برسانند.

شاید برای همه پیش‌آمده است که یک سفر فوری پیش بیاید؛ در این حال نمی‌توان به طور حضوری در این شلوغی‌ها و ترافیک‌ها دنبال بلیط فوری چارتر بود، هنگامی که شخصی در اینترنت به دنبال یک بلیط یا پرواز فوری است، خرید بلیط لحظه آخری ارزان در این اوضاع بسیار به صرفه است. در این شرایط می‌توان بلیط ارزان لحظه آخری را خریداری کرد و هر چه سریع‌تر به مقصد خود رسید. با خرید بلیط ارزان لحظه آخری می‌توان مطمئن بود تا چند ساعت دیگر در مقصد مورد نظر بود.

ویژگی‌های بلیط لحظه آخری

از ویژگی‌های بلیط پرواز چارتر لحظه آخری می‌توان به خدمات و صندلی هواپیمای بلیط چارتر اشاره کرد که هیچ تفاوتی با بلیط معمولی یا سیستمی ندارد. وقتی شخصی سوار هواپیما می‌شود، نخواهد فهمید که مسافری که کنار نشسته است، بلیط عادی خریداری کرده است یا بلیط چارتر، از نظر شرایط و کلاس پرواز، بلیط چارتر هیچ تفاوتی با بلیط سیستمی ندارد، اما برخلاف بلیط سیستمی نمی‌توان بلیط چارتر را کنسل کرد. اگر شخصی به تنهایی می‌خواهد مسافرت کند بلیط چارتر برایش بسیار مناسب و با صرفه خواهد بود؛ ولی اگر قرار است خانوادگی سفر کنند احتمال اینکه صندلی‌های افراد خانواده کنار همدیگر نباشد زیاد است و نمی‌توان صندلی‌ها را انتخاب کرد. چون چیدمان صندلی‌های بلیط چارتر کاملا به طور تصادفی است.

و در آخر باید دانست که همیشه بلیط لحظه آخری یا چارتر ارزان‌ترین بلیط برای خرید بلیط اقتصادی نیست. قیمت‌های بلیط چارتر و لحظه آخری در فصل کم سفر اصلا قابل قیاس با قیمت بلیط لحظه آخری در فصل پر سفر نیست.

وقتی کودکی (۲ تا ۱۲ ساله) همراه است و قرار است او را با خود به سفر برد، بهتر است در نظر داشت که بلیط لحظه آخری که خریداری می‌شود، برای کودکان هیچ تخفیفی ندارد و باید برای بلیط کودک هزینه بلیط یک بزرگسال را پرداخت، در حالی که در خرید بلیط سیستمی برای کودک، قیمت بلیط شامل تخفیف می‌شود.

بلیط هواپیما لحظه آخری و سپهرنما

سپهرنما یکی از سایت‌های فروش بلیط لحظه آخر است که با قیمت‌های رقابتی، بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان را برای مشتریان ارائه می‌کند. شاید سوالی پیش بیاید که چرا این پروازها ارزان است؟ این سوال دو جواب بیشتر ندارد، اول اینکه وقتی که بلیط خریداری می‌شود به زمان پرواز نزدیک است یا اینکه از ظرفیت پرواز باقی‌مانده و تکمیل نشده است؛ به همین دلیل بهترین زمان خرید بلیط لحظه آخری چارتر، ساعات نزدیک به پرواز و فصل‌های کم سفر است. هدف فروش بلیط لحظه آخری در سپهرنما ایجاد توانایی خرید بلیط ارزان برای افرادی که با بودجه متوسط که قصد مسافرت دارند است.

اگر در تعطیلاتی مثل تعطیلات عید نوروز یا تابستان که تعداد مسافران بالاست قرار است مسافرت انجام شود، ممکن است به سختی و حتی به احتمال خیلی کمی بتوان بلیط چارتر با قیمت بلیط دقیقه 90 پایین تهیه کرد؛ زیرا وقتی تعداد مسافران بالاست و فصلی که برای سفر خود انتخاب شده است، فصل پر سفری است؛ احتمال این وجود دارد نتوان بلیط ارزان لحظه آخری پیدا کرد زیاد است و احتمال اینکه ظرفیت هواپیماها تکمیل نشود بسیار کم است و ممکن است حتی قیمت بلیط چارتر و معمولی در این فصل هیچ فرقی از نظر قیمتی با هم نداشته باشند و این سوال پیش آید که این بلیط چارتر لحظه آخری است؟

خرید بلیط لحظه آخری استانبول

استانبول یک شهر بزرگ توریستی، فرهنگی و اقتصادی در ترکیه است که به دلیل وجود مراکز خرید مختلف و متنوع مورد توجه مسافران ایرانی قرار گرفته است. استانبول که سومین شهر بزرگ توریستی جهان است، برای هر قشری با هر سنی می‌تواند جذاب باشد، اما نکته قابل توجه این است که آب و هوای آن در طول سال می‌تواند بسیار متغیر باشد؛ به همین دلیل، بهترین زمان سفر به استانبول فصل‌های بهار و پاییز است.

می‌توان در این فصل‌های کم سفر به  استانبول سفر کرد و از سفر به این شهر زیبای ترکیه لذت برد. برای کسانی که می‌خواهند به یک شهر بزرگ، مدرن و زیبا سفر کنند، استانبول تبدیل به یک مقصد رویایی و خارق‌العاده شده است؛ اما شاید خرید بلیط استانبول چون یک سفر خارجی است، به نظر آید که هزینه‌های زیادی را می‌طلبد؛ خوشبختانه به دلیل استقبال زیاد ایرانیان برای سفر به استانبول بلیط لحظه آخری استانبول چارتر وجود دارد، پس می‌‌توان بلیط‌های ارزان چارتر و لحظه آخری برای سفر به استانبول را به راحتی تهیه کرد. پرواز به استانبول جزو مسیرهای پروازی پرتردد خارجی برای ایرانیان است. با خرید آسان بلیط‌های لحظه آخری با بهترین و کمترین نرخ‌های بلیط هواپیما از سپهرنما به مقصد استانبول، یک پرواز خارجی راحت با هزینه پایین را می‌توان تجربه کرد.

خرید بلیط لحظه آخری دبی

به جرات می‌توان گفت دبی یکی از زیباترین شهرهای جهان است. وجود مناطق گردشگری فراوان، مکان‌های تفریحی و برج‌های اعجاب‌انگیز و سر به فلک کشیده دبی را به شهری بسیار خاص و زیبا در جهان تبدیل کرده است. فصل مناسب سفر به دبی، هر فصلی غیر از تابستان است، چون در تابستان آب و هوای  دبی بسیار گرم و خشک است و برای اکثر ایرانیان قابل تحمل نخواهد بود. پس اگر شخصی قصد سفر دارد بهتر است هر فصلی غیر از تابستان را برای سفر به این شهر اعجاب انگیز انتخاب کند. وجود مناطق گردشگری متنوع و زیادی در دبی مانند برج سر به فلک کشیده خلیفه، آب نمای دبی، برج نخل عرب، مسجد جمیرا، مراکز خرید متنوع و دیدنی‌های گردشگری متعدد دبی را به مقصد بسیاری از ایرانیان مبدل کرده است.

خرید بلیط لحظه آخری نجف

شهر نجف از معدودی از مقاصد خارجی  برای ایرانیان است که می‌توان برای سفر به این شهر فرهنگی مذهبی بلیط چارتر و لحظه آخری تهیه کرد و با کمترین هزینه تجربه یک سفر به یاد ماندنی و لوکس را داشت. وجود آرامگاه امام علی (ع) در نجف اشرف باعث شده است، سالانه این شهر میزبان بسیاری از ایرانیان باشد. نجف از شهرهایی است که به دلیل جاذبه گردشگری مذهبی بسیار حائز اهمیت برای ایرانیان است و مهمترین جاذبه گردشگری مذهبی آن وجود حرم حضرت علی (ع)، امام اول شیعیان در این شهر است. علاوه بر آرامگاه حضرت علی (ع) وجود مساجد فراوان، آثار تاریخی متنوع و غذاهای سنتی این شهر را به یک شهر فرهنگی مذهبی با جذابیت‌های فراوان بدل کرده است.

سپهرنما بلیط لحظه آخری نجف را با قیمت‌های بسیار استثنایی و به صورت آنلاین برای زائران حرم امام علی (ع) ارائه می‌دهد تا زائران با وضعیت اقتصادی متوسط  نیز بتوانند با هزینه‌ای کم به حرم امام علی (ع) تشرف یابند. با خرید بلیط لحظه آخری یا چارتر با خیال آسوده می‌توان یک سفر بی دردسر به نجف اشرف را تجربه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپهرنما

خرید بلیط هواپیما با وجود سامانه سپهرنما که یکی از کامل ترین های مسافرت های هوایی است، بیش از هر زمانی دیگر راحت تر و مقرون به صرفه تر است. سپهرنما با شعار ارزان ترین سامانه خرید بلیط هواپیما بسیار تلاش کرده است تا بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری در مسیر های پر ترددی همچون مشهد، اهواز، کیش، تهران، اصفهان و ... را بصورت بلیط ارزان ارائه کند. سپهرنما همواره کوشیده تا با ارتباطات خود همواره از هزینه مسافرت هوایی بکاهد. سپهرنما در پرواز های خارجی هم پیش تاز است و هم ارزان. تردد بین کشور های همسایه اگرچه از طرق زمینی و با اتوبوس ارزان تر هستند اما، به صرفه نیست. به همین علت در مسیر های نجف، استانبول، دبی، تفلیس و .... بلیط هواپیما خارجی ارزان قیمت چارتر و سیستمی با نرخی مناسب در این سامانه بفروش می رسد. سپهرنما با دارا بودن مجوز بند الف از سازامان هواپیمایی کشوری و سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما طیف گسترده ایی از خدمات بلیط هواپیما را به مشتریان خود ارائه میدهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی