کد: 139806314066713292

شرکت آندرسم البرز در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم حضور دارد

کد: 139806314066713292

http://bit.ly/2OhNWuD

، کرج , (اخبار رسمی): شرکت آندرسم البرز تولیدکننده و تامین‌کننده سیستم‌های سرمایش و گرمایش گلخانه‌ای، در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم حضور خواهد داشت.

شرکت آندرسم البرز در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم حضور دارد
شرکت آندرسم البرز در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم حضور دارد

سیاوش هداوند، مدیرعامل شرکت آندرسم البرز، گفت: «با توجه به توان داخلی موجود در کشور، تمامی تولیدات این شرکت از منابع داخلی کشور تهیه می‌شود و هیچ‌گونه وارداتی انجام نمی‌شود.»

وی در ادامه به چالش‌های این صنعت اشاره داشت و افزود: «عدم ثبات قیمت‌ها بخاطر نوسانات زیاد و شکننده ارزهای خارجی و همچنین عدم اطلاع‌رسانی دقیق و به روز از طرف سازمان‌های دولتی دست اندرکار، بخشی از چالش‌هایی است که با آن روبرو هستیم.»

هداوند در مورد برنامه‌های آتی شرکت آندرسم البرز اظهار داشت: «برنامه ما، توسعه شرکت، افزایش انواع تولیدات، همکاری با دانشگاه‌های مختلف جهت ارتقاء سطح بهره‌وری و کاهش مصرف سوخت و انرژی و آب است.»

وی افزود: «متاسفانه بسیاری از نمایشگاه‌هایی که اخیرا توسط شرکت‌های پیمانکار برگزار شده‌اند و متولیان اصلی آن‌ها در ایران نیستند، تنها به دنبال افزایش تعداد شرکت کنندگان بوده‌ا‌‌‌‌ند. لذا شرکت‌های مختلف که لازم است در این همایش‌های عظیم نقش خود را ایفا می‌کردند، بیش از حد تصور متحمل هزینه شدند.»

سومین نمایشگاه بین‌المللی مکانیزاسیون، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی ایران در تاریخ 2 الی 5 مهرماه 1398 در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آندرسم البرز

شرکت آندرسم البرز با بهره گیری از متخصیصن مجرب در زمینه های مختلف در تمامی زمان های خرید و نصب و استفاده در کنار شما می باشند. جهت مشاوره و خرید میتوانید در تمامی روزهای هفته بجز ایام تعطیل با یکی از شماره های زیر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در خصوص ساخت، تامین و تجهیز سالن های گلخانه و مرغداری، راهنمایی های لازم را جهت کسب رضایت شما به عمل آورند.