اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806304059613234

تهیه دستگاه کارتخوان در کمترین زمان

چگونه در کمتر از 48 ساعت یک دستگاه کارتخوان داشته باشیم؟

کد: 139806304059613234

http://bit.ly/2ogkNoN

، اصفهان , (اخبار رسمی): امروزه هر کسب و کاری در هر صنفی نیاز به یک دستگاه کارتخوان دارد. فروشگاه اینترنتی آیریک شاپ، ارائه‌دهنده دستگاه‌های کارتخوان برای مشاغل مختلف است. این مجموعه در ادامه نکاتی پیرامون این که چگونه و از کجا یک دستگاه کارتخوان سیار یا پوز سیار بتوان خرید ارائه داده است.

چگونه در کمتر از 48 ساعت یک دستگاه پوز فعال داشته باشیم؟
چگونه در کمتر از 48 ساعت یک دستگاه پوز فعال داشته باشیم؟
چگونه در کمتر از 48 ساعت یک دستگاه پوز فعال داشته باشیم؟
انواع دستگاه پوز
چگونه در کمتر از 48 ساعت یک دستگاه پوز فعال داشته باشیم؟
دستگاه پوز اندرویدی مدل k9

چند سالی است که کارت‌های عابر بانک جای پول نقد را گرفته است، بنابراین هر کسب و کاری در هر صنفی که فعالیت داشته باشد، نیز به یک دستگاه کارتخوان نیاز دارد. از طرف دیگر دستگاه‌های پوز چندان کم دردسر نیستند، مخصوصا اگر از جایی تهیه شوند که ضمانت و خدمات پس از فروش لازم ارائه نشود. در ادامه نکاتی پیرامون این که چگونه و از کجا یک دستگاه کارت خوان سیار یا پوز سیار خرید تا بتوان از مزایایی که از این دستگاه‌ها انتظار می‌رود، بهره برد. 

مزایای استفاده از کارتخوان

کارت خوان  یا پوز (pos) چه به عنوان خریدار یک کالا یا خدمات و چه به عنوان ارائه‌دهنده خدمات و فروشنده این امکان را فراهم می‌آورد که بدون نیاز به وجه نقد و صرفاً با کمک کارت بانکی مبلغ مورد نظر خود را پرداخت یا دریافت کرد.

به عنوان دارنده کارتخوان می‌توان از حساب بانکی خود به عنوان صندوق فروشگاه استفاده کرد. در واقع وجه نقدی که پیش از آن از مشتری دریافت کرده و در صندوق قرار داده می‌شود اکنون با کمک یک کارت بانکی و دستگاه پوز به صورت مستقیم در حساب قرار می‌گیرد و مسلماً این از لحاظ امنیتی بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر آن نیازی نیست در ساعات خاصی از روز برای انتقال پول به حساب خود به بانک مراجعه کرد.

هنگام استفاده از کارت خوان و کارت بانکی نیاز به شمردن پول نیست و از اشتباه‌های عمدی و غیرعمدی که ممکن است هنگام شمردن پول توسط مشتری یا فروشنده پیش بیاید، جلوگیری می‌شود. نکته مهم‌تر اینکه احتمال دریافت اسکناس یا چک پول تقلبی از بین می‌رود.

با استفاده از دستگاه پوز یکی از واسطه‌های انتقال دهنده میکروب و آلودگی یعنی اسکناس حذف می‌شود.

نکته دیگر اینکه مشتری بعد از پرداخت بدهی خود با کمک کارت بانکی، رسید دریافت کرده و مبلغ پرداختی ثبت می‌شود.

با استفاده از دستگاه‌ کارت خوان سیار یا پوز سیار سرعت معامله افزایش یافته و کسب و کارها گسترش می‌یابد؛ البته به شرطی که از انواع مختلف این دستگاه در جای درست خود استفاده شود.

انواع دستگاه پوز

1- دستگاه پوز سیار: اگر کسب و کاری کوچک است، اگر کسب و کاری مکان ثابتی ندارد و هنگام کار و انجام معاملات از مکانی به مکان دیگر جابه جا می‌شود و حتی اگر یک صندوق قرض‌الحسنه خانوادگی یا دوستانه داشته و نیاز است ماهانه اعضای صندوق مبلغی را به حساب مشترک‌ واریز کنند، حتما به یک کارتخوان سیار نیاز خواهد شد. دستگاه پوز سیار از طریق اینترنت فعال یک سیم‌کارت اعتباری کار کرده و باتری‌های قابل شارژ دارد. در صورت استفاده از آن نه به خط تلفن ثابت و نه به وای فای و نه حتی به برق شهری نیاز است.

2- پوز تلفنی یا dialup: این نوع دستگاه از متداول‌ترین دستگاه‌های کارت خوان است که بیشتر در فروشگاه‌هایی استفاده می‌شود که تعداد تراکنش زیادی ندارند. این دستگاه باید به یک خط تلفن وصل شود و در صورت عدم وجود خط تلفن یا قطع شدن آن کارایی خود را از دست می‌دهد.

3- دستگاه پوز اینترنتی یا وای فای: نوع جدیدتری از دستگاه‌های کارتخوان، دستگاه پوزهای اینترنتی هستند که نسبت به کارت خوان تلفنی برای تراکنش‌های بیشتر مناسب هستند. این نوع دستگاه به شبکه وای فای متصل شده و برای کار با آنها نیاز به خط تلفن نیست. همچنین از چند دستگاه می‌توان در یک محل استفاده کرد.

4- پوز بلوتوثی: این نوع دستگاه، نوعی دستگاه کارتخوان اینترنتی به حساب می‌آید که تا فاصله محدودی می‌تواند نقش کارتخوان سیار را بازی کند. ویژگی که در مورد این نوع دستگاه باید مورد توجه قرار داد، برد جابجایی آن است.

5- دستگاه پوز کامپیوتری: در فروشگاه‌های بزرگ بسیاری از عملیات‌های بانکی و همچنین ارائه فاکتور خرید به کمک اتصال این نوع دستگاه به کامپیوتر انجام می‌شود.

مشکلات استفاده از دستگاه‌های کارتخوان

استفاده از دستگاه پوز به کسب و کار رونق و اعتبار می‌بخشد، البته به شرطی که خیال شخص از بابت خدمات پس از فروش آسوده باشد.

سرعت کار دستگاه‌های کارتخوان در فروشگاه‌ها، کمبود دستگاه‌های پوز سیار مناسب و پیشرفته و عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب می‌تواند برای یک دارنده دستگاه کارت خوان مشکلاتی ایجاد کند؛ در واقع کمتر شرکتی است که به سادگی دستگاه‌های خراب را تعمیر یا تعویض کند، اما می‌توان با خرید از شرکت‌های معتبر از این مشکلات پیشگیری کرد. آیریک تجارت از بزرگترین شرکت‌ها در این حوزه است و به سادگی می‌توان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آیریک شاپ (ayrikshop.com) بهترین و جدیدترین دستگاه‌های کارتخوان سیار و ثابت را با قیمت مناسب خریداری کرد. دستگاه پوز خریداری شده از آیریک شاپ در عرض 48 ساعت فعال شده و خریدار می‌توان از پشتیبانی نیز راحت باشد.

نکته آخر در خرید دستگاه کارت خوان

گاهی بود یا نبود یک دستگاه کارت خوان می‌تواند به راحتی روی تصمیم مشتری مبنی بر خرید از یک کسب و کار یا رقیبش تاثیر بگذارد. اما آنچه که در این میان اهمیت دارد انتخاب دستگاه مناسب با نوع معاملات و نیازهای است. برای مثال اگر شخصی یک فروشگاه اینترنتی دارد که درب خانه پول اجناس خود را دریافت می‌کند، مسلماً یک کارتخوان سیار برای او مناسب خواهد بود و اگر فروشگاه بزرگ و رو به گسترش است یک کارت خوان کامپیوتری ممکن است بیشتر به کار بیاید. در هر صورت باید به یاد داشت ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی در این‌گونه خریدها از اهمیت بالایی برخوردار است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آیریک تجارت

با توجه به اهمیت جایگاه خدمات الکترونیک در سیستم بانکداری و افزایش روز افزون استفاده از دستگاه های خودپرداز این شرکت در سال ۱۳۹۴ با هدف ورود به عرصه تجارت الکترونیک و ماشین های اداری و نیز توسعه فناوری های نوین بانکی، تاسیس و در سال ۱۳۹۵ با توجه به توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در بانکها و موسسات اعتباری، با رویکردی جدید جهت توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال در کشور قدم به عرصه خدمات بانکداری الکترونیک نهاد و فعالیت خود را در زمینه واگذاری دستگاه های خودپرداز با برند NCR وHYOSUNG ؛ همچنین اعطای سوئیچ بانکی (موسسه اعتباری کوثر ) ادامه داده و توانسته با همکاری شرکتهای تولید کننده دستگاه های خودپرداز و موسسات اعتباری در بخش بانکداری الکترونیک حضور یابد . درحال حاضر این شرکت با فعالسازی حدود ۷۰۰ سوئیچ مشارکتی موسسه کوثر در کل کشور و به کارگیری بیش از ۳۰ نفر کارشناس فنی زبده جهت تعمیرات تخصصی دستگاه ها و همچنین پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری در تمام مراکز استان ها یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات خودپرداز به شمار می آید. همچنین با توجه به ضرورت استفاده از دستگاه های کارتخوان در تمام کسب و کارها این شرکت توانسته با عقد قرارداد رسمی با شرکت فناواکارت در این حوزه نیز فعالیت خود را آغاز نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]