اطلاعات تماس
  • 031355*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139809084245513458

دیوار پیش ساخته سبک بتنی

کد: 139809084245513458

https://bit.ly/3cMBJXq

، (اخبار رسمی): امروزه در صنعت ساختمان سازی از دیوارهای پیش ساخته بتنی به جای دیوار گچی و آجری استفاده می شود. استفاده گسترده از این پانل های پیش ساخته به زمانی برمی گردد که کشورها می خواستند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه بناهای ویرانه جنگ جهانی دوم را بازسازی کنند.

دیوار پیش ساخته سبک بتنی
دیوار پیش ساخته سبک بتنی

درباره دیوار پیش ساخته بیشتر بدانید
بیش از یک قرن است که از دیوار پیش ساخته در صنعت انبوه سازی و ساختمان سازی استفاده می گردد. استفاده گسترده از این پانل های پیش ساخته به زمانی برمی گردد که کشورها می خواستند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه بناهای ویرانه جنگ جهانی دوم را بازسازی کنند.

امروزه نیز در اکثر کشورهای پیش رفته صنعتی از دیوارهای پیش ساخته و بطور کلی مصالح پیش ساخته در روند ساخت و ساز و انبوه سازی استفاده می شود. این محصول بسته به مورد استفاده و ویژگی های محیطی می تواند گچی، بتنی، پلی استایرنی و … باشد.

دیوار پیش ساخته بتنی در ضخامت های 8 سانتی متر، 10 سانتی متر و 12 سانتی متر تولید می شوند.

دیوار پیش ساخته چه کاربردی دارد؟

دیوارهای پیش ساخته به عنوان یک پوشش استفاده می شود و جایگزین مناسبی برای دیوارهای بتنی و آجری می باشد. کاربرد پانل های پیش ساخته جهت پوشش دیوارهای سوله و ساختمان، سردخانه، مکانیکال رووم و اتاق سرور، پارتیشن بندی و ساخت یک خانه پیش ساخته است.این نوع پانل ها به دلیل مقاومت بالا در برابر آتش، کاربرد فراوانی در ساخت کارخانجات و سوله دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031355*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان