اطلاعات تماس
  • 091226*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806164022013072

نگه‌داری و خرید ادکلن‌های مردانه

کد: 139806164022013072

http://bit.ly/32FraB5

، تهران , (اخبار رسمی): به علت تنوع بیش از حد ادکلن مردانه، انتخاب یک عطر ایده‌آل چالشی است که به تجربه و آگاهی نیاز دارد. در ادامه اطلاعاتی در این مورد آمده است.

نگهداری ادکلن های مردانه
ادکلن های مردانه

دلایل استفاده از ادکلن مردانه

  • امکان افزایش اعتماد به نفس بیشتر در اجتماع که اعتماد به نفس باعث موفقیت و همچنین پیشرفت می‌شود
  • آرامش بیشتر به دلیل ترکیبات و تاثیرات عطر  روی انسان
  • جذابیت بیشتر بین خانم‌ها

شرایط نگهداری از ادکلن مردانه

شرایط نگهداری از ادکلن مردانه بهتر است در نظر گرفته شود. گاها افزایش و کاهش پیاپی دما از جمله شرایط موجود در فضاهایی مشابه حمام، باعث تجزیه‌ی مولکول‌های آروماتیک ادکلن می‌شود و از کیفیت آن می‌کاهد. نور آفتاب نیز همین اثر را بر ادکلن دارد. ادکلن مردانه را بهتر است در مکان‌های خشک، خنک و تاریک نگه داشت تا از عمر آن کاسته نشود.

در کل طول عمر عطر بعد از استفاده آن (به روش‌های مختلف از جمبه اسپری کردن و...) سه مرحله را سپری می‌کند، که در ابتدای استفاده روی لباس بوی آن بسیار تند است، که به آن نت بالایی گفته می‌شود، نت میانی زمانی است که بیشترین ماندگاری را دارد و نت پایینی هم انتهای عمر عطر استفاده شده بر روی لباس است.

چگونه ادکلن مردانه مناسب خود را خریداری کنیم؟

تحقیقات نشان داده که هر مرد بهتر از هر کس دیگری می‌تواند با توجه به بوی طبیعی بدن خود، ادکلن مردانه‌ی ایده آل خود را انتخاب کند.

به هیچ عنوان نباید دیگران ادکلن را انتخاب کنند؛ بی دلیل نیست که بیشتر ادکلن‌هایی که به عنوان هدیه دریافت می‌شوند سال‌ها بدون کاربرد در گوشه‌ای از اتاق خاک می‌خورند.

تنها بعد از اینکه ادکلن مردانه انتخاب شد می‌توان از دیگران در مورد آن نظر خواست. اگر چندین نفر توافق داشتند که انتخاب نادرست بوده، آن موقع می‌توان به دنبال ادکلن جدیدی بود.

موثرترین راه برای انتخاب ادکلن مردانه‌ی ایده آل این است که بعد از تست ادکلن دید آیا در طول یک روز، ادکلن مورد نظر با بوی طبیعی بدن هماهنگی لازم را دارد یا خیر.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دان مد

برند دانمد از تاریخ ۹۷/۰۸/۰۱ با هدف تولید محصولات مرتبط با صنعت مد در ایران توسط فرهاد لطفی زاد شروع به کار کرد. دانمد در فاز اول با تولید محصولات چرمی از جمله انواع کیف پول ، دستی ، اداری ، مجلسی و کیف لوازم جانبی موبایل شروع کرده و به امید خدا در فاز بعدی با فروش و عرضه محصولات آرایشی ، پوشاک و ... قدم بزرگی در صنعت مد برداشته می شود. در این راه بزرگ چشم به یاری خدا و لطف و نظرات مشتریان عزیز دوخته ایم تا با نظرات و انتقادات خود ، ما را در تولید بهتر محصولات با کیفیت و خلاقانه ایرانی یاری کنند.

اطلاعات تماس
  • 091226*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس