کد: 139806174026913117

حضور فرش پردیسان دلیجان در نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 98

کد: 139806174026913117

http://bit.ly/2ZJonJf

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فرش پردیسان دلیجان، تولیدکننده و صادرکننده انواع فرش ماشینی، در نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 1398 شرکت خواهد کرد.

حضور فرش پردیسان دلیجان در نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 98
حضور فرش پردیسان دلیجان در نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 98

این شرکت در سال 1381 فعالیت خود را در شهر دلیجان آغاز کرد و با تلاش و تجربه بالای مدیران و کارکنان خود و تمرکز نیروی زبده و متخصص، مراتب پیشرفت به سمت کیفیتی پایدار در جهت رضایت مصرف‌کننده را طی کرد. در حال حاضر شرکت فرش پردیسان دلیجان با تولید فرش‌های ماشینی باکیفیت و متنوع، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

سعید جلالی، مدیرعامل شرکت فرش پردیسان دلیجان، اظهار داشت: «امروزه فعالیت‌های اقتصادی به ویژه در صنعت فرش ماشینی بسیار رقابتی شده است. مسلماً گروه‌های صنعتگران فرش ماشینی انگیزه لازم جهت ارائه محصولات جدید، تولید نوآورانه و بهبود کیفیت محصول را ایجاد می‌کنند. امید است در نمایشگاه پیش رو کلیه شرکت‌کنندگان در فضایی سالم محصولات خود را ارائه دهند چرا که این مهم موجب رونق تولید و اقتصاد در این حوزه می‌شود. ما نیز با بررسی و مطالعه سلیقه مصرف‌کننده داخلی و خارجی محصولات جدیدی تولید کرده‌ایم که در نمایشگاه پیش رو ارائه خواهیم داد.»

وی در ادامه به چالش‌های این صنعت اشاره کرد و افزود: «نوسانات قیمت مواد اولیه، دشواری واردات قطعات یدکی و مواد اولیه و کاهش خدمات‌رسانی شرکت‌های خارجی در خصوص تعمیرات ماشین آلات از مهم‌ترین مشکلات این صنعت هستند. همچنین نرخ بالای بهره تسهیلات بانکی و کمبود نقدینگی از دیگر مشکلاتی است که فعالان این صنعت با آن روبرو هستند. تغییرات دستورالعمل‌های مربوطه باعث می‌شود که علی‌رغم تمامی تلاش‌هایی که در زمینه بازاریابی و صادرات انجام می شود، برنامه‌ریزی بلندمدت مقدور نباشد.»

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 22 الی 25 شهریور ماه سال 1398 با حضور فعالان صنعت فرش در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 الی 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرش پردیسان دلیجان

شرکت فرش پردیسان دلیجان با در اختیار داشتن مدرن ترین ماشین آلات بافندگی از شرکت های Schonherr آلمان و Van De Wiele بلژیک موفق به تولید فرشهای با کیفیت بالا و دستباف گونه گردیده و همچنین با بهرگیری از مدرن ترین ماشین آلات تکمیل از شرکت Sellers انگلستان به لطافت و زیبایی فرش جلوه ای خاص بخشیده است. استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی بافت در کارخانجات تولیدی پردیسان موجب ارائه تولیداتی با بهترین کیفیت گردیده است و این شرکت مفتخر ساخته با درک ذوق و سلیقه و استقبال مصرف کنندگان عزیز گامی در جهت اعتلای صنعت فرش ماشینی کشور بردارد. سعی و تلاش در جهت تأمین سلایق و رضایت مصرف کنندگان محترم اصلی ترین هدف شرکت بوده و می باشد ، امید است با تولید محصولات مختلف بتوان به این مهم دست یافت.

منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل