اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807134101412194

محصول جدید نانو پاک رونمایی شد

عرضه ماسک اربعین به بازار

کد: 139807134101412194

http://bit.ly/2VlSIsD

، تهران , (اخبار رسمی): محصول جدید نانو پاک با نام ماسک پیاده روی اربعین در نمایشگاه فناوری‌های دانش بنیان و مردم رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه ماسک اربعین به بازار
عرضه ماسک اربعین به بازار

به گزارش روابط عمومی نانو پاک، 25 شهریور، نمایشگاه فناوری‌های دانش بنیان و مردم میزبان رونمایی از ماسک اربعین، محصول جدید این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، ماسک پیاده روی اربعین به منظور جلوگیری از تنفس آلاینده‌های موسوم به ریزگردها طراحی شده است. همچنین، این محصول احتمال بروز حساسیت تنفسی و انتقال عوامل بیماری‌زا را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

بر پایه این اطلاعیه، ماسک اربعین علاوه بر برخورداری از شکل ظاهری متناسب با گردهمایی سراسری اربعین، احتمال ابتلای زائران به بیماری‌های واگیر دار را به مقدار زیادی کاهش می‌دهد.

نسیم غلام شهبازی مدیرعامل نانو پاک، تولید این محصول را نتیجه تلاش متخصصان این مجموعه دانست و گفت: «برای تولید این محصول از فناوری نانو الیاف استفاده شده که قابلیت حذف و فیلتراسیون ذرات آلاینده 2/5 PM برخوردار هستند.»

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 7 مهر اعلام و ادامه داد: «زائران به ویژه افراد با سابقه بیماری، در کنار رعایت کلیه نکات بهداشتی و همراه داشتن ملزومات سفر، می‌توانند از این ماسک تنفسی نیز استفاده کنند، تا سفری مطمئن‌تر را تجربه کنند.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021661*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار