اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808204208313721

رونمایی از سایت امیربهادر حاتمی با هدف ارائه خدمات طراحی سایت و سئو

کد: 139808204208313721

http://bit.ly/32EYbNp

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ارائه خدمات طراحی سایت و سئو و معرفی خدمات و آموزش‌های وبمستری، از سایت امیربهادر حاتمی به آدرس amirbahadorhatami.ir در تاریخ 30 مهر 1398 رونمایی شد.

سایت امیربهادر حاتمی طراح سایت و سئو
امیربهادر حاتمی طراح سایت و سئو کار

به گزارش امیربهادر حاتمی، سایت amirbahadorhatami.ir که یک سایت ارائه خدمات طراحی سایت و سئو است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات طراحی سایت و سئو و معرفی خدمات و آموزش‌های وبمستری را تسهیل کند.

امیربهادر حاتمی، صاحب امتیاز سایت امیربهادر حاتمی در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «سایت به جهت اطلاع‌رسانی و معرفی خدمات قابل ارائه راه اندازی شده است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «در این سایت علاوه بر معرفی خدماتی که می‌توان برای طراحی سایت و بهینه‌سازی سایت ارائه کرد مطالبی هم در زمینه آموزش نگهداری سایت، انتخاب دامنه و ... ارائه شده است.»

گفتنی است امیربهادر حاتمی، به مناسبت این رونمایی، اقدام به معرفی سرویس بک لینک‌سازی با هزینه بسیار اقتصادی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت امیربهادر حاتمی به آدرس amirbahadorhatami.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

امیربهادر حاتمی

امیربهادر حاتمی مهندس کامپیوتر و فارغ التحصیل سال 73 ، بیشتر فعالیتم در زمینه برنامه نویسی و طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت ( سئو ) می باشد. از 20 سال قبل کاملا در حوزه سایت فعالیت دارم انجام پروژه های متعدد در زمینه طراحی سایت با انواع cms ها مانند جوملا ، دروپال ، وردپرس ، اپن کارت و... تا حتی برنامه نویسی را انجام داده ام .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]