اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807174116413455

بیزینس نالج پل ارتباطی میان کارآفرینان

کد: 139807174116413455

http://bit.ly/2VEQIf7

، تهران , (اخبار رسمی): اکوسیستم استارتاپی ایران روز به روز در حال گسترش است و کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلف شروع به کار می‌کنند. بیزینس نالج در سال 94 با هدف رشد و توسعه‌ی دانش کسب‌وکار و فرهنگ کارآفرینی در حوزه‌ی استارتاپی و با شعار «بیزینس نالج پل ارتباطی کارآفرینان» قدم به این عرصه گذاشت.

بیزینس نالج پل ارتباطی میان کارآفرینان
بیزینس نالج پل ارتباطی میان کارآفرینان

کسب و کار یک علم است. ورود به دنیای کسب و کار با روش‌های قدیمی و منقضی شده هیچ نتیجه‌ مثبتی نخواهد داشت. دلیل شکست اکثر کسب و کارهای نوپا دقیقا همین است. آن‌ها دانش کسب و کار ندارند. نمی‌دانند چگونه کسب و کار خود را راه بیندازند، چگونه رشد کنند و گسترش پیدا کنند، چگونه مشکلات و موانع را از سر راه خود بردارند و چگونه وارد بازار شوند و با مشتریان و مخاطبان و سایر کسب و کارها در ارتباط و تعامل باشند.

دانش کسب و کار اولین و مهم‌ترین قدم هر کسب و کاری است. اینکه شما از چم و خم کار اطلاع داشته باشید مهم‌ترین قدم است. مدیران موفق کسانی هستند که در درجه‌ی اول با دنیای کسب و کار آشنا باشند و از ابتدا کسب و کارشان را به صورت هدفمند مدیریت کنند. اما خود این مسئله اولین دغدغه و سوال کارآفرینان و مدیران است. چگونه با اصول و تکنیک‌های مدیریت کسب و کار آشنا شد و حرفه‌ای‌تر شد؟ چگونه می‌توان مدیریت هدفمند را وارد کسب و کار خود کرد؟ چگونه تکنیک‌ها و ایده‌های جدید را پیاده کرد؟ چگونه بیشتر فروش داشت؟ چگونه سرمایه جذب کرد؟ و صدها سوال دیگر.

با بیزینس نالج بیشتر آشنا شوید

اکوسیستم استارتاپی ایران روز به روز در حال گسترش است و کسب و کارهای نوپا در حیطه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سرگرمی و ... شروع به کار می‌کنند. تیم‌هایی پرانرژی که با هم و در کنار هم شروع به کار می‌کنند. بیزینس نالج در سال 94 با هدف رشد و توسعه‌ی دانش کسب و کار و  فرهنگ کارآفرینی در حوزه‌ی استارتاپی قدم به این عرصه گذاشت.

در آن زمان کسب و کارهای تازه‌ای که با نهایت شور و انگیزه شروع می‌کردند در نهایت به دلیل عدم دانش کافی از شرایط و دنیای کسب و کار شکست می‌خوردند. بازاریابی در کسب و کارها به درستی انجام نمی‌گرفت. اکثر کسب و کارهای نوپا در مرحله‌ی جذب سرمایه به مشکل خورده بودند و شرکت‌های دانش‌بنیان نمی‌توانستند محصولات و خدمات‌شان را عرضه کنند. رسالت بیزینس نالج در وهله‌ی اول حذف این شکاف‌ها با شیوه‌های آموزشی صحیح بود و تا به امروز به صورت مداوم در این زمینه فعالیت دارد.

تیم مجرب و متخصص بیزینس نالج، تولید محتوای آموزشی صوتی و تصویری برای ارتقا و رشد فرهنگ حوزه کارآفرینی را در دستور کار قرار دارد. این محتوا بیشتر در زمینه‌ی تحلیل و بررسی استارتاپ‌ها، رشد و توسعه‌های مهارت‌های فردی، آشنایی با پروسه‌ها و فرایندهای کاری، تاکتیک‌های بازاریابی و ... است و بیشتر حول محور دغدغه‌های فکری و کاری مدیران و کارآفرینان باانگیزه می‌چرخد. اخبار استارتاپ‌ها پوشش داده می‌شود و چالش‌ها  و ایده‌های تازه‌تری مطرح می‌شوند. به طور خلاصه، هر آنچه که مدیران و کارآفرینان به آن نیاز دارند در این مجموعه ارائه می‌شود.

بیزینس نالج چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

بیزینس نالج، به عنوان مرجع کارافرینی و استارتاپی در کشور، خدمات مختلفی را ارائه میکند که در ادامه به صورت خلاصه بیان شده است:

  • پل ارتباطی میان کارافرینان با سایر اجزای اکوسیستم کارافرینی
  • تحلیل همه جانبه اکوسیستم استارتاپی ایران و جهان و گزارشات بین‌المللی
  • تولید و انتشار مقالات و محتوا در حوزه کارافرینی و استارتاپی
  • برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلف در حوزه کارافرینی
  • خدمات تحقیقات بازار و بررسی حوزه های سرمایه گذاری و روندهای بین المللی
  • تحلیل و ارزیابی مدل و طرح کسب و کار
  • خدمات غربالگری اولیه استارتاپ‌ها
  • خدمات ارزیابی موشکافانه (Due Diligence) طرح‌ها و استارتاپ‌ها
  • ارزشگذاری استارتاپ‌ها
  • تحلیل و ارزیابی پیش بینی های مالی استارتاپ‌ها
  • خدمات مشاوره و منتورینگ به استارتاپ در دو بخش فنی و بیزینسی
  • مشاوره به استارتاپ ها در فرایند جذب سرمایه
  • مشاوره تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ

مسیر موفقیت در زمینه‌ی کسب و کار همیشه با چالش‌ها و فراز و نشیب‌هایی همراه است. گذشتن از این چالش‌ها تنها و تنها با دانش کسب و کار امکان‌پذیر است. این دانش قدرتی مضاعف می‌بخشد و مهارت‌های فردی و جمعی کسب و کار را ارتقا می‌دهد. باید همین الان شروع کرد و مسیر موفقیت خود را با سرعتی بیشتر و لذتی بالاتر تجربه کرد. بیزینس نالج در تمام این مسیر همراه همه کسب و کارهاست.

مجموعه بیزینس نالج با بهره‌گیری از تیم متخصص و با تجربه خود، آماده ارایه خدمات فوق به استارتاپ‌ها، مراکز رشد، شتابدهنده ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، مراکز آموزشی و دانشگاهی و علاقه‌مندان به حوزه کارافرینی هستند.

علاقه‌مندان برای آشنایی با بیزینس نالج می‌توانند به سایت www.BKMCo.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیزینس نالج

بزرگترین و تخصصی‌ترین مرجع کارآفرینی و استارتاپی در کشور که دروازه‌ی ورود مدیران موفق به دنیای کسب و کار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]