اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980729414499207

هویت کسب و کار در فضای مجازی، اولین چیزی است که مخاطبان می‌بینند

سامانه شفافیت و مدیریت زمان با فناوری‌های دیجیتال

کد: 13980729414499207

http://bit.ly/33NYXZa

، تهران , (اخبار رسمی): برای تقاضای اخذ مجوزهای مربوط به کسب و کارهای اینترنتی و دیگر خدمات این مرکز با هدف تمرکززدایی در کنار شفافیت و سهولت و مدیریت زمان موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار، «سامانه درخواست به صورت کاملا دیجیتالی» با کمک مرسوله‌های پستی ایران اقدام کرده است.

سامانه شفافیت و مدیریت زمان با فناوری‌های دیجیتال
مدیریت زمان با فناوری‌های دیجیتال

وب‌سایت هویت کسب و کار در فضای مجازی و اولین چیزی است که مخاطبان از کسب و کار می‌بیند و طبیعتاً همه صاحبان کسب و کارها می‌خواهند تأثیر خوبی در نگاه اول بر مخاطبان داشته باشند، همکاران شمیم وب برای اینکه همه صاحبان کسب و کارها بتوانند یک سایت زیبا و کامل و مورد استفاده داشته باشند، راهنمایی و مشاوره لازم را به آنها ارائه خواهند داد تا آنها بتوانند با اطلاعات کافی و با هزینه مورد نظر خود اقدام به طراحی سایت کنند.

این مرکز غیر از طراحی سایت کسب و کار، این امکان را فراهم آورده است تا مجوز‌های لازم را برای وب سایت خود نیز دریافت کنند. دریافت مجوزهای مربوط به کسب و کار باعث می‌شود قانونی بودن فعالیت مشخص شود و مشتری بیشتر اعتماد کند.

برای تقاضای اخذ مجوزهای مربوط به کسب و کارهای اینترنتی و دیگر خدمات این مرکز با هدف تمرکززدایی در کنار شفافیت و سهولت و مدیریت زمان مراوده با موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش، این موسسه«سامانه درخواست به صورت کاملا دیجیتالی» با کمک مرسوله‌های پستی ایران را ایجاد کرده است تا متقاضیان بتوانند پس از ثبت اطلاعات و ارسال مدارک به صورت الکترونیکی، از نحوه رسیدگی به پرونده خود تا حصول نتیجه مطلع شوند.

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده را صمیمانه ارج می‌نهد و به آن به عنوان مرجعی مهم و قابل اعتماد می‌نگرد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]