اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807014069513304

مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت قارچ سحر:

دلال‌های بازار پخش، ارائه محصولات با قیمت ثابت را به چالش می‌کشانند

کد: 139807014069513304

http://bit.ly/2OnaoTv

، (اخبار رسمی): مجموعه کشت و صنعت قارچ سحر در سومین نمایشگاه بین‌المللی مکانیزاسیون، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی ایران حضور خواهد داشت.

دلال‌های بازار پخش، ارائه محصولات با قیمت ثابت را به چالش می‌کشانند
دلال‌های بازار پخش، ارائه محصولات با قیمت ثابت را به چالش می‌کشانند

مجموعه قارچ سحر با بیش از سه دهه سابقه در تولید با طرح‌هاى زیربنایی که از تولید بستر رویش (کمپوست) به صورت کاملاً مکانیزه تحت لیسانس شرکت کریستین گروپ (Christiaens group) هلند تا تولید بهترین قارچ خوراکى با استانداردهاى جهانى را شامل می‌شود، فعالیت می‌کند.

شهرام جناقى، مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت قارچ سحر، در مورد چالش‌های این صنعت اظهار داشت: «در سال گذشته مانند سایر صنایع درگیر عدم ثبات قیمت نهاده‌هاى تولید بودیم که ناشى از نوسانات قیمت ارز بود. درحالیکه همه نیازهاى خانوارهاى ایرانى، از خوراک تا مسکن، با یک جهش سیصد درصدى همراه بود، بالاترین افزایش قیمت محصولات ما حدود 50 درصد بوده است. این افزایش قیمت ضربه زیادى به تولیدکنندگان این صنعت وارد کرده است. چالش دوم ما ارائه محصول با قیمت ثابت در تمامی مراکز پخش بود. این چالش به دلیل حضور دلال‌هاى بازار پخش ایجاد شد.»

وی افزود: «در نمایشگاه سال قبل به دلیل اینکه بخش پرورش قارچ با بخش گلخانه در یک تشکل صنفی نبود و اطلاع‌رسانی لازم در بخش قارچ برای نمایشگاه صورت نگرفته بود، حضور نداشتیم. اما امسال با مطلع شدن از برگزاری نمایشگاه و یکی بودن ماهیت پرورش قارچ و محصولات گلخانه‌ای، تصمیم گرفتیم که در نمایشگاه حضور داشته باشیم. امیدواریم حضور در این نمایشگاه کمک قابل توجهی در راستای ارتقاء جایگاه قارچ خوراکی در بازار مصرف قارچ خوراکی باشد.»

سومین نمایشگاه بین‌المللی مکانیزاسیون، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی ایران در تاریخ 2 الی 5 مهرماه 1398 در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]