اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806204032113150

از سایت و اپلیکیشن قالیچین در نمایشگاه فرش ماشینی رونمایی می‌شود

کد: 139806204032113150

http://bit.ly/32tv4Nk

، (اخبار رسمی): سایت و اپلیکیشن قالیچین که از سال 1392 ایده آن شکل گرفته است قرار است امسال در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 1398 رسماً برای تولیدکنندگان، فروشندگان و خریداران رونمایی شود.

از سایت و اپلیکیشن قالیچین در نمایشگاه فرش ماشینی رونمایی می‌شود
از سایت و اپلیکیشن قالیچین در نمایشگاه فرش ماشینی رونمایی می‌شود

محمدجواد کمالیان مدیرعامل سایت و اپلیکیشن قالیچین هدف از حضور در نمایشگاه امسال را معرفی سایت و اپلیکیشن قالیچین در این نمایشگاه بیان کرد: «قصد داریم که بتوانیم در این نمایشگاه به صورت مستقیم به مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و مغازه‌دارن اپلیکیشن و سایت قالیچین را معرفی و ارائه کنیم. در آینده قصد داریم که این اپلیکیشن و سایت به چندین زبان دنیا نیز توسعه پیدا کند تا بتواند بازارهای سایر کشورها را بدست آورد. قصد داریم که بستری برای فروش و معرفی بهتر فرش‌های ماشینی ایرانی ایجاد کنیم.»

وی در ادامه به چالش‌های این صنعت اشاره کرد و اظهار داشت: « هایپرهای موجود در این صنعت در حال حاضر خود را هایپرهای فرش می دانند که در اصل هایپر نیستند، اینگونه هایپرها بدنه خرده فروش و فروشگاهی کشور در زمینه فروش فرش و منسوجات آن در کشور را با مشکل مواجه کرده است که باعث تعطیلی فروشگاه‌ها، خرده‌فروشی‌ها و بیکارشدن تعداد زیادی از کارکنان فعال در این صنعت شده است.»

امیدواریم که سایت و اپلیکیشن ما مناسب برای همه مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان و مغازه‌دارن در این حوزه باشد و بتواند آورده‌ای برای صنعت فرش ایران داشته باشد.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 22 الی 25 شهریور ماه سال 1398 با حضور فعالان صنعت فرش در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 الی 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قالیچین

سایت و اپلیکیشن قالیچین از سال 1392 ایده آن شکل گرفته است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]