اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806284059210588

خرید اینترنتی روغن شتر مرغ اصل و طبیعی

کد: 139806284059210588

http://bit.ly/2LEf1Xi

، بهشهر , (اخبار رسمی): خرید روغن شتر مرغ اصل و طبیعی به روش اینترنتی در فروشگاه محصولات گیاهی و درمانی توسکا آغاز شده است. به صورت کلی از هر شتر مرغ بالغ نزدیک به 4 کیلو روغن شتر مرغ بدست می‌آید که خواص بی نظیری در زمینه زیبایی و درمانی دارد که در ادامه بررسی شده است.

خرید اینترنتی روغن شتر مرغ اصل و طبیعی
خرید روغن شترمرغ اصل

روغن شتر مرغ چیست و چگونه تولید می‌شود؟

روغن شتر مرغ از چربی‌های موجود در شتر مرغ بدست می‌آید. این چربی‌ها در جاهای مختلف شتر مرغ پراکنده هستند و برای روغن کشی استفاده می‌شوند.
بیشترین میزان چربی در داخل شکم شتر مرغ است که به آن چربی داخل حفره شکمی می‌گویند و حدود 5 کیلوگرم از این نوع چربی در شتر مرغ وجود دارد.

نوع دیگری چربی وجود دارد که از نظر خواص شبیه چربی‌های حفره شکمی است و آن چربی‌های زیر پوستی شتر مرغ است ولی از نظر کمیت حدود 2 کیلو گرم از این نوع چربی از هر شتر مرغ بدست می‌آید.

البته استخوان این حیوان نیز دارای چربی بوده که دارای بالاترین کیفیت است ولی بسیار کم و برای استخراج نیازمند صرف هزینه بالا است. یکی از روش‌های روغنگیری از چربی‌های شتر مرغ استفاده از دستگاه سانتریفیوژ است که می‌تواند روغن شتر مرغ را از چربی آن جدا کند.

مزیت روغن شتر مرغ نسبت به روغن‌های دیگر چیست؟

روغن شترمرغ یکی از پرمصرف ترین روغن‌های درمانی در جهان است که دلایل زیادی برای طرفداری این روغن وجود دارد:

روغن شترمرغ حاوی مقادیر زیادی از اسیدهای چرب ضروری مانند امگا 3 و امگاه 6 است.

روغن شتر مرغ دارای مولوکول‌های بسیار ریز مانند مولوکول‌های چربی پوست انسان بوده و همین امر سبب شده که براحتی جذب پوست انسان شود و پخش شود.

روغن شترمرغ بدون اینکه منافذ پوست را ببندد و ایجاد چربی روی پوست کند می‌تواند موجب تغذیه پوست شود و مشکلات پوستی مانند خارش‌های پوستی، آفتاب سوخگی و خشکی پوست را التیام بخشد.

با خرید روغن شتر مرغ اصل می‌توان از محصولات آرایشی شیمیایی گران قیمت بی نیاز شد.

خواص روغن شتر مرغ برای زیبایی پوست

با توجه به خاصیت لایه برداری روغن شترمرغ، این روغن به عنوان یک نرم کننده و ضد لک موثر به کار می‌رود. این روغن حاوی اسیدهای چرب ضروری مانند امگا 3، امگا 6 و امگا 9 است که علاوه بر حفظ غشا پوست به نرمی و رطوبت آن نیز کمک می‌کند.

روغن‌های مختلفی به عنوان رفع چین و چروک مورد استفده قرار می‌گیرد مانند روغن شمعدانی معطر و روغن نارگیل و روغن شتر مرغ. خشکی لب بیشتر در مناطق کوهستانی رخ می‌دهد که می‌تواند با استفاده از روغن شتر مرغ برطرف شود.

روغن شتر مرغ یکی از موثر ترین روغن‌ها برای رفع ترک‌های عمیق پاشنه و حتی ترک‌های بارداری است.

درمان دردهای مفصلی با روغن شتر مرغ

افرادی که بیش از حد از عضلات و مفاصل خود کار می‌کشند در سن میان سالی و پیری به دردهای عضلات و استخوان و مفاصل دچار می‌شوند. بیشتر افراد زمانی که دردهای عضلانی یا مفصلی برای آنها پیش می‌آید، اولین درمان را استفاده از مسکن‌های خوراکی و شیمیایی می‌دانند ولی باید گفت با استفاده از روغن مالی و ماساژ موضعی محل درد با روغن‌های درمانی مانند روغن شتر مرغ می‌توان درد را بهبود بخشید.

روغن شتر مرغ دارای اسید لینولئیک بوده که به این روغن خاصیت ضد التهابی می‌دهد و با توجه به نفوذپذیری بالای این روغن در پوست، یکی از بهترین روغن‌های درمانی برای رفع دردهای مفصلی و عضلانی است.

خشکی و سفت شدن مفاصل یکی دیگر از بیماری‌های این قسمت از بدن بوده که با ماساژ روزانه مفصل‌ها با روغن شتر مرغ آن هم روزی دوبار بهبود می‌یابد.

علاقه مندان برای خرید روغن شترمرغ اصل می‌توانند به فروشگاه اینترنتی توسکا به آدرس violetoil.ir مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]