اطلاعات تماس
  • 021-885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806204031713148

نگین رز در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی حضور دارد

کد: 139806204031713148

http://bit.ly/2N9nK5E

، تهران , (اخبار رسمی): نگین رز یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ رز است که از سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرده است. پس از گذشت نزدیک به چهار دهه فعالیت صنعتی، این هلدینگ به یکی از پیشگامان در حوزه‌ تولید منسوجات فنی تبدیل شده است. شرکت نگین رز در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 1398 حضور خواهد داشت.

نگین رز در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی حضور دارد
نگین رز در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی حضور دارد

غلامرضا الله وردی مدیرعامل گروه نساجی نگین رز، نمایشگاه‌ها را ستون‌های اصلی یک صنعت دانست.

وی با اینکه به صورت مداوم در نمایشگاه شرکت می‌کند پیشنهاداتی برای برگزار کنندگان نمایشگاه ارائه داد: «ما هر ساله در یکی از بهترین نمایشگاه‌های دنیا شرکت می‌کنیم و اطلاعات جامعی در زمینه شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندکان از نمایشگاه فراهم می‌آوریم و این اطلاعات را برای تحلیل‌ها کسب و کارها و همچنین دعوت از شرکت‌ها برای حضور در سایر نمایشگاه‌ها از این اطلاعات استفاده می‌کنند. به برگزار کنندگان پیشنهاد می‌کنم از تجربیات بین‌المللی برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه استفاده کنند. همچنین می‌توان در نمایشگاه‌ها واحدی برای پژهشگران و محققین راه‌اندازی کرد که بتوان از تحقیقات آن‌ها برای رشد و توسعه استفاده کرد.»

وی در ادامه به چالش‌های این صنعت اشاره کرد و اظهار داشت: «مهم‌ترین مسئله در زمینه ظرفیت موجود در زمینه تولیدات موکت و کفپوش است که بیش از نیاز کشور است، و میزان تولیدات کشور دوبرابر نیاز مصرف‌کنندگان داخلی است. مهم‌ترین مشکلاتی که در سال گذشته داشته‌ایم قوانین و بخشنامه‌های واحد ارزی کشور بود که مشکلاتی در زمینه صادرات ایجاد کرد و صادرات ما را بسیار کاهش داد.»

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 22 الی 25 شهریور ماه سال 1398 با حضور فعالان صنعت فرش در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 الی 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نگین رز

شرکت نگین رز یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ رز است که از سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرده است. پس از گذشت نزدیک به چهار دهه فعالیت صنعتی، این هلدینگ به یکی از پیشگامان در حوزه‌ی تولید منسوجات فنی تبدیل شده است.

اطلاعات تماس
  • 021-885*****
[نمایش اطلاعات]