اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807294147913541

محصول تازه صبافوم رونمایی شد

ارائه قطعات پلی پروپیلن انبساطی به بازار قطعات فومی و ارتجاعی

کد: 139807294147913541

http://bit.ly/31AH8LT

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه صبافوم با نام قطعات EPP (پلی پروپیلن انبساطی) در محل کارخانه شرکت صبافوم رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه قطعات EPP (پلی پروپیلن انبساطی) به بازار  قطعات فومی و ارتجاعی
پلی پروپیلن انبساطی جای ابزار خودرو هیوندا النترا

تولید قطعات EPP برای نخستین بار در کشور در شرکت صبافوم با موفقیت انجام شد

به گزارش روابط عمومی صبافوم، محل کارخانه شرکت صبافوم میزبان رونمایی از قطعات EPP (پلی پروپیلن انبساطی)، محصول تازه این شرکت بود.

شرکت صبافوم با سابقه 40 ساله در تولید یونولیت بسته بندی و پلاستوفوم بسته بندی و ساختمانی یک از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات فوم در تهران است.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه محصولات فومی و در صنعت خودرو  ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر خاصیت جذب ضربه بالا و عایق صدا و حرارت را ارائه کند تا این خدمت تازه به راحتی در دسترس خودروسازان و تولیدکنندگان بوده و مزایای بسیاری را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، قطعات EPP (پلی پروپیلن انبساطی) دارای محاسنی است که اعم از جذب ضربه بالا، عایق صدا و حرارت، سبک سازی خودروها است و می‌تواند باعث بالا بردن ضریب ایمنی خودروها در تصادفات جاده‌ای و کاهش صدمات به سرنشینان شود.

مهندس سید حمید شریعت مدیرعامل صبافوم، تولید این محصول را نتیجه شش ماه تلاش بی وقفه و  کار در این مجموعه دانست و گفت: سه مرحله آماده سازی مواد اولیه و پیش تولید و قالب‌گیری برای تولید این محصول از اواخر سال 1397 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را خرداد ماه سال 1398 اعلام و ادامه داد: با توجه به تولید این محصول در داخل خودروسازان و تولیدکنندگان لوازم صنعتی و الکترونیکی که تاکنون امکان تولید این‌گونه قطعات را در داخل کشور نداشتند می‌توانند در طراحی‌ها و تولیدات خود از قطعات تولیدی شرکت صبافوم استفاده کنند. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت صبافوم

شرکت صبا فوم از سال ۱۳۴۸ در حال فعالیت در این صنعت میباشد. در طی سالیان ما به تولید محصولات با کیفیت و اقتصادی در زمینه ورقهای عایق پلاستوفوم و بسته بندی در میان مشتریان خود از سواحل خلیج فارس تا آبهای خزر مفتخر بوده ایم. هنر ما به کار گرفتن تجهیزات مناسب و افراد با تجربه در زمینه تولید فوم و بسته بندی میباشد. ما مفتخریم تا با داشتن بخش طراحی و ساخت قالب و تجهیزات تولیدی قابل اعتماد، خدمات بی‌نظیر و تحویل به‌موقع کالا را به مشتریان خود هدیه کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید