اطلاعات تماس
  • ۰۹۰۲۷۸*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808194205411425

خرید از زنبوردارهای محلی

هانیلی: استارتاپی برای خرید مستقیم و بدون واسطه عسل طبیعی از زنبوردار

کد: 139808194205411425

http://bit.ly/2Cznu8Z

، (اخبار رسمی): هانیلی استارتاپی است که با شناسایی زنبوردارهایی که عسل کاملا طبیعی تولید می‌کنند به کاهش تقلب در بازار عسل و تضمین کیفیت عسل کمک می‌کند

هانیلی: استارتاپی برای خرید مستقیم و بدون واسطه عسل طبیعی از زنبوردار
عرضه مستقیم عسل طبیعی از زنبوردار

پیدا کردن عسل طبیعی یکی از سخت ترین کارهای ممکن است. راه تشخیص عسل طبیعی فقط از طریق آزمایش تخصصی در آزمایشگاه‌‌های غذا و دارو امکان پذیر است. در نتیجه برای پیدا کردن عسل کاملا طبیعی دو راه بیشتر وجود ندارد؛ یا خود زنبوردار را بشناسیم و به او اطمینان کنیم و یا عسلی را که می‌خریم به آزمایشگاه ببریم و آن را تست کنیم. 

راه اول سخت است و راه دوم گران و هزینه بر است. برای رفع این مشکل استارتاپ اینترنتی جدیدی به نام هانیلی راه اندازی شده است که هر دوی این کارها را انجام می‌دهد. 

هانیلی در واقع یک فروشگاه اینترنتی عسل طبیعی است که با شناساسی و اعتبارسنجی زنبوردارها و همچنین آزمایش عسل آنها امکان تقلب را کاهش می‌دهد و می‌توان با اطمینان بسیار بالا عسل طبیعی را بدون واسطه از زنبوردار تهیه کرد.

به گفته مدیر عامل هانیلی عسل ششمین ماده غذایی پر تقلب در دنیاست و این تقلب به خاطر عرضه محدود و قیمت بالای آن است که هر روز در حال افزایش است. 

این مشکل باعث شد که از اواخر سال یک سامانه برای معرفی زنبوردارهای صادق و متعد ایجاد شود و این کار را در یک بستر آنلاین به نام هانیلی شروع شد.

هانیلی در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه کند و در این میان علاوه بر عسل طبیعی محصولات جانبی دیگری مانند مخلوط ژل رویال و عسل ، گرده گل و عصاره بره موم هم به مشتریان خود عرضه کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین عسل طبیعی هانیلی

هانیلی شیرینی عسل واقعا طبیعی را در سفره های شما تضمین می کند. ماموریت هانیلی این است که محلی باشد برای خرید و فروش عسل واقعا طبیعی. ما در هانیلی معیارهای سخت و دقیقی برای شناسایی عسل طبیعی طراحی کرده ایم و زنبورداران صادق و مسئولیت پذیر را شناسایی می کنیم و بعد از سنجش کیفیت عسل ، آنها را به هانیلی ملحق می کنیم تا هم زنبورداران فروش راحت تری داشته باشند و هم خریداران از طبیعی بودن عسل مطمئن باشند.

اطلاعات تماس
  • ۰۹۰۲۷۸*****
[نمایش اطلاعات]