ارتقا و بهینه‌سازی سامانه موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش

کد: 13980814419619207

http://bit.ly/34KIQMw

، تهران , (اخبار رسمی): فناوری دیجیتال و تجارت الکترونیک دو حوزه‌ اصلی در رشد و توسعه‌ کسب و کارهای اینترنتی به شمار می‌روند. بسترهای مناسبی که این امکان را می‌دهد تا با استفاده از فناوری دیجیتال در بخش تجارت الکترونیک با راه‌اندازی کسب و کارهای جدید نیازهای کاربران را پاسخ بدهد و گامی در جهت اقتصاد مقاومتی بردارد.

ارتقاء و بهینه سازی سامانه موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش
فناوری دیجیتال و تجارت الکترونیک دو حوزه‌ی اصلی در رشد و توسعه‌ی کسب و کارهای اینترنتی

لذا با توجه به نیاز روزافزون کاربران جهت دریافت خدمات به صورت الکترونیکی و نیز رشد چشمگیر دسترسی به اینترنت و ارائه خدمات نوین دیجیتالی و رضایت کاربران در خدمت‌رسانی کاملا دیجیتالی سامانه موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش، به زودی بخش فروش نرم افزاری خود را با تغییرات و شمایل جدید و امکانات تازه در خدمت کاربران قرار خواهد داد.

گذراندن وقت کمتر برای خرید، انتخاب صحیح و هوشمندانه و ضروری به سبد خرید، قیمت مناسب تمام شده و شفاف صرف هزینه کمتر به نسبت گذشته و آشنایی با نرم افزارهای و برندهای مختلف به کمک فناوری دیجیتال از شاخصه‌های این بخش است و لذت این نوع خرید برای همیشه حکایت به یاد ماندنی برای افراد را از سامانه‌ موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش را فراهم می‌آورد.

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش غیر از دریافت مجوز برای محصولات کتاب صوتی، کتاب دیجیتال (کتاب الکترونیکی)، پکیج‌های آموزشی در قالب صوت و تصویر، فیلم، جلسات کارگاهی آموزشی از مرکز توسعه اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت همراهی با کاربران و جهت اشتغال‌زایی طراحی انواع وب سایت‌های مجاز برای کسب و کارهای اینترنتی و اخذ مجوزهای لازم را در دستور کار خود قرارداده است.

دریافت مجوزهای مربوط به کسب و کار باعث می‌شود قانونی بودن فعالیت مشخص شود و مشتری بیشتر اعتماد کند. شفافیت در کنار نوآوری فناوری‌های نوین دیجیتالی از مهمترین ارزش‌های سامانه موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش است.

برای تقاضای اخذ مجوزهای مربوط به کسب و کارهای اینترنتی با هدف تمرکززدایی در کنار شفافیت و سهولت مراوده با موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش این موسسه «سامانه درخواست به صورت کاملا دیجیتالی» اقدام کرده است تا متقاضیان بتوانند پس از ثبت اطلاعات و ارسال مدارک به صورت الکترونیکی، از نحوه رسیدگی به پرونده خود تا حصول نتیجه مطلع شوند.

این موسسه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده را صمیمانه ارج نهاده و به آن به عنوان مرجعی مهم و قابل اعتماد می‌نگرد. بهبود امورد آرزوی این مجموعه است ونظرات شرکت‌های استفاده کننده یاری‌گر آنها در ارائه‌ هر چه بهتر خدمات است. از این رو این شرکت مشتاقانه منتظر ارسال ایده‌ها، پیشنهادات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]