اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807064083212596

خرید امن قطعات لوازم یدکی خودرو از سایت ماشین نو

کد: 139807064083212596

http://bit.ly/2nF8aDj

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی ماشین نو، فروشگاه خرید لوازم یدکی است که با هدف ارائه لوازم یدکی خودرو، در فضای اینترنت برای خرید آسان، با قیمت مناسب و باکیفیت فعالیت می‌کند.

خرید امن قطعات لوازم یدکی خودرو از سایت ماشین نو
ماشین نو

در دنیای امروز یکی از مباحثی که در زندگی بسیاری از انسان‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد، زمان است. حتما برای برای خیلی‌ها پیش آمده است که به خاطر مسافت زیادی که ممکن است میان خانه تا محل کار وجود داشته باشد یا برای رسیدن به یک قرار ملاقات مهم به استفاده از خودرو شخصی روی آورده و مجبور شده باشند تا آن را از پارکینگ خانه خارج کرده و راهی خیابان‌ها کنند.

تنها با یک حساب سرانگشتی می‌توان تعداد افرادی که روزانه از خودرو خود استفاده می‌کنند را محاسبه کرد. این میزان خودرو به طبع ترافیک زیادی را در شهرهای پر جمعیت مانند تهران، اصفهان، مشهد و ... ایجاد می‌کند و قطعا این ترافیک خودرو، مشکلاتی را همچون تصادفات شهری، استهلاک قطعات خودرو و ... در پی خواهد خواهد داشت.

حال کاری که باید انجام شود، مراجعه به تعمیرگاه‌های خودرو است تا نقص ماشین را بر طرف کند. در این فرآیند تعمیر خودرو، باید شخص به فروشگاه‌های لوازم یدکی مراجعه کند و در حالی که از کیفیت، اصالت و قیمت قطعه هم مطمئن نیست آنها را خریداری کرده و در نهایت به تعمیرکار بسپارد تا او نیز با کمی بدقولی و به همراه یک الی دو روز تاخیر، خودرو را به او تحویل دهد. این لحظه جایی است که ماشین نو می‌تواند حداقل در یکی از این مراحل فرآیند تعمیر، که خرید لوازم یدکی است شخص را همراهی کرده و کمک حال باشد.

«ماشین نو»، یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی است که با هدف سهولت خرید مصرف‌کنندگان نهایی و رفع دغدغه‌های آنان پا به میدان گذاشته است. دغدغه‌هایی اعم از نبود زمان کافی برای خرید، قیمت مناسب و از همه مهم‌تر کیفیت و اصالت کالا.

این فروشگاه به وسیله همکاری با تامین‌کنندگان قطعات خودرو، توانسته مجموعه‌ای بزرگ از قطعات و لوازم یدکی خودروهای داخلی و خارجی داشته باشد و آنها را در سایت خود قرار دهد و از آن جایی که یکی از دغدغه‌های ماشین نو کیفیت خوب کالاهایی است که قرار است به دست مصرف‌کننده برسد، لذا وسواس خاصی هم در انتخاب تامین‌کننده و هم در با کیفیت بودن کالا دارد و این عمل را با ضمانت برگشت کالا نیز تائید می‌کند.

قیمت مناسب لوازم یدکی نکته دیگری است که ماشین نو به وسیله ایجاد بازار رقابتی میان تامین‌کنندگان سعی دارد تا به این امر دست پیدا کند، به این صورت که تامین کنندگان برای یک کالای مشخص با برندی خاص قیمت‌های پیشنهادی خود را ارائه می‌دهند و این کاربر است که در نهایت می‌تواند از میان پیشنهادات مختلف بهترین خرید را داشته باشد که در نتیجه حس رضایت کاربر از خرید خود است که می‌تواند قطعه مورد نظرش را با بهترین قیمت خریداری کرده و در تهران در کمتر از دو ساعت و شهرستان نهایت تا 72 ساعت تحویل بگیرد.

در یک فروشگاه اینترنتی ناموجود بودن کالاها امری گریزناپذیر است اما با این حال «ماشین نو» برای اولین بار در میان فروشگاه‌های اینترنتی موفق شده است تا با پیاده‌سازی سیستم استعلام قیمت، کاربر را از قیمت لحظه‌ای قطعه مورد نظر با خبر سازد. به این صورت که کاربر تقاضای خود را مبنی بر دریافت قیمت لوازم یدکی در سیستم ماشین نو ثبت می‌کند و تنها کاری که باید انجام دهد صبر کردن حداکثر به مدت دو ساعت است تا پیامکی حاوی قیمت لوازم یدکی‌های مورد نظرش به تلفن همراه او ارسال شود.

بنابراین اگر شخصی دنبال قطعه‌ای کمیاب از خودروی خارجی است و یا اگر احساس می‌کند که قیمت لوازم یدکی خودروی داخلی مناسب نیست کافی است تا نام ماشین نو را به ذهن خود سپرده و هر بار با مراجعه به سایت ماشین نو به نشانی mashinno.com خرید امن خود را از این مجموعه انجام دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماشین نو

ماشین نو (شرکت قطعه یاب هوشمند خودرو به شماره ثبت ۵۲۶۹۰۸) اولین بازارچه آنلاین لوازم یدکی خودرو است که در سال ۹۴ با برند “ماشین نو” با پایبندی به اهداف کلیدی خود یعنی کیفیت ، قیمت و سهولت خرید که همواره بر آن پایبند هست تأسیس شد .فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ماشین نو با داشتن بیش از ۱۰۰ تامین کننده و وارد کننده اصلی لوازم یدکی که همواره در حال افزایش می باشند تعهد دارد تمامی کالاها را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن به مشتریان خود عرضه نماید.ماشین نو با عرضه محصولات برندهایی همچون هیوندای ، کیا ، لیفان ، جک ، پژو ، ایران خودرو ، سایپا ، ام وی ام ، جیلی ، چری ، زانتیا ، سوزوکی ، نیسان ، مزدا ، سانگ یانگ ، برلیانس ، دانگ فنگ ، چانگان و در طبقه بندی جلوبندی ( جعبه فرمان ، سیبک ، پلوس ، سیستم تعلیق ، کمک فنر و .. ) و بدنه ای ( درب ، گلگیر ، ستون ، درب صندوق ، درب موتور ، سپر ، شلگیر ... ) لنت و فیلتر ، کاتالیزور اگزوز ، قطعات موتوری ( سیلندر – پیستون – اورینگ – سوپاپ و ... ) و لوازم برقی ( سیم کشی ، ECU و یا کامپوتر خودرو ، چراغ و پروژکتور ، مه شکن و ... ) سیستم تهویه ( رادیاتور و اجزا ) قطعات لاستیکی و اکسسوری ( کفپوش ، زنجیر چرخ و ... ) این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که تمامی سفارشات با سرعت بالاپردازش و به دست مشتریان برساند. تمامی کالاها و خدمات ماشین نو دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد. ماشین نو اولین فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی است که موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت شده است ، همچنین با شماره مجوز ۱-۱-۷۰۳۸۲۴-۶۵-۳-۱ در سامانه ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسید است و امیدوار است اطمینان خاطر بیشتری را برای مصرف کنندگان عزیز فراهم آورد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]