اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806174026713113

هر آنچه باید درباره نمک ماشین ظرفشویی بدانید!

کد: 139806174026713113

http://bit.ly/2PQSRoL

، تهران , (اخبار رسمی): نمک ماشین ظرفشویی مناسب و باکیفیت، به سالم ماندن ظرفشویی کمک شایانی می‌کند، در ادامه فروشگاه آنلاین 20 بخر توضیحاتی در خصوص نمک ماشین ظرفشویی ارائه داده است.

هر آنچه باید درباره نمک ماشین ظرفشویی بدانید!
هر آنچه باید درباره نمک ماشین ظرفشویی بدانید!

وظیفه و عملکرد نمک ماشین ظرفشویی چیست؟

به جرئت می‌توان گفت که نمک ظرفشویی عضوی جدانشدنی و مهم در ماشین ظرفشویی است، همان‌طور که ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف به قرص و یا ژل ماشین ظرفشویی احتیاج دارد به همان میزان نیز به نمک ظرفشویی احتیاج دارد،

یک ظرفشویی برای شستن ظروف از فشار آب برای این کار استفاده می‌کند که این فشار می‌تواند باعث کدر شدن و خش افتادن ظروف شود، در اینجا ماشین ظرفشویی با استفاده از نمک، میزان سختی آب را کاهش می‌دهد تا در طی شستشو باعث جلوگیری از خش افتادن ظروف و کدر شدن آنها شود و بزرگترین اشتباه این است که بسیاری از افراد تصور می‌کنند زمانی که از قرص ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنند احتیاجی به نمک ماشین ظرفشویی ندارند در صورتی که اشتباه بسیار بزرگی است.
 
از دیگر کارایی‌های نمک در ظرفشویی، کاهش رسوبات آهکی است؛ در طول زمان رسوبات آهکی باعث باریک شدن و گرفتگی مسیر آب در ماشین ظرفشویی می‌شود و این باعث می‌شود ماشین ظرفشویی برای اینکه بتواند آب را با فشار مناسب پمپ کند فشار بیشتری به موتور بیاورد و در نتیجه این مسئله باعث کاهش طول عمر ماشین ظرفشویی می‌شود.

لازم به ذکر است که رسوبات آهکی باعث می‌شود ماشین ظرفشویی برای گرم کردن آب نیز به انرژی بیشتری احتیاج داشته باشد که این موضوع باعث بالا رفتن مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی می‌شود. بنابراین باید همیشه از پر بودن مخزن نمک ظرفشویی اطمینان حاصل پیدا  کرد تا هیچ‌گاه ظروف کدر و تار نشود و از طرف دیگر به طول عمر دستگاه کمک شود.

چگونه در ماشین ظرفشویی نمک بریزیم؟

معمولاٌ مخزن نمک در کف ماشین ظرفشویی تعبیه شده است که با چرخاندن درب در خلاف عقربه‌های ساعت باز و قابل پرشدن می‌شود. برای پر کردن مخزن نمک بهتر است از یک قیف کمک گرفته شود و از ریختن نمک در اطراف محفظه جدا خودداری شود.

به اندازه دو بندانگشت سر محفظه را خالی نگه داشت و هر بار نمک را با یک قاشق هم زد تا بتوان محفظه را تا حد نیاز، پر کرد. نباید فراموش کرد که پر کردن لب به لب محفظه، باعث شوره یا سفیدک بر روی ظرف خواهد شد.

نمک ظرفشویی اصل یا تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟

همان طور که گفته شد نمک ظرفشویی یکی از محصولات بسیار مهم در هنگام خرید است. چرا که خرید یک نمک ماشین ظرفشویی تقلبی علاوه بر صدمه زدن به خود دستگاه باعث کدر شدن و خش افتادن ظروف می‌شود.

نمک تقلبی نه تنها سختی آب را نمی‌گیرد بلکه ایجاد سختی بیشتر نیز می‌کند؛ و تنها چراغ نمک ظرفشویی را خاموش نگه می‌دارد. برای اطمینان از خرید کالای اصل باید از جایی معتبر خرید کرد زیرا که به جرئت باید گفت پس از بررسی انواع مقاله‌ها در سایت‌های مختلف ضدونقیض بودن‌های زیادی را در تشخیص نمک اصل و تقلبی دیده می‌شود مانند شفافیت دانه‌های نمک، اندازه دانه‌های نمک و بسیار چیزهای دیگری که در مورد بسته بندی آن دیده می‌شود؛ اما اگر قرار باشد به درستی و با صداقت بیان شود، این موارد نمی‌تواند یک ملاک درست برای تشخیص نمک اصلی باشد در واقع در حین استفاده، کیفیت است که بیانگر اصالت این محصول است، هر چند که بسته بندی‌های موجود نیز گاهی می‌تواند از عوامل شناختن یک محصول اصل یا تقلبی باشد. سایت آنلاین بیست بخر محصولاتی باکیفیت در سایت خود دارد و ضمانت بازگشت کالا نیز مهر تائید بر کیفیت کالاهای این سایت است.

نمک ماشین ظرفشویی مناسب برای مارک ظرفشویی چه برندی است؟

مطمئناً همه در هنگام خرید نمک برای ظرفشویی به این فکر می‌کنند که آیا این مارک برای ظرفشویی مناسب است؟ و آیا این برند می‌توان بهترین نمک ظرفشویی برای ماشین ظرفشویی بوش، ال جی، سامسونگ، آاگ و یا… باشد؟
 
این سؤالات را غالباً فروشندگان در ذهن ایجاد می‌کنند تا بتوان به خرید برند مورد نظر خود قانع کنند، در صورتی که وقتی از یک برند معتبر مانند نمک ماشین ظرفشویی فینیش و یا نمک ماشین ظرفشویی فیری استفاده می‌شود این برندها براساس استانداردهای خیلی بالا تولید می‌شوند که با تمام برندهای ماشین ظرفشویی کاملاً سازگار هستند و اگر در سایت چنین شرکت‌هایی مراجعه شود دیده می‌شود که این محصولات توسط شرکت‌های بزرگی مانند بوش، آ.ا.گ، میله، ال جی، سامسونگ و بسیاری از شرکت‌های بزرگ دیگر تائید شده است. در نتیجه کافی است نمک ماشین ظرفشویی خود را از یک برند معتبر تهیه کرد و مارک ماشین ظرفشویی مهم نیست.

نحوه نگه داری نمک ظرفشویی چگونه است؟

‌نمک را باید در جای خشک و دور از نور مستقیم خورشید باید نگهداری کرد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و خرید و سفارس نمک ظرفشویی می‌توانند به سایت فروشگاه آنلاین 20 بخر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی 20 بخر

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی بیست بخر مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا از سال 1396 شروع به کار کرده است که گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، با تنوعی بی‌نظیر در بیست بخر عرضه می‏‏‏‌شوند. فروشگاه آنلاین لوازم خانگی بیست بخر با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آن‌ها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان 20 بخر می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت بیست بخر را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتریان 20 بخر می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی