اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806264052712886

کاری که نکوست از ثبتش پیداست

کد: 139806264052712886

http://bit.ly/2LB5iBd

، تهران , (اخبار رسمی): در زمان‌های قدیم مردم برای انجام معاملات از کالا به جای پول استفاده می‌کردند. به مرور زمان کاغذ و بعد اسکناس به صورت امروزی جای کالا در تبادلات را گرفت. اوراق بانکی نیز در این بین جای خود را در معاملات پیدا کرده‌اند.

کاری که نکوست از ثبتش پیداست
کاری که نکوست از ثبتش پیداست

مهم‌ترین مورد در این موارد وجود اطمینان و اعتماد است که بدون این دو عملا هیچ معامله تجاری و هیچ کسب و کاری حداقل به طور اصولی شکل نخواهد گرفت.

برای شروع کسب و کاری جدید نیز اعتماد و اطمینان جز پایه‌های اصلی شروع موفق و نیکوست. اما به صورت عمده برای برداشتن این گام به دو مورد مشاور با تجربه و دلسوز و فعالیت در چهارچوب قانون بطور رسمی نیاز است.

ثبت ملاصدرا با داشتن بیش از چهل سال تجربه در این زمینه و همچنین مشاورانی با تجربه، این شرایط را برای شروع نیکو و موفق کار کسب و کارهای فراهم می‌آورد.

زمانی که شخصی قصد شروع کاری را دارد، بهترین شیوه انجام آن به صورت رسمی و قانونی و مهمتر از آن اصولی است. یکی از مصادیق این فعالیت قانونی ثبت شرکت و ثبت برند و پرداخت درست مالیات و حتی بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی است.

اما اگر شخصی در هنگام ثبت شرکت نتواند به صورت درست فعالیت واقعی خود را تحت عنوان تنظیم موضوع فعالیت مشخص کند، قطعا بعدا مشکلاتی در این زمینه خواهد داشت. یا اگر به درستی برند و نام تجاری خود را در طبقات مناسب و لازم اقدام به ثبت نکند در آینده و خصوصا زمانی که محصول و خدمات به نقطه اوج خود برسد سر و کله سودجویان و کپی برداران پیدا می‌شود.

در این نقطه است که افراد تصمیم به مشاوره می‌گیرند که البته امکان مشاوره رایگان در ثبت ملاصدرا کاملا فراهم است.

قدم بعد از دریافت مشاوره درست، انجام فعالیت‌های اداری مربوطه است که ساز و کار خود را دارد. اگر یک بار ثبت شرکت و تمام فعالیت‌های قبل و بعد و مربوطه آن را انجام داد، برای بار دوم قطعا آن را بهتر و سریع‌تر و بهینه‌تر انجام می‌توان انجام داد و همچنین در دفعات بعد. ثبت ملاصدرا بیش از سی و شش سال برای هزاران مشتری افتخار انجام این فعالیت‌ها را داشته است. پس قطعا با استفاده از راهکارها و تجارب خود بهترین شروع را برای کسب و کار می‌تواند به ارمغان آورد.

گفتنی است برای افرادی که تلاش می‌کنند به بازار تجارت وارد شوند یا کسب و کارشان را ارتقا دهند، می‌توانند قبل از هر اقدامی در زمینه‌های ثبتی، حقوقی، مالی و تبلیغات با کارشناسان خبره ملاصدرا با شماره تماس 02142056 و همچنین آدرس سایت www.sabtmollasadra.com ارتباط برقرار کنند.

تمامی افراد و صاحبان مشاغل که نیاز به مشاوره تخصصی در امور ثبتی و حقوقی از جمله ثبت و تغییرات شرکتها، انحصار تولید و افزایش فروش، برندسازی و حمایت حقوقی دارند جهت مشاوره تخصصی و رایگان یا کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند با کارشناسان ثبت ملاصدرا از طریق خط تماس ویژه 02142056 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت شرکت ملاصدرا

ارائه خدمات ثبت شرکت، ثبت برند و طراحی سایت

اطلاعات تماس
  • 091288*****
[نمایش اطلاعات]