اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807034076412961

چگونه بنر شما بیشتر دیده شود؟

10 ویژگی مهم در طراحی و چاپ بنر

کد: 139807034076412961

http://bit.ly/2mAnUaA

، تهران , (اخبار رسمی): یک بنر خوب، بنری است که بتواند نظر مخاطب را در کوتاهترین زمان جلب کند. البته این تعریف برای چاپ پوستر نیز بیان می‌شود باید توجه داشت که زمان ارتباط اثر در چاپ بنر از پوستر کوتاه‌تر است. پوستر در فاصله بسیار کمتری نسبت به بنر نصب و دیده می‌شود.

10 ویژگی مهم درطراحی و چاپ بنر
چاپ بنر و چاپ بنر ارزان و چاپ بنر در تهران

طراحی و چاپ بنر از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه ویژگی‌های یک چاپ بنر با کیفیت بیان شده است.

ویژگی‌های یک چاپ بنر با کیفیت

  • انتقال مفهوم بصری

چاپ بنر مناسب می‌تواند مفهومی را به راحتی منتقل کند. طرح خوب به راحتی می‌تواند مفهوم بصری ایجاد کند.

  • ترکیب بندی 

جایگاه هر یک از عناصر در چاپ بنر اهمیت ویژه‌ای دارد. در حقیقت تعیین این جایگاه را ترکیب بندی و یا کمپوزیسیون می‌گویند. در ترکیب بندی عناصر می‌توان از عواملی مانند تعادل، تقارن، ریتم و... استفاده کرد.

  • سادگی در طراحی

طراحی ساده و زیبا و مختصر و مفید می‌تواند به خوبی مفاهیم بصری را به صورت مستقیم، ساده و سریع به مخاطب انتقال دهد. البته شلوغ کردن فضای بنر در بیشتر موارد باعث عدم تمرکز می‌شود.

  • شناخت مخاطب

ویژگی دیگری که در چاپ بنر اهمیت دارد شناخت دقیق مخاطب است. مثلا اگر بنری با موضوع کودک طراحی شود به فرم و رنگ‌ها باید دقت کرد که عناصر با  موضوع طراحی هماهنگی داشته باشد. 

  • هماهنگی عناصر

هماهنگی بین عناصر نیز در یک چاپ بنر خوب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هارمونی بین عناصر از نظر جنس، رنگ، فرم و نوع کادر در چاپ بنر در جذب مخاطب بسیار موثر است.

  • کلمات و جملات مناسب

اگر چاپ بنر تبلیغاتی است استفاده از یک شعار تبلیغاتی کوتاه و زیبا می‌تواند ذهنیت خوبی را برای مخاطب ایجاد کند. در واقع استفاده از جملات تبلیغاتی در  چاپ و تبلیغات بسیار با اهمیت است زیرا با یک جمله یا شعار مناسب تبلیغاتی می‌توان همیشه در حافظه مخاطب باقی ماند. 

  • خوانایی کلمات

صحیح بودن کلمات و خوانا بودن نوشتار در چاپ بنر می‌تواند به راحت پیام بنر را منتقل کند.

  • خلاقیت در طراحی و چاپ بنر

خلاقیت با اهمیت ترین ویژگی در طراحی و چاپ بنر است. یک چاپ با خلاقیت منحصر به فرد می‌تواند نظر مخاطب را به جلب کند.

  • انتخاب رنگ در چاپ بنر

هر رنگ دارای مفهومی در طراحی است. موضوع بنر می‌تواند تعیین کند که فرد از چه رنگ‌هایی می‌تواند استفاده کند یا از کدام رنگ‌ها نباید استفاده کند. با بررسی موضوع بنر می‌توان رنگ‌ها را انتخاب کرد. به طور مثال برای یک چاپ بنر با موضوع اقتصادی بهتر است از رنگ‌های سبز و آبی استفاده شود. 

  • کیفیت چاپ و مواد چاپی

در چاپ بنر خوب نوع کیفیت چاپ، دستگاه که با آن چاپ بنر انجام می‌شود، جوهر و جنس متریالی که طرح در آن چاپ می‌شود بسیار با اهمیت است. در چاپ بنر فوری سعی باید کرد قبل از چاپ بنر از طرح چک پرینت تهیه کرد و با دقت تمامی عناصر را کنترل و سپس اقدام به چاپ بنر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار