اطلاعات تماس
  • 035362*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806204032913142

حسین نصیریانی مدیرعامل شرکت صنایع کرک یزد عنوان کرد

واردات نخ خارجی، باعث فلج شدن چرخ صنعت تولید نخ فرش ماشینی است

کد: 139806204032913142

http://bit.ly/32AqHQA

، (اخبار رسمی): شرکت صنایع کرک یزد از سال 1373 فعالیت خود را با تولید نخ فرش ماشینی در رنگ‌های متنوع با کیفیت بسیار مطلوب آغاز کرد. این شرکت در طی مدت کوتاهی توانست یکی از بهترین تولیدکنندگان نخ فرش ماشینی در کشور شناخته شود. این شرکت در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 1398 حضور خواهد داشت.

واردات نخ خارجی، باعث فلج شدن چرخ صنعت تولید نخ فرش ماشینی است
واردات نخ خارجی، باعث فلج شدن چرخ صنعت تولید نخ فرش ماشینی است

حسین نصیریانی مدیرعامل شرکت صنایع کرک یزد، نمایشگاه‌ها را مکانی برای دیدار با مشتریان و شناخت نیازهای جدید بازار مصرف و تلاش در جهت به روز شدن برای تأمین این نیازها که تولید نخ با نمرات ظریف‌تر و همراه با کیفیت دانسته است. حضور در نمایشگاه و ارتباط با مشتریان و بازار در به روزرسانی و همگامی با بافندگان بسیار موثر است. حضور در نمایشگاه به شرکت ما در تولید محصولات متنوع و متفاوت‌تر کمک کرده است.

وی در ادامه به چالش‌های این صنعت اشاره کرد و اظهار داشت: «مشکلات تأمین مواد اولیه، قطعات و ماشین‌آلات که به علت عدم تأمین و تخصیص ارز و همچنین نرخ بالای ارز و مسائل سیاسی و اقتصادی است. باز بودن راه واردات نخ خارجی که باعث فلج شدن چرخ این صنعت شده و تخصیص ارز به بافندگان جهت واردات نخ و الیاف به جای اختصاص آن به ریسندگان یکی دیگر از چالش‌های این صنعت است. همچنین عدم مدیریت و هماهنگی در تعیین نرخ مشخص و مصوب ارز، که خود ناشی از مسائل اقتصادی و سیاسی است. از طرف دیگر عدم تأمین زیرساخت‌ها و پشتیبانی جهت صادرات نخ و فرش از دیگر مشکلات این صنعت است.»

نصیریانی در ادامه به دستاوردهای شرکت صنایع کرک یزد اشاره کرد: «شرکت خط جدیدی با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا برگرفته از کشورهای اسپانیا، ایتالیا و آلمان و بهره‌مندی از مرغوب‌ترین مواد اولیه با ظرفیت 4000 تن در سال شروع به کار کرده است که یکی از دستاوردهای آن تولید نخ گل برجسته بوده است. شرکت با توجه به نیازمندی بازار اقدام به تولید نخ‌های ظریف‌تر در صنعت فرش کرده است و برای فرش‌های 1200 و 1500 شانه این نخ‌ها تولید می‌شود.»

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کفپوش، موکت و فرش ماشینی 22 الی 25 شهریور ماه سال 1398 با حضور فعالان صنعت فرش در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 الی 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 035362*****
[نمایش اطلاعات]