اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903254360214504

زمان کنکور کارشناسی ارشد 99؛ یک داستان ناتمام

کد: 139903254360214504

https://bit.ly/31chuRd

، (اخبار رسمی): زمان کنکور کارشناسی ارشد 99 فراز و نشیب‌های زیادی داشت. تا این که بالاخره با تصمیم ستاد کرونا، زمان برگزاری این آزمون به مرداد ماه موکول شد.

زمان کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ در ابتدا اواخر فروردین ماه سال جاری یعنی 28 و 29 فروردین 99 اعلام شد.

بعدا به دلیل تداخل با زمان برگزاری دور دوم انتخاب مجلس شورای اسلامی، زمان کنکور کارشناسی ارشد 99 به سوم و چهارم اردیبهشت تغییر کرد؛ اما داستان تعویق کنکور ارشد 99 به همین جا ختم نشد.

تعویق چندباره آزمون کارشناسی ارشد سال 99

از اوایل اسفند ماه سال گذشته، شیوع کرونا بسیاری از مردم را خانه نشین کرد. ترس از افزایش ابتلا به کرونا به دلیل تجمع جمعیت زیادی از داوطلبان، منجر به زمزمه هایی در خصوص تعویق کنکور کارشناسی ارشد 99 به علت کرونا گردید.

در نتیجه، تاریخ برگزاری کنکور ارشد 99 تغییر کرد و به 22 و 23 خردادماه منتقل شد. اما ادامه روند شیوع کرونا باز هم منجر به تغییر تاریخ آزمون ارشد گردید.

کرونا همچنان یکه تازی کرد تا این که نگرانی‌های داوطلبان و خانه هایشان به ستاد ملی مقابله با کرونا رسید و در نهایت؛ تاریخ برگزاری کنکور ارشد 99؛ 2 و 3 مرداد ماه اعلام شد.

برخی داوطلبان معترض هستند!

تعویق کنکور ارشد معترضانی داشت. داوطلبانی که از ماه ها قبل خود را برای شرکت در ازمون ارشد اماده کرده بودند، حالا خسته از تداوم اضطراب کنکور و کش دار شدن زمان مطالعه، به تعویق معترض شدند. علاوه بر این، برخی داوطلبان به دلیل تعویق کنکور ارشد ناچار به اعزام به خدمت گردیدند.

آیا تاریخ برگزاری کنکور ارشد 99 قطعی است؟

سازمان سنجش پیش از تعویق های گذشته نیز بارها بر لزوم برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در موعد مقرر تاکید کرد. اما در نهایت، ستاد ملی کرونا درخصوص زمان دقیق آزمون کارشناسی ارشد ورود کرد تا این که کنکور به تعویق افتاد.

در حال حاضر نیز سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرده است که با توجه به این که قرار است نتایج کنکور ارشد 99 تا پایان مهرماه اعلام شود، تعویق دیگری در کار نخواهد بود. چرا که در صورت تعویق، سازمان سنجش امکان انتشار به موقع نتایج را نخواهد داشت.

کارت آزمون کارشناسی ارشد 99 کی منتشر می شود؟

کارت آزمون کارشناسی ارشد عموما 3-4 روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود. با توجه به این که کنکور اوایل مرداد برگزار می شود؛ قاعدتا در اواخر تیرماه باید منتظر انتشار کارت ارشد 99 باشیم.

برای این که در جریان کلیه اخبار کنکور کارشناسی ارشد ازجمله زمان توزیع کارت دکتری 99 قرار بگیرید، به سایت مسترتست به آدرس (mastertest.ir) مراجعه کنید.

زمان کنکور کارشناسی ارشد 99؛ یک داستان ناتمام

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسترتست

مسترتست؛ وب سایت تخصصی کنکور کارشناسی ارشد است که خدمات رایگانی همانند اطلاع رسانی درخصوص کنکور ارشد و پذیرش ارشد بدون کنکور و نیز مشاوره رایگان در زمینه آزمون ارشد، پذیرش بدون کنکور و انتخاب رشته ارشد ارائه می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش