اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806174026613115

نساجی صبا بافت در نمایشگاه فرش ماشینی حضور دارد

کد: 139806174026613115

http://bit.ly/2ZJYg4N

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت نساجی صبا بافت کاشان، تولیدکننده انواع فرش و گبه 500 و 700 شانه با نخ پروپلین، در نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 1398 شرکت خواهد کرد.

نساجی صبا بافت در نمایشگاه فرش ماشینی حضور دارد
نساجی صبا بافت در نمایشگاه فرش ماشینی حضور دارد

شرکت نساجی صبا بافت کاشان در سال 1395 با برند فرش شیک تاسیس شد و با تولید محصولات بهینه و باکیفیت، از جایگاه ویژه‌ای در صنعت فرش کشور برخوردار است.

علیرضا شیبانی، رییس هیئت مدیره و مدیر فروش شرکت صبا بافت در مورد چالش‌های این صنعت اظهار داشت: «گرانی بیش از حد مواد اولیه و محدودیت صادرات محصولات برای کشورهای خارجی از جمله چالش‌های موجود در این صنعت است. همچنین، بالا بودن قیمت‌های تمام شده برای تولیدکنندگان باعث می‌شود که این کار صرفه اقتصادی نداشته است. این موضوع را هم باید در نظر داشت که دولت و بانک‌ها از تولید فرش ماشینی حمایت نمی‌کنند.»  

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 22 الی 25 شهریور ماه سال 1398 با حضور فعالان صنعت فرش در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 الی 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نساجی صبا بافت

صنایع نساجی صبابافت در 1385 فعالیت خود را در زمینه تولید پارچه های پیراهنی آعاز نموده ودر همان ابتدای کار به طور جدی به تولید پارچه های با کیفیت معتقد بوده که منجر به ایجاد حسن نیت و ثبت برند صبابافت در ذهن مشتری به عنوان کالای با کیفیت گردیده شرکت صبابافت توانسته با تمام فراز و نشیبهای اقتصادی و به رغم تحریمهای ظالمانه در تامین مواد اولیه از بهترین کارخانجات داخلی کمک گرفته و با تمام توان به تعهدات خود عمل نموده و این نقطه قوتی در کارنامه ما می باشد که ماحصل آن رضایت مندی مشتریان است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]