اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807024074710588

بررسی قیمت روغن خراطین در عطاری‌ها

کد: 139807024074710588

http://bit.ly/2kZGxnD

، بهشهر , (اخبار رسمی): در ادامه قیمت روغن خراطین در عطاری بررسی شده است. قیمت این محصول بسته به نوع شرکتی، دست ساز بودن و واردات تفاوت اندکی با هم دارند و از قیمت این محصول نمی‌توان به اصل بودن آن پی برد.

بررسی قیمت روغن خراطین در عطاری ها
بررسی قیمت روغن خراطین در عطاری‌ها

امروزه بسیاری از مردم به دنبال قیمت روغن خراطین در عطاری‌ها هستند عوامل مختلفی بر قیمت این نوع روغن موثر است که در ادامه بررسی شده است.

روغن خراطین چیست؟

یکی از موثرترین داروهای گیاهی در طب سنتی ایرانی روغن خراطین است.. از دیرباز تاکنون در طب‌‌های سنتی ﺁسیا و اروپا یکی از موثرترین و بهترین روش‌ها برای درمان طبیعی کوچکی اندام‌ها استفاده از روغن خراطین بوده است در این طب از روغن خراطین برای افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می‌شد. ولی امروزه از این محصول اثرات منحصر به فرد و شگفت انگیزتری نیز کشف و شناسایی شده و به همین علت این روغن جایگزین بسیاری از محصولات و کرم‌های شیمیایی، جراحی و بوتاکس‌ها شده است که تمامی این موارد دارای عوارضی نیز هستند.

سرعت رشد عضلات در هر فرد با استفاده از روغن خراطین بسته به سن و سال فرد و همچنین در طی دوره‌های مختلف متفاوت است در نتیجه میزان و سرعت رشد در همه افراد یکسان نیست.

روغن خراطین نوعی مایع روغنی است که حجم دهنده موضعی است. این روغن کاملا طبیعی و با همه پوست‌ها سازگار است. برای شناسایی روغن خراطین اصل باید دانست که روغن خراطین اصل غلیظ است و بوی نامطبوعی دارد و همچنین از دیگر ویژگی‌های ﺁن این است که جذب پوست می‌شود.

خاصیت‌های روغن خراطین اصل تایید شده است و سال‌هاست که تاثیرهای شگفت انگیز این محصول در طب‌های سنتی تجربه شده است. از ﺁنجایی که این روغن از خواص و مزایای زیادی برخوردار است لذا افراد زیادی به دنبال تهیه روغن خراطین اصل هستند به همین جهت امروزه روغن‌های متفرقه و نامرغوب زیادی به عنوان روغن خراطین اصل وارد بازار شده است.

به دلیل اینکه عطاری‌ها از قدیم یکی از مطمئن ترین مکان‌ها برای خرید محصولات گیاهی اصل بشمار می‌روند لذا اکثر مردم برای خرید روغن خراطین اصل به عطاری‌ها مراجعه می‌کنند و از این رو به دنبال قیمت روغن خراطین در عطاری‌ها هستند.

قیمت روغن خراطین در عطاری

معمولا قیمت روغن خراطین در عطاری‌های معتبر دارای نرخ یکسانی هستند. به طور کلی روغن‌های خراطین جزء روغن‌های کاربردی و با ارزش محسوب می‌شوند که در دسته روغن‌های گران قیمت قرار دارند. اما باید توجه داشت که قیمت این روغن‌ها آنقدر بالا نیست که فرد از گرفتن ﺁن صرف نظر کند. لازم به ذکر است که قیمت روغن خراطین در عطاری‌ها با توجه به برند محصول و یا دست ساز بودن آن و همچنین محبوبیتی که در بین مردم و خریدارانش دارد امکان دارد که تغییر کند.

روغن خراطین اصل

به دلیل اینکه خواص و مزایای این روغن بر کسی پوشیده نیست لذا بسیاری از عطاری‌ها در سراسر نقاط کشور این محصول را عرضه می کنند. بنابراین افرادی که جویای قیمت روغن خراطین در عطاری‌ها هستند می‌توانند با مراجعه به نزدیک ترین عطاری ناحیه خود به راحتی قیمت این محصول را به دست ﺁورند.

بسیاری از افراد بر حسب قیمت اصل بودن روغن خراطین را می‌سنجند اما این روش کاملا اشتباه است. امکان دارد قسمت این روغن در برخی عطاری‌ها کمتر از حد انتظار مشاهده شود. شاید برخی از فروشندگان این عطاری‌ها برای جذب مشتری کمی منصفانه تر این روغن را در اختیار قرار دهند تا بتوانند بدین روش نظر خریدار را برای اینکه مشتری دائمی آن‌ها شود جلب کند. پس با مقایسه قیمت نمی‌توان به اصل بودن روغن خراطین پی‌برد.

بسیاری از خریداران روغن خراطین اصل به دنبال کسب اطلاعات در مورد قیمت روغن خراطین در عطاری‌ها هستند و می‌پرسند که قیمت روغن خراطین در عطاری‌ها چند است. پاسخ این سوال می‌تواند متفاوت باشد. چرا که روغن خراطین انواع مختلفی دارد که خریداران این محصول به راحتی می‌توانند انواع آن را در عطاری‌ها مشاهده کنند. از روغن خراطین‌های شرکتی تا دست ساز و از وارداتی تا تولید داخل، تمام اینها از انواع روغن‌های خراطین موجود در عطاری‌‌ها هستند.

قیمت روغن خراطین

معمولا قیمت روغن خراطین در عطاری‌ها از نوع شرکتی به دلیل اینکه غلظت کمی دارند و کمی ﺁبکی هستند نسبت به سایر روغن‌های خراطین موجود در عطاری‌ها از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند و معمولا این روغن‌ها 30 تا 40 سی سی بیشتر حجم ندارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بهداشت و درمان