کد: 139807014067713294

مدیرعامل شرکت فلزکار همدان:

شفافیت و رقابت کلید پیشرفت کشورهایی است که به آن‌ها غبطه می‌خوریم

کد: 139807014067713294

http://bit.ly/2OgLaWx

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت فلزکار همدان، تولیدکننده سم‌پاش و مه‌پاش، در سومین نمایشگاه بین‌المللی آی فارم حضور خواهد داشت.

شفافیت و رقابت کلید پیشرفت کشورهایی است که به آن‌ها غبطه می‌خوریم
شفافیت و رقابت کلید پیشرفت کشورهایی است که به آن‌ها غبطه می‌خوریم

این شرکت از سال 1362 فعالیت خود را در زمینه تولید سم‌پاش، مه‌پاش و شستشوی فشار قوی آغاز کرده است.

ابوالقاسم سبزواری، مدیرعامل شرکت فلزکار همدان، در مورد چالش‌های این صنعت اظهار داشت: «در طی سال‌هایی که در این صنعت مشغول فعالیت هستیم، با چالش‌های متعددی روبرو بوده‌ایم؛ ثبات وجود نداشته است و قانون و بخشنامه‌های فراوانی صادر شده است که باعث افزایش تنش در این صنعت شده است.»

وی افزود: «در نمایشگاه آتی امیدواریم که بتوانیم با کشاورزان پیشرو ملاقات داشته باشیم و با آن‌ها ارتباط مناسبی برقرار کنیم. همچنین قصد داریم که به ادامه ساخت سم‌پاش‌های جدید (بوم 18 متری و مخصوصاً مخل) ادامه دهیم و آن‌ها را در بازار عرضه کنیم.»

سبزواری با اظهار امیدواری در مورد کاهش بخشنامه‌ها اظهار داشت: «درخواست‌های بی‌رویه برای سپردن تعهدات مشکلی را حل نمی‌کند. شفافیت و رقابت کلید پیشرفت کشورهایی است که به آنها غبطه می‌خوریم.»

سومین نمایشگاه بین‌المللی مکانیزاسیون، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی ایران در تاریخ 2 الی 5 مهرماه 1398 در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلزکارهمدان

در شرکت فلزکار همدان ؛ از ابتدای تأسیس در ۳۰ سال پیش تا کنون؛خدمت به جامعه سرلوحه کار بوده است. به همین دلیل به دنبال پیدا کردن راه حل های جدید برای نیازها می باشد و بر این اساس از اولین تولید کنندگان ماشین آلات سیب زمینی کار و سیب زمینی کَن در ایران بوده ایم و به دنبال آن در زمینه سم پاش ها ،از اولین تولید کنندگان سم پاش های فن دار باغی و مزرعه می باشد و در سالیان اخیر برای حل مشکل رطوبت به ویژه در مرغداری ها ، عرضه کننده تجهیزات مه پاشی می باشد.در راستای همین دیدگاه با تأسیس شرکت نارین اولین تولید کننده پودر تخم مرغ در ایران هستیم.