اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806244043010837

خانه نگهداری کودک جزیره ماداگاسکار کرج

کد: 139806244043010837

http://bit.ly/32L3tar

، کرج , (اخبار رسمی): خانه نگهداری کودک جزیره ماداگاسکار کرج مکانی برای نگهداری از کودکان است تا والدین شاغل بتوانند کودکان خود را با خیال راحت به انها بسپارند.

خانه نگهداری کودک جزیره ماداگاسکار در کرج
خانه نگهداری کودک جزیره ماداگاسکار در کرج

خانه‌های نگهداری کودک، گزینه‌های مختلف زیادی را برای مراقبت از فرزند در هنگام کار فراهم می‌کند. والدینی که از سیستم مراقبت از کودکان استفاده می‌کنند، کسانی هستند که معمولا شاغل هستند. با این حال، مراقبت از کودکان می‌تواند بسیار پرهزینه باشد.

مراکز نگهداری کودک، مراقبت از کودکان را در گروه‌های سنی مختلف بین دو تا ده سال بر عهده می‌گیرند، در این مراکز افراد با قرار دادن کودک هم به خود و هم به کودک خدمت بزرگی می‌کنند.

می‌توان به راحتی و بدون دغدغه به کار خود رسید و کودک هم در این فضا با روابط اجتماعی آشنا می‌شود، روش‌های برقراری ارتباط را می‌شناسد و آموزش‌های حرکتی،فکری و روحی در فضایی بسیار جذاب را با ارئه بازی‌های مختلف فرا می‌گیرد.

گروهی ازخانواده‌ها ترجیح می‌‌دهند فرزندان خود را در محیط خانه قرار دهند و در هزینه‌های حال حاضر صرفه جویی کنند ولی غافل از این هستند که یک نیروی کاری را از چرخه خارج کرده و توانایی‌های او را از جامعه محروم می‌کنند و اگر در این مسیر دچار افسردگی نشوند، کودک خود را از آموزش در بهترین سن که ذهن خالی و آماده آموزش است دریغ می‌کنند که قطعا در سال‌های بعد مشکلات آن نمایان می‌شود و دیگر نه تنها صرف هزینه کمکی نمی‌کند بلکه صرف وقت هم چاره ساز نیست و کودک آینده خود را تباه شده می‌یابد.

متأسفانه، خانه‌های نگهداری کودک در ایران توسط دولت تأمین نمی‌شود. به همین دلیل است که هزینه‌های زیادی دارند و برخی از والدین ترجیح می‌دهند تا درخانه بمانند و از فرزند خود مراقبت کنند و یا اینکه از شخص دیگری برای این خدمات استفاده کنند.

اگرچه خانه‌های نگهداری کودک در ایران گران است، اما برخی والدین از مزایای قرار دادن فرزند خود در آنها و داشتن وقت کافی برای کار مطلع هستند.

مراکز مراقبت‌های روزانه در گروه‌های کوچک با کارمندان دارای مهارت، مراقبت از کودکان را ارائه می‌دهند. فرزند باید آموزش هایی دریافت کند که می‌تواند شامل بازی با کودکان دیگر یا آواز خواندن باشد. هر خانه ی نگهداری کودک باید توسط دولت دارای مجوز باشد.

تعداد زیادی از والدین مراکز مراقبت‌های روزانه را انتخاب می‌کنند، زیرا آنها به کارکنان اعتماد می‌کنند و به این دلیل که فکر می‌کنند برای فرزندان آنها مهم است که با فرزندان دیگری که در همان سن هستند، ارتباط برقرار کنند و روش‌های برقراری ارتباط با دیگران را یاد بگیرند و اجتماعی بار آیند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جزیره ماداگاسکار در کرج به ادرس madagascarisland.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه بازی کودک جزیره ماداگاسکار

خانه بازی کودک جزیره ماداگاسکار یکی از مجهزترین خانه های بازی کودک در کرج می باشد . این مجموعه با پرسنل با تجربه و تحصیل کرده تمام تلاش خود را برای ایجاد مکانی شاد، ایمن و آموزشی برای کودکان شما برآورده خواهد کرد . مربیان ما در این مجموعه با بازی و آموزش مشاغل در کنار شخصیت های معروف ماداگاسکار کودکان شما را برای آینده ای نچندان دور آماده می سازد تا بتوانند در زندگی و کسب و کار بهترین انتخاب ها را داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سرگرمی و تفریح