اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139809074242913749

کدام جنس کابینت را انتخاب کنیم؟

کد: 139809074242913749

https://bit.ly/2qdtYrC

، تهران , (اخبار رسمی): برای انتخاب کابینت مناسب باید شناخت کافی نسبت به آن را داشته باشیم.

کابینت های فلزی: این نوع کابینت ها زیبا هستند اما تقریبا نسل آنها منقرض شده است. البته امروزه در بدنه بعضی کابینت ها از فلز استفاده می کنند که هزینه ها پایین بیاید. اگر می خواهید کابینت های ام دی اف بسیازید، می توانید بدنه ی آنها را فلزی بسازید و این گونه هزینه ها را برای خود پایین بیاورید. این یک ترفند برای داشتن یک کابینت با کیفیت و ارزان است. کابینت های فلزی معایبی دارند از جمله اینکه بعد از مدتی رنگ آن می پرد. باید آنها را مجددا رنگ آمیزی کنید. به علاوه باز و بسته شدن آنها سرو صدا دارد. می توان گفت تنها مزیتی که این نوع کابینت ها دارند این است که ارزان هستند. 

کابینت های تمام چوب: کابینت های تمام چوب به راستی که بسیار زیبا هستند. متریال چوب از گران ترین متریال هاست و در کنار این گرما و جذابیت خاصی به خانه های شما خواهد آورد. کابینت با کیفیت چوبی، جلوه ای خیره کننده به آشپزخانه ی شما می دهد، البته در سبک کلاسیک نیز از این نوع کابینت بسیار استفاده می شود. کابینت با کیفیت چوبی بسیار زیبا هستند و جزییات زیبایی دارند. این نوع کابینت ها بافت چوبی خارق العاده ای را به نمایش می گذارند. از معایب آن می توان به قیمت بالای آنها اشاره کرد. البته آماده سازی و نصب آنها نیز زمان بر است اما آنچه که بعدها خواهید داشت، یک دنیا ارزش دارد. 

کابینت ام دی اف: ام دی اف در واقع از ضایعات دورریختنی چوب ها به دست می آید. این نوع کابینت طرفداران زیادی دارد چرا که در انواع رنگ ها موجود است. یک کابینت با کیفیت ام دی اف می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد چرا که به راحتی با دیگر المان ها و قسمت های خانه، هماهنگ و ست می شود. کابینت های ام دی اف در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند برای همین از آنها در محیط مرطوب آشپزخانه استفاده میشود. از ام دی اف در ساختن مبل ها، دکور، کف سازی و غیره نیز استفاده می کنند. ام دی اف یک عایق مناسب برای صدا است و در برابر حرارت نیز مقاومت بسیار خوبی دارد. این به دلیل ترکیباتی است که در آن استفاده شده است. 

کابینت های گلاس: کابینت با کیفیت هایگلاس، بسیار زیبا و جذاب است. این نوع کابینت ها را متفاوت با ام دی اف می دانند. سطح براق خاصی دارند که چشم ها را مسحور خود می کند. دیگر اینکه تنوع رنگی این نوع کابینت بسیار بالاست و این ویژگی بسیار خوب این نوع کابینت است. تمیز کردن و نظافت آنها بسیار راحت است و به سرعت می توانید آنها را تمیز کنید، این یکی از ویژگی های بسیار خوب کابینت با کیفیت هایگلاس است. امروزه این نوع کابینت طرفداران زیادی پیدا کرده است. درخشندگی برجسته ترین خصوصیت این نوع کابینت است. شایعاتی در مورد این نوع کابینت در مورد خش برداشتن وجود دارد که صحیح نیست. قیمت آن مقداری از ام دی اف گران تر است. اما ویو و دیدی که به خانه ی شما میدهد فوق العاده است. فورا چشم ها را درگیر خود می کند، و در عین حال شیک و ساده و زیبا به نظر می رسد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرکابینت

دیاکو با استفاده از تجربه های خود و همچنین داشتن سیاست‌های موفق و بهره گیری از تکنیک ‌های مدرن در راستای مشتری مداری و تامین محصول با کیفیت و متنوع سعی دارد تا نیازهای مشتری را در زمینه تامین محصولات دکوراسیون بر طرف نماید. دیاکو با داشتن شبکه وسیع نمایندگی در شهرهای مختلف ایران با هدف همکاری با تمامی اقشار این صنف بزرگ و سهولت در خرید مشتریان همواره تلاش نموده تا سهمی از زیبائی محیط زندگی هموطنان گرامی را داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل