کد: 139806314063813283

حسین رحمتی، مدیر و موسس وب‌سایت میوه نیک:

سیستم سنتی بازاریابی، نتیجه عدم آشنایی فعالان صنعت با بازاریابی دیجیتال است

کد: 139806314063813283

http://bit.ly/2LFSVDK

، (اخبار رسمی): مجموعه میوه نیک امسال در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم حضور خواهد داشت.

سیستم سنتی بازاریابی، نتیجه عدم آشنایی فعالان صنعت با بازاریابی دیجیتال است
سیستم سنتی بازاریابی، نتیجه عدم آشنایی فعالان صنعت با بازاریابی دیجیتال است

وب‌سایت میوه نیک با هدف ایجاد یک بستر آنلاین تخصصی برای بازاریابی، فروش و تبلیغ انواع محصولات و خدمات در حوزه کشاورزی در سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف این مجموعه در کنار راه‌اندازی این بستر، تولید محتوای مناسب در حوزه کشاورزی و کمک به ارتقا سطح بهره‌وری در کشاورزی است.

حسین رحمتی، مهم‌ترین چالش حوزه کشاورزی را فعالیت فعالان این صنعت در مقیاس کوچک دانست و افزود: «این امر باعث می‌شود که تولیدکنندگان نتوانند هزینه‌های لازم را برای بازاریابی حرفه‌ای محصولات خود تأمین کنند و در نتیجه برای فروش محصولات خود وابستگی زیادی به واسطه‌ها داشته باشند. در بسیاری از موارد چندین واسطه بین تولیدکننده و مصرف‌کننده قرار می‌گیرد که باعث می‌شود بخش اعظم سود حاصل از فعالیت تولیدکنندگان به واسطه‌ها برسد. در این بین میوه نیک تلاش می‌کند تا با معرفی تولیدکنندگان محصولات و ارائه‌دهندگان خدمات با کیفیت، بدون هزینه آن‌ها را به جامعه کشاورزی و مصرف‌کنندگان متصل کند.»

رحمتی با اشاره به ناآشنا بودن فعالان این صنعت با ابزارها و روش‌های نوین بازاریابی و به خصوص بازاریابی دیجیتال، اظهار داشت که بازاریابی و فروش در این صنعت در حال حاضر به صورت سنتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد وبسایت و همچنین طراحی و ساخت اپلیکیشن برای انواع سیستم عامل‌ها در سال گذشته افزود: «در نمایشگاه امسال عمده تمرکز خود را بر بازاریابی و معرفی سرویس‌های خود خواهیم گذاشت و به مبحث تولید محتوا توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.»

رحمتی، برگزاری نمایشگاه آی فارم را اتفاق خوبی دانست و اظهار داشت: «برگزاری این نمایشگاه باعث می‌شود که فعالان حوزه کشاورزی، دستاوردهای یک ساله خود را به نمایش بگذارند و به سایرین عرضه کنند.»

سومین نمایشگاه بین‌المللی مکانیزاسیون، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی ایران در تاریخ 2 الی 5 مهرماه 1398 در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میوه نیک

میوه نیک حاصل تلاش جمعی از جوانان نوآور و فعال در حوزه کشاورزی است. هدف میوه نیک بهره گیری از تکنولوژی دیجیتال در ایجاد بستری کارآمد برای تحول در زمینه تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات صنعت کشاورزی است. در این مسیر اعتماد سازی و اعتبار سنجی فعالان، هدف گیری دقیق مشتریان و تسهیل گری در معاملات سه رکن اصلی در تدوین استراتژی و طراحی خدمات میوه نیک خواهد بود.