اطلاعات تماس
  • 021460*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806314066813284

آذران بوجار با دستگاه‌های جدید در نمایشگاه بین‌المللی آی فارم

کد: 139806314066813284

http://bit.ly/2Ogztzo

، (اخبار رسمی): شرکت آذران بوجار ایرانیان، با 10 سال سابقه فعالیت، در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم حضور خواهد داشت.

حضور آذران بوجار با دستگاه‌های جدید در نمایشگاه بین‌المللی آی فارم
آذران بوجار با دستگاه‌های جدید در نمایشگاه بین‌المللی آی فارم

فیروز برگی، مدیر عامل شرکت آذران بوجار ایرانیان اظهار داشت: «توان مهندسی شرکت باعث شده است که با 26 نوع دستگاه در زمینه دستگاه‌های صنعتی و آزمایشگاهی در این حوزه پیشتاز باشیم. این شرکت هرساله به طور متوسط دو دستگاه جدید در نمایشگاه‌های داخلی معرفی کرده است. لازم به ذکر است که این محصولات دارای تاییدیه وزارت جهادکشاورزی هستند.»

وی در ادامه با اشاره به چالش‌های این صنعت اظهار داشت: «دغدغه‌ها و چالش‌های زیادی که وجود دارد، مشکلات فراوانی برای فعالان این صنعت ایجاد کرده است. اما بزرگترین چالش چند سال اخیر، نوسانات قیمت‌ها و بالا بودن هزینه‌های تولید بوده است.»

برگی ضمن اشاره به نقش نمایشگاه ها در تقویت برند شرکت‌ها و پیدا کردن مشتریان جدید از این راه اظهار داشت: «نمایشگاه‌ها اصولا سطح دانش مصرف‌کننده را بالا می‌برند و حس رقابت را در بین تولید‌کنندگان برای ارتقای کیفیت و نوآوری بیشتر می‌کنند. برنامه ما در نمایشگاه پیش رو معرفی بیشتر برند شرکت و رونمایی از دستگاه‌های جدید شرکت است که هرساله با رویکرد مهندسی ساخته می‌شود.»

وی افزود: «در کشور فقدان کارهای مهندسی زیاد است. ما در مجموعه شرکت آذران بوجار در تلاش هستیم تا فعل مهندسی را در تمام ابعاد این صنعت به کار بگیریم. این موضوع باعث شده است که محصولات ما در سطح کیفت جهانی و نسبت به رقبا بالاتر باشد.»

سومین نمایشگاه بین‌المللی مکانیزاسیون، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی ایران در تاریخ 2 الی 5 مهرماه 1398 در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021460*****
[نمایش اطلاعات]