کد: 139806314065513287

حضور شرکت بهبود گستر یزد در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم

کد: 139806314065513287

http://bit.ly/2Oh52ZG

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بهبود گستر یزد که تولیدکننده سیستم‌های مه‌پاش است، در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم حضور خواهد داشت.

حضور شرکت بهبود گستر یزد در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم
حضور شرکت بهبود گستر یزد در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم

این شرکت از سال 1386 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه سیستم‌های مه‌پاش آغاز کرده است و تولید و واردات عمده قطعات و اجرای تخصصی این سیستم‌ها را انجام می‌دهد. شرکت بهبود گستر تاکنون موفق به اجرای بیش از یک و نیم میلیون متر مربع سیستم مه‌پاش در گلخانه در داخل و خارج از کشور و همچنین بیش از 450 پروژه مه‌پاش در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، صنعتی و ... شده است.

سید علی محمد کربلایی، مدیرعامل شرکت بهبود گستر یزد، در خصوص مشکلات این حوزه گفت: «متاسفانه گلخانه‌داران گاهی برای کاهش هزینه‌ها از سیستم‌ها و قطعات غیراستاندارد استفاده می‌کنند و یا نصب این سیستم‌ها را توسط افراد غیرمتخصص انجام می‌دهند. این اتفاق باعث عدم کارایی سیستم مه‌پاش و بدبینی نسبت به این سیستم می‌شود. شرکت بهبود گستر یزد با توجه به تجربه و تخصصی که دارد و قیمت‌های رقابتی خود پتانسیل خوبی برای صادرات دارد اما تحریم و سایر مشکلات مانع از تحقق این امر شده است.»

وی افزود: «نوآوری و درگیری با چالش‌ها از ویژگی‌های بارز شرکت بهبود گستر یزد است. در سال جدید پروژه‌های خاص و پیچیده‌ای در زمینه‌های مختلف به خصوص در صنایع و معادن داشتیم. البته لازم به ذکر است که سیستم مه‌پاش استیل فیتینگی از جدیدترین و بروزترین سیستم‌های مه پاش در سطح گلخانه‌ها است که از عرضه آن‌ها چند سالی بیشتر نمی‌گذرد و شرکت بهبود گستر یزد اولین و تنها ارائه‌دهنده این سیستم در کشور است که موفق به اجرای دو پروژه با لوله استیل در سطح گلخانه‌های کشور شده است.»

کربلایی در خصوص تاثیر نمایشگاه آی فارم اظهار داشت: «با توجه به تخصصی بودن نمایشگاه، حضور گلخانه‌داران و کشاورزان باعث افزایش آگاهی آن‌ها از تکنولوژی‌های جدید می‌شود. این اتفاق باعث انتخاب بهتر کشاورزان و تحقق شعار رونق تولید خواهد شد.»

سومین نمایشگاه بین‌المللی مکانیزاسیون، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی ایران در تاریخ 2 الی 5 مهرماه 1398 در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بهبود گستر یزد به ادرس iranmist.ir مراجعه کرده و یا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهبود گستر یزد

یک دهه تلاش در عرصه سیستمهای مه پاش کوله باری از تجربه را توشه راه مان کرده است، تا با استفاده از قطعاتی با کیفیت بهمراه طراحی و اجرای دقیق و مهندسی نام خود را در این عرصه پرآوازه کنیم و موفق به اجرای یک میلیون متر مربع سیستم مه پاش در گلخانه ها و مرغداری ها و…… سراسر کشور شده ایم . بهبودگستر بعنوان یکی از بزرگترین و متخصص ترین واردکنندگان و مجریان سیستم مه پاش در ایران تمام تلاش خود را برای رضایت مشتریان گرامی بکار می گیرد و کیفیت را بعنوان یک رکن اصلی در خدماتش می داند. همچنین مشاوره های رایگان و کارگشای ما می تواند شما را در انتخاب یک سیستم اصولی کمک نماید.