اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806264054013224

بررسی شیرهای پنوماتیک

کد: 139806264054013224

http://bit.ly/2m6arXx

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه ابزار و وسایل مختلف پنوماتیک، وجود دارند که افراد می‌توانند با استفاده از آن بهترین کارایی را از این وسایل داشته باشند. لوازم و ابزار پنوماتیکی دارای بخش‌های متفاوتی هستند.

 پنوماتیک
پنوماتیک یا نیوماتیک نام این دستگاه است جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت صنعت گستر وین مراجعه نمایید

 این محصول با دو نام پنوماتیک یا نیوماتیک که در زبان یونانی به معنی باد یا نفس است، در بازار موجود است. سیستم پنوماتیکی در صنعت امروز جهت استفاده از هوای فشرده برای انتقال انرژی است. امروزه ابزار و وسایل مختلف پنوماتیک، در دنیا موجود هستند که افراد می‌توانند با استفاده از آن بهترین کارایی را از این وسایل داشته باشند.

لوازم و ابزار پنوماتیکی دارای بخش‌های متفاوتی هستند که افراد با توجه به نیاز خود نسبت به استفاده از این ابزار و وسایل اقدام می‌کنند.

در ادامه طیف وسیعی از ابزار و لوازم پنوماتیک برای افراد بررسی شده است.

شیرهای پنوماتیک

دریچه‌های پنوماتیک یکی از وسایلی هستند که وظیفه کنترل فشار، سرعت و میزان هوا را در این سیستم دارند. سیستم های پنوماتیک که به نیروی هوای فشرده شده برای انتقال نیرو وابسته‌اند، می‌توانند در کاربردهای صنعتی بی شماری از شیر پنوماتیک استفاده کنند. شیرهای پنوماتیک نمونه‌های مختلفی دارند:

  1. شیر دو طرفه
  2. شیر سه جهته
  3. شیرهای جهت دار چهار طرفه

سیلندرهای پنوماتیک

سیلندرهای پنوماتیک که معمولا به عنوان سیلندر هوا شناخته می‌شوند، سیلندرهایی هستند که از نیروی گازهای فشرده شده، برای تولید نیرویی در یک حرکت خطی معکوس استفاده می‌کنند.

سیلندرهای پنوماتیک انواع مختلفی دارند که از انواع آنها می‌توان سیلندرهای تک کاره، سیلندرهای دو منظوره، سیلندرهای تلسکوپی چند مرحله‌ای و … اشاره کرد. خود سیلندر شامل محفظه‌ای برای ورود هوای فشرده شده و مسیری برای خروج از آن پیستونی است که بیشتر کارها را انجام می‌دهد. چندین نوع سیستم مختلف برای سیلندرهای پنوماتیک وجود دارد و هر یک نیروی کمی متفاوت دارند.

اولین و ساده‌ترین سیلندر پنوماتیک، تک کاره است که در آن یک سیستم پیستون محور، هوای فشرده شده را از طریق یک سولنوئید مجبور می‌کند دریچه پشت پیستون، راه را برای هوای کاملاً فشرده شده جستجو کند و مقدار زیادی نیرو را بر روی پیستون وارد کند.

هرچه اندازه مته بزرگتر باشد، هوا به راحتی آن را جابجا می‌کند. سیلندر تک کاره می‌تواند با مکانیزم فنر فشرده شده اصلاح شود که بین انتهای سیلندر و سمت پیستون روبروی محل ورود هوای فشرده قرار داده شود. این سیستم با روشی مشابه با استاندارد کار می‌کند، اما پس از آزاد شدن هوای فشرده شده، پیستون مجبور می‌شود تا به موقعیت اصلی خود برگردد. این سیستم برای حرکت تکراری و خطی شامل بارهای سنگین استفاده می‌شود و برای انجام کار خود به نیروی هوای فشرده تر نیاز دارد.

شیرهای برقی، تفنگ پنوماتیک، اتصالات پنوماتیک پلاستیکی، برنجی و بسیاری دیگر از ابزارها و لوازم مختلف با استفاده از علم این محصول مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. بهتر است از این ابزار و وسایل با توجه به نیاز خود استفاده کرد و از کارایی بی نظیر آنها بهره برد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت صنعت گستر به آدرس www.sanat-ghp.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنعت گستر

صنعت گستر نوین عرضه کننده مجموعه کاملی از لوازم و اتصالات پنوماتیک با برند SANGO شامل سیلندر، سوپاپ کنترل جهت، لوازم جانبی هوا، صدا خفه کن، لوله PU و سایر محصولات مرتبط می باشد. ما با اهمیت به وجدان کاری و کیفیت محصولات توانسته ایم در بازار رقابتی پنوماتیک جزو شناخته شده ترین ها باشیم. تیم فنی صنعت گستر نوین با ارائه خدمات فنی با کیفیت بالا برای اطمینان خاطر مشتریان و حفظ نام تجاری تلاش می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار