اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807184117613460

تولید داخلی راهبند در کشور

تولید راهبند ایرانی واردات این محصول را کاهش داد

کد: 139807184117613460

http://bit.ly/2B89O45

، تهران , (اخبار رسمی): راهبندهای هیدرولیک تردد مداوم تا 1200 مرتبه در ساعت ایرانی در میان گزینه‌های انتخابی خریداران قرار گرفت تا علاوه بر خرید ارزنده‌تر برای کاربران، اقتصاد کشور هم از منافع آن بهره ببرد. 

تولید راهبند ایرانی واردات این محصول را کاهش داد
تولید راهبند ایرانی واردات این محصول را کاهش داد

یکی از ملزوماتی که سیستم پارکینگ‌های مکانیزه کاربرد محوری دارد، سیستم راهبند هوشمند است که توانایی اتصال به سیستم‌های مدیریت پارکینگ را هم دارا هستند.

برای این منظور این سیستم‌ها بایستی در دو زمینه مکانیزم‌های حرکت و الگوریتم و مدارهای الکترونیک تفوق یافته و مهیای کنترل ترددهای بسیار بالا یا مداوم در کل مدت شبانه روز باشند.

بازار این راهکارها سالیان طولانی در دست برندهای خارجی و بین المللی بوده و در بسیاری از پارکینگ‌ها، اماکن عمومی و سایر مصارف حضور چشمگیری از این برندها محسوس بود.

شرکت آریاز که خود سرویس دهنده و ارائه دهنده راهکارهای پارکینگ هوشمند و مکانیزه و کنترل دسترسی است با توجه به نیاز بازار به سیستم‌های ارزنده‌تر با قدرت بازآفرینی و دوام بالاتر جهت ایجاد بهره وری بالاتر و کاهش هزینه‌های کاربران در کنار افزایش سطح رضایت مصرف کنندگان، گروهی شامل طراحان مکانیک، متخصصان الکترونیک و رصدگران بازار را مامور تحقیق ساخت محصولی ایرانی با ویژگی بارز ارزندگی برای خریداران، کرد.

حاصل این همکاری ساخت راهبند هیدرولیک ایرانی با برند iDoor بود که محصولی منعطف با شرایط محل نصب و اجرا، مطمئن و بادوام است.

تست مکانیزم عملکرد مکانیکی و هیدرولیکی، الگوریم و سامانه‌های الکترونیکی و تنش‌های موجود در سیستم و مهم تر از همه شرایط ایمنی محصول با موفقیت طی شده و روانه بازار شد.

از بدو ورود این محصول به بازار اعتماد مشتریان خصوصی و عمومی به این محصول، راه را برای توسعه محصولات بیشتر گشود و در حال حاضر انواع راهبند‌های سریع و پر سرعت، راهبندهای با بوم تاشونده هم در دسترس بازار است.

در عرصه تولید توقف نوآوری  پذیرفتی نیست و لذا شرکت آریاز دو نوع محصول دیگر با مکانیزم‌های انحصاری و بهینه را هم توسعه داده و ایمنی و کارایی را در سیستم‌های راهبند هیدرولیک و مکانیک ارتقاء داده است.  

مکانیزم‌های انتقال قدرت مکانیک به کار رفته در طراحی‌های محصولات الکترومکانیک iDoor با توجه به گیربکس‌های خاص و انحصاری، دارای برتری فوق العاده‌ای به نسبت محصولات هم رده خود است. اما با این حال به دلیل ماهیت این قبیل مکانیزم‌ها راهبندهای مکانیک نمی‌توانند جایگزین مطلوبی برای راهبندهای هیدرولیک باشند.

مهندس صالحی مدیر فرآیند تولید راهبند ایرانی در خصوص این پروژه ضمن اشاره به تولید محصول جدید راهبند هیدرولیک با رویکرد افزایش بهره وری انرژی و ارتقا سطح ایمنی نسبت به محصولات اروپایی و چینی گفت: «بخش تحقیق و توسعه راهبند ایرانی iDoor فعال ترین دپارتمان گروه بوده و به صورت مداوم در حال بررسی ایده‌های جدید برای ارائه محصولی بهینه‌تر و ارزنده‌‌تر هستند. از این رو محصول جدید راهبند هیدرولیک با مکانیزم خاص و انحصاری در تمامی شاخصه‌های فنی و کیفی از رقبای اروپایی خود پیشی گرفته و محصولی مطابق با بالاترین سنجه‌های رضایت مشتری عرضه شده است.»

ایشان رویکرد شرکت آریاز را ارتقاء تک تک اجزاء و اهتمام به اصلاح کلی سیستم با بهینه سازی اجزاء مطرح کرد و بیان داشت: «به گفته یکی از بزرگان قدرت ما به محدود نبودنمان به منافع شخصی است پس رویکرد ما توسعه کسب و کار بر اساس افزایش رضایت مندی و افزایش منافع همه طرف‌های تعامل به خصوص مصرف کنندگانف با ماست.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی در

شاید یکی از رویایی ترین تصورات انسان قرار گرفتن در محیطی بالاترین سطح از امنیت و اتوماسیون سیستم ها و المان های اطراف اوست. رفته رفته اموری که در گذشته توسط انسان انجام می شد به ماشین های خودکار سپرده شده و حتی تصور اینکه این موارد در روزگاری نه چندان دور به شیوه دستی صورت می پذیرفت، دشوار می گردد. یکی از الزامی ترین این اتوماسیون ها که علاوه بر آسایش، سطح امنیت را هم ارتقاء می دهد، اتوماسیون گذرهای عبور انسان ها و خودروهاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار