اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806264051313220

طرح فروش اقساطی شرکت مادوی نماینده انحصاری شرکت هیلتی در ایران

چگونه در شرایط رکود کنونی، امکان ساخت مسکن با کیفیت وجود دارد؟

کد: 139806264051313220

http://bit.ly/32L3Phi

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت مادوی به عنوان نماینده انحصاری هیلتی در ایران، خدمات فروش و پس از فروش محصولات هیلتی را ارائه می‌کند. این شرکت با توجه به نیاز بازار مسکن و برای جلب رضایت مشتریان در شرایط رکود کنونی، طرحی را با عنوان «طرح فروش ویژه اقساطی» به همراه بالاترین میزان تخفیف راه اندازی کرده است.

اجرای طرح فروش اقساطی محصولات هیلتی به مدت محدود
چگونه در شرایط رکود کنونی، امکان ساخت مسکن با کیفیت وجود دارد؟

با توجه به رکود ساخت و ساز در شرایط کنونی کشور، استفاده از متریال و ابزارهای با کیفیت بالا نیاز به توجیه اقتصادی داشته و کارفرمایان و پیمانکاران این عرصه سعی در به حداقل رساندن هزینه‌های خود دارند. از طرفی برخی هم برای خرید ابزارهای با دوام و یا استفاده از متریال با کیفیت مشکل جدی در تأمین نقدینگی دارند.

شرکت مادوی به عنوان نماینده انحصاری هیلتی در ایران، با توجه به برخورداری از محصولات با کیفیت بالا و ارائه خدمات تعمیرات رایگان پس از فروش برای ابزارهای برقی ساختمانی، سعی در ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان خود داشته و به همین منظور برای جلوگیری از افت کیفیت ساخت و ساز و همچنین عدم تحمیل هزینه‌های آتی برای جبران کیفیت پایین ابزار ساختمانی، طرحی با عنوان «طرح فروش ویژه اقساطی» راه اندازی کرده است.

در این طرح به منظور جلب رضایت مشتریان علاوه بر پرداخت به صورت اقساطی (تا 3 ماه) تخفیف‌های ویژه‌‌ای هم در نظر گرفته شده است.

مدت این طرح محدود بوده و از تابستان 1398 برای محصولات سیستم نصب ساپورت‌های تأسیساتی، دستگاه کرگیری (سوراخکاری الماسه)، دستگاه تخریب سنگین و سبک، دستگاه دوکاره (تخریب و سوراخکاری)، دستگاه میخکوب، دستگاه متر لیزری، دستگاه فرز (برش و ساب) و دستگاه‌های شارژی و ... در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت مادوی به آدرس www.madavi.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هیلتی

شرکت هیلتی در سال 1941 پایه گذاری شده و در طول زمان از شرکتی کوچک خانوادگی یه سازمانی بزرگ, بین اللملی و مورد اطمینان گسترش پیدا کرده است. هدف هیلتی ساخت آینده ای بهتر است به همین جهت مشتریان خود را در ساخت و سازی سریع تر , ایمن تر و مطمئن تر یاری میکند تا همواره بتوانند به نتایج کار خود افتخار کنند. نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش هیلتی در ایران شرکت مادوی در سال 1358 تاسیس و در سال 1360 موفق به اخذ نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش هیلتی گردید. این شرکت با تامین نیاز مشتری و همچنین ارائه خدمات پس از فروش توانسته است به عنوان یاری مطمئن، جایگاه ویژه‌ای در میان کارفرمایان، مشاوران و پیمانکاران کسب نماید و این مهم بوسیله علاقه و تلاش روزافزون کلیه پرسنل مجرب شرکت مادوی کسب گردیده است. اهم خدمات این شرکت در حال حاضر به شرح ذیل می‌باشد: 1) مشاوره فنی، انتخاب صحیح و بهینه دستگاه‌ها و تولیدات هیلتی 2) ارائه خدمات و پشتیبانی مهندسی جهت انتخاب صحیح تولیدات هیلتی 3) خدمات تعمیرگاهی، گارانتی و خدمات مادام‌العمر برای دستگاه‌های هیلتی 4) آموزش نحوه استفاده صحیح از محصولات هیلتی در محل کارگاه و یا دفاتر 5) خدمات مشاوره تلفنی به مشتریان توسط بخش خدمات مشتریان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان