اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806204030413144

حسن واحدیان مدیرعامل شرکت فرش پارمیس مشهد گفت:

نمایشگاه فرش ماشینی به رونق تولید کارخانه‌ها کمک می‌کند

کد: 139806204030413144

http://bit.ly/32y1G8H

، مشهد , (اخبار رسمی): شرکت فرش پارمیس مشهد تولیدکننده انواع فرش ماشینی در اندازه و رنگ‌های متنوع است که در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 1398 حضور خواهد داشت.

نمایشگاه فرش ماشینی به رونق تولید کارخانه‌ها کمک می‌کند
نمایشگاه فرش ماشینی به رونق تولید کارخانه‌ها کمک می‌کند

حسن واحدیان مدیرعامل شرکت فرش پارمیس مشهد، نمایشگاه‌ها را به عنوان عاملی برای رونق اقتصادی صنعت فرش و همچنین کمک کننده و رونق تولید کارخانه‌های تولیدی فرش دانست و امیدوار است که بتواند در نمایشگاه پیش رو محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کند.

وی در ادامه به چالش‌های این صنعت اشاره کرد و اظهار داشت: «نبودن نقدینگی، عدم همکاری بانک‌ها برای دادن وام‌های کم بهره، بالا رفتن قیمت مواد اولیه و قطعات، پایین آمدن قدرت خرید مردم، کم شدن صادرات فرش، تولید بی رویه فرش ماشینی، تولید محصولات کاملاً تقلبی و بی‌کیفیت و فروختن آن به جای جنس مرغوب و صدها مورد دیگر باعث شده است تا کارگاه‌های تولیدی دچار دغدغه و چالش شوند و گاهی نیز به تعطیلی کشیده شوند.»

واحدیان در ادامه به دستاوردهای شرکت فرش پارمیس مشهد اشاره کرد: «در سال گذشته توانستیم تولیدات خودمان را از بافت 500 شانه به 700 شانه ارتقا دهیم. در این شرایط که تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی کشور ما را تحت الشعاع قرار داده است با کمک خدا و فضل الهی توانسته‌ایم روی پای خود بایستیم و دوام بیاوریم که این یکی از دستاوردهای مهم ما در امسال بوده است.»

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 22 الی 25 شهریور ماه سال 1398 با حضور فعالان صنعت فرش در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 الی 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرش پارمیس مشهد

تولید کننده انواع فرش ماشینی در اندازه و رنگ‌های متنوع است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]