اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806284058413255

نصب سیستم اعلام حریق

کد: 139806284058413255

http://bit.ly/2LFoLjY

، تهران , (اخبار رسمی): نصب اعلام حریق برای تمامی سازمان‌ها و اماکن ضرورت دارد. نصب سیستم اعلام حریق همانطور که از نامش پیداست سیستمی امنیتی در برابر حریق است. در ابتدا این سیستم حریق را تشخیص داده و با استفاده از آلارم صوتی و تماس تلفنی اطلاع رسانی می‌کند.

نصب اعلام حریق
نصب سیستم اعلام حریق

اعلام حریق چیست؟

سیستم اعلام حریق سیستمی کاربردی در مبحث حفاظت از ساختمان است. نصب اعلام حریق به دو دسته کلی متعارف یا کانونشنال و آدرس پذیر دسته بندی می‌شوند.

عملکرد سیستم آدرس پذیر بسیار دقیق‌تر از اعلام حریق کانونشنال است بطوری که محل دقیق حریق در این سیستم‌ها به خوبی نمایش داده می‌شود و این موضوع خود به اطفاع سریع‌تر حریق توسط آتشنشان‌ها کمک خواهد کرد.

سیستم اعلام حریق همچنین می‌تواند به سیستم اطفاء حریق نیز متصل شود و به صورت اتوماتیک عملیات اطفاء حریق را نیز کنترل کند. سیستم اعلام حریق در دو دسته کلی متعارف و آدرس پذیر تولید می‌شوند و نصب اعلام حریق متعارف بسیار ساده‌تر از نصب اعلام حریق آدرس پذیر است که دلیل آن سادگی در برنامه ریزی اعلام حریق متعارف نسبت به آدرس پذیر است .

شرکت رهاورد نیرو مهرگان با پشتوانه نیروی انسانی متخصص و دانش به روز در حوزه نصب سیستم اعلام حریق و سیستم‌های اعلام حریق پیشرفته در سرتاسر ایران با پذیرفتن پروژهای مسکونی و اداری گامی بلند در این صنعت برداشته است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رهاورد نیرو مهرگان به آدرس rahavardniroo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رهاورد نیرو مهرگان

شرکت رهاورد نیرو مهرگان فعالیت خود را از سال 1389 در رمینه برق، الکترونیک و کنترل ابزار دقیق شروع نمود که در آن زمان بصورت رسمی با عنوان گروه صنعتی الوند فعالیت خود را تا سال 1393 ادامه داد … ادامه مطلب

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار