اطلاعات تماس
  • 02121-812*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806164020913088

از دهم شهریور ماه تا سیزدهم شهریور ماه برگزار می‌شود

گردهمایی فعالان صنعت فولاد، گاز و پتروشیمی در نمایشگاه فولاد و متالوژی

کد: 139806164020913088

http://bit.ly/2PXwPRr

، تهران , (اخبار رسمی): فعالان صنعت فولاد، گاز و پتروشیمی با حضور در نمایشگاه نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی دستاوردها و توانمندی‌های‌شان را به علاقه‌مندان ارایه می‌کنند.

گردهمایی فعالان صنعت فولاد، گاز و پتروشیمی در نمایشگاه فولاد و متالوژی
گردهمایی فعالان صنعت فولاد، گاز و پتروشیمی در نمایشگاه فولاد و متالوژی

به گزارش روابط عمومی شرکت ایریتک، نمایشگاه بین المللی فولاد و متالوژی با حضور تعداد زیادی مجموعه و شرکت فعال در حوزه فولاد و متالوژی از دهم شهریور ماه تا سیزدهم شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می‌شود.

جلال تقی پور  مدیرعامل شرکت ایریتک با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه فولاد و متالوژی هر یک‌سال یک‌بار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه صنعت فولاد، گاز و پتروشیمی به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: شرکت ایریتک با سابقه فعالیت 45 ساله، پیمانکار پروژه‌های صنعت و معدن متالوژی و گاز و پتروشیمی است و از ابتدای راه اندازی فولاد مبارکه حضور داشته است. ایریتک توانایی اجرا پروژه از مرحله صفر تا صد طراحی، ساخت و راه اندازی را دارد. هم چنین به خاطر نیاز به تکنولوژی های خارجی مجموعه ما با شرکت های خارجی همکاری می‌کند. تقی پور در ادامه به پروژه های برون مرزی و برجسته شرکت نیز اشاره کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی فولاد زمینه خوبی از لحاظ سود آوری و اشتغال می باشدو باید در این شرایط بحران‌ها را به فرصت تبدیل کرد. در آخر وی از حضور در نمایشگاه ابراز خرسندی کرد.

مدیرعامل شرکت ایریتک به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: غرفه شرکت ایریتک به نشانی سالن میرداماد در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت ایریتک به آدرس iritec.com بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایریتک

شرکت بین­ المللی مهندسی ایران (ایریتک)، با بیش از چهار دهه تجربه و برخورداری از مهارت و دانش کارشناسان متخصص، یکی از موفق­ترین پیمانکاران عمومی در صنعت کشور می­باشد. این شرکت، تمامی خدمات پروژه­ها را به روش طرح و ساخت EPC ، شامل تأمین مالی، مطالعات فنی و اقتصادی، برنامه­ریزی، کنترل و مدیریت پروژه­ها، خدمات مهندسی، تدارکات تجهیزات، بازرسی فنی، نصب تجهیزات، مدیریت اجرا، نظارت عالی و کارگاهی، راه­اندازی و خدمات دوره­ی تضمین طرح­های صنعتی را با گسترده­ترین حدود خدمات ارائه می­نماید.

اطلاعات تماس
  • 02121-812*****
[نمایش اطلاعات]