کد: 139806314066513291

حضور فروشگاه آنلاین کشاورزی دیبای سبز در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم

کد: 139806314066513291

http://bit.ly/2Ogw6se

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه آنلاین دیبای سبز، که یک فروشگاه جامع کشاورزی در کشور است، در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم حضور خواهد داشت.

حضور فروشگاه آنلاین کشاورزی دیبای سبز در نمایشگاه آی فارم
حضور فروشگاه آنلاین کشاورزی دیبای سبز در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم

سعید تاجیک، مدیرعامل فروشگاه آنلاین دیبای سبز، در مورد فعالیت این شرکت گفت: «در این فروشگاه سعی کرده‌ایم که تمامی الگوریتم‌های موجود در کشاورزی مثل لوله‌های پلی اتیلن را به صورت لحظه‌ای و با قیمت‌های به روز به خریداران عرضه کنیم.»

وی در ادامه به دغدغه‌های این صنعت اشاره داشت و افزود: «دغدغه اساسی که به آن پی بردیم این بود که کشاورزی ایران بازاریابی مناسبی ندارد. واسطه‌های زیادی که وجود دارد نیز موجب افزایش قیمت محصولات شده است. ما سعی کردیم که این واسطه‌ها را از بین ببریم و به شرکت‌ها کمک کنیم تا بتوانند به طور مستقیم محصولات خود را به فروش برسانند.»

شرکت دیبای سبز فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است. این فروشگاه، نخستین فروشگاه جامع کشاورزی در ایران است که به صورت آنلاین فعالیت می‌کند. در وب‌سایت دیبای سبز، انواع ابزارآلات کشاورزی، از بذر گرفته تا بزرگترین ادوات، به صورت تخصصی و در کنار هم به فروش می‌رسد.

سومین نمایشگاه بین‌المللی مکانیزاسیون، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی ایران در تاریخ 2 الی 5 مهرماه 1398 در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیبای سبز

دیبای سبز در لغت به معنی پارچه ی ابریشمی سبز رنگی میباشد که همچون جامه ی سبزی زمین را ملبس می سازد.در انتخاب این کلمه از قران مجید استفاده شد و با عنایت خداوند منان در سوره ی انسان آیه 21 کلمه ی سندس خضر به معنای دیبای سبز استخراج گردید. شرکت پالیز گستر ویرا به شماره ثبت 522646 در سال 1396 کار خود را در حیطه ی محصولات و خدمات کشاورزی، با فروش مایحتاج کشاورزان از جمله سم، کود، بذر، ابزار آلات و ادوات کشاورزی و همچنین ارائه ی خدمات کشاورزی و فضای سبز، آغاز نمود.