اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904274434913460

کاتالوگ راهبند iDoor مدل H670 هیدرولیک (تردد نامحدود)

کد: 139904274434913460

https://bit.ly/3lCbecb

، تهران , (اخبار رسمی): تمایل خریداران به دانستن ویژگی­های راهبند هیدرولیک iDoor ناشی از ارزندگی محصول و همراهی کیفیت و کارایی با قیمت پایین – به نسبت کیفیت و خدمات – این کالاست.

کاتالوگ راهبند iDoor مدل H670 هیدرولیک (تردد نامحدود)
کاتالوگ راهبند iDoor مدل H670 هیدرولیک (تردد نامحدود)

راهبند الکتروهیدرولیک iDoor یکی از پرکاربردترین راهبندهای­ موجود در بازار و با قیمت ارزنده و توان کنترل تردد مداوم، محبوب­ترین انتخاب در حوزه راهبند­های ترافیکی است.  تمایل خریداران به دانستن ویژگی ­های راهبند هیدرولیک iDoor ناشی از ارزندگی این محصول و همراهی کیفیت و کارایی با قیمت پایین – به نسبت کیفیت و خدمات – این کالاست.

بدنه راهبند iDoor از فولاد ساخته شده و از نظر نوع خمکاری و برشکاری می توان گفت بالاترین کیفیت را با استفاده از دستگاه ­های خم و برش CNC به ­دست آورد. پوشش این بدنه فولادی که به خوبی هم تقویت شده، توسط رنگ­ های پلی استری که در برابر تابش نور خورشید مقاوم هستند صورت پذیرفته و برای این کار از روش الکترواستاتیک بهره برده است. بوم راهبند برای عملکرد مناسب در برابر باد و بالا رفتن خاصیت آیرودینامیک با مقطع دایره­ای شکل طراحی شده است.بوم با رنگ سفید رنگ­آمیزی شده و دارای علائم شبرنگ قرمز می باشد.

این بوم مسیر تا عرض 6 متر را مسدود کرده و مدیریت می ­کند. پایه نگهدارنده مستحکم هفتی شکل انتهای بوم در پکیج اصلی قطعات وجود دارد. اتصال دهنده بوم به شفت خروجی ترکیب آلومینیوم و فولاد است. قدرت موتور 280 وات و تک­ فاز و از سری موتورهای بهینه شده است. سیستم انتقال قدرت با بهره­گیری از فشار روغن Oil Hydraulic است. تمامی شفت های این راهبند بر روی بلبرینگ قرار دارند. حجم روغن 3 لیتری مانع از گرم شدن روغن شده و حالت گرانروی روغن شده و حالت گرانروی (ویسکوزیته) روغن تا دمای 80 درجه سانتی­گراد حفظ می ­شود.

پمپ­ روغن 1.5 لیتری فشار روغن را تا 50 بار که مورد نیاز عملکرد دستگاه است تامین می­ کند. شلنگ­ها، اتصالات و پمپ هیدرولیک تا 250 بار توان تولید و تحمل فشار را دارند ولیکن فشار مورد نیاز سیستم 50 بار است بنابراین شاخص ایمنی این سیستم هیدرولیک بسیار بالاست. تکنیک جک بندی دستگاه به صورت فوق­العاده بهینه طراحی شده و علاوه بر حذف تنش ­های ناشی از عمل و عکس ­العمل، بوم به شکل بسیار ایمن به جک اتصال دائمی دارد و این نکته موجب ارتقاء فوق ­العاده ایمنی می ­شود. خلاص­ کن سریع و فوری شاخص برجسته این محصول است.

در کنار این ویژگی­ های مکانیکی، برد کنترل فوق هوشمند و کارآمد این دستگاه تمامی پارامترهای راهبند iDoor را کنترل می­کند. دارای سنسورهای بدون تماس و الکترونیکی با طول عمر بالا است و آسیب حداقلی در تصادفات با بوم رخ می دهد. حرکت نرم و یکنواختی دارد و امکان اتصال به انواع سیستم ­های کنترل تردد مانند کارت و تگ ­خوان و دوربین پلاک ­خوان نیر وجود دارد.

همچنین امکان کارکرد با ریموت و دکمه فشاری و اتصال به چراغ راهنمایی نیز به همراه قابلیت کنترل ترافیک نامحدود و مداوم وجود دارد. گزینه مطلوب و ایده­آل برای مکان­ های عمومی، صنعتی و مسکونی به شمار می رود و برای بیش از 2 میلیون تردد بدون نیاز به سرویس و نگهداری تست شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی در

شاید یکی از رویایی ترین تصورات انسان قرار گرفتن در محیطی بالاترین سطح از امنیت و اتوماسیون سیستم ها و المان های اطراف اوست. رفته رفته اموری که در گذشته توسط انسان انجام می شد به ماشین های خودکار سپرده شده و حتی تصور اینکه این موارد در روزگاری نه چندان دور به شیوه دستی صورت می پذیرفت، دشوار می گردد. یکی از الزامی ترین این اتوماسیون ها که علاوه بر آسایش، سطح امنیت را هم ارتقاء می دهد، اتوماسیون گذرهای عبور انسان ها و خودروهاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید