اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903254360414507

تولید انبوه دروگرهای سه و چهار چرخ و پشت تراکتوری در ایران

تولید انواع دروگر با موتور BCS برای اولین بار در ایران

کد: 139903254360414507

https://bit.ly/3e26xVR

، (اخبار رسمی): گروه صنعتی – تولیدی اگری کالچر سنتر ( ACC ) ، در جهت تامین نیاز کشاورزان و مزرعه داران اقدام به تولید و عرضه مستقیم دستگاه های دروگرها و قطعات مورد نیاز آن ها با بهترین کیفیت و استفاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا نموده است.

تولید انواع دروگر با موتور BCS برای اولین بار در ایران
تولید انواع دروگر با موتور BCS برای اولین بار در ایران

ماشین آلات تولیدی اگری کالچر علاوه بر تامین نیاز کشاورزان در سراسر ایران ، به سایر کشورها از جمله افغانستان ، پاکستان ، عراق و سایر کشورهای آسیایی و آفریقایی نیز صادر می گردد.

از دستگاه دروگر برای دروی محصول کشاورزی در زمین های مسطح وشیب دار که تراکتور نمی تواند به راحتی در آنجا حرکت کند، استفاده می گردد.

با توجه به وجود زمین های زراعی دیم ، بسیاری از کشاورزان در برخی مناطق ایران جهت درو گندم ، کنجد و جو یا برای انجام چیدن علف و یونجه در زمینهای شیبدار و مسطح نیاز به دستگاه های دروگر سه و چهار چرخ  و همچنین پشت تراکتوری دارند .

از این رو گروه صنعتی – تولیدی اگری کالچر سنتر ( ACC ) ، در جهت تامین نیاز کشاورزان و مزرعه داران اقدام به تولید و عرضه مستقیم دستگاه های دروگرها و قطعات مورد نیاز آن ها با بهترین کیفیت و استفاده از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا نموده است و در طی سالیان اخیر در تامین نیاز بخش کشاورزی کشورمان تلاش بسیار نموده است و خدمات بسیاری ارائه نموده است .

  • تولید دستگاه های دروگر با مشارکت شرکت BCS ایتالیا که تامین کننده قطعات اصلی دروگر در جهان می باشد آغاز گردید و هم اکنون با تلاش بسیار موفق به ساخت بسیاری از قطعات مورد نیاز ماشین آلات دارای تاییدیه های استاندارد جهانی و ایران گردیده است .

ماشین آلات تولیدی ACC علاوه بر تامین نیاز کشاورزان در سراسر ایران ، به سایر کشورها از جمله افغانستان ، پاکستان ، عراق و سایر کشورهای آسیایی و آفریقایی نیز صادر می گردد.

محصولات تولیدی بسیار مقاوم و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند و به لحاظ کیفیت با مشابه ایتالیایی خود برابری می کنند و به لحاظ قیمت بسیار ارزانتر از نوع ایتالیایی خود عرضه می گردند

دروگرها در مدل های زیر تولید و عرضه می شوند:

  •     دروگر علف چین و  یونجه چین  سه چرخ
  •     دروگر علف چین و یونجه چین چهار چرخ
  •     دروگر گندم ، جو چین و کنجد چین سه چرخ
  •     ماشین درو چهار چرخ گندم چین ، جو و کنجد چین
  •     گندم چین پشت تراکتوری پایه کوتاه و پایه بلند

شاخصه های گروه صنعتی – تولیدی اگری کالچر

کیفیت  بالای محصولات :

از ویژگی های خاص این گروه صنعتی توجه به کیفیت و پرهیز از رقابت در حوزه تجارت با شرط کاهش کیفیت می باشد و همواره تلاش دارد تا سطح کیفی را بالا و قابل قبول نگه دارد.

گارانتی محصولات :

کلیه محصولات دارای گارانتی می باشند .

خدمات پس از فروش :

تهیه و سازماندهی قطعات به عنوان خدمات پس از فروش از شاخصه های اصلی این شرکت می باشد ، که با تکیه بر توانایی کارشناسان متعهد ، متخصص و با تجربه میسر گردیده است. به‌ طوری که وجود بسیاری از قطعات یدکی دستگاه‌های فروخته‌شده در انبار قطعات این گروه صنعتی می توان ملاحظه نمود .

از این رو افراد و شرکتهایی خریدار ، در هر زمان که نیاز به لوازم یدکی پیدا کردند  ، می توانند به راحتی با مراجعه به اگری کالچر قطعه مورد نیاز خود را تهیه نمایند .

امکان دریافت وام بانکی برای خریدار :

این گروه صنعتی طرف قرارداد با بانک کشاورزی جهت دریافت وام میباشد ، از این رو خریداران محترم می توانند با دریافت پیش فاکتور برای دریافت وام اقدام نمایند و هزینه محصول مورد نیاز خود را تامین کنند .

تعمیرات دستگاه های دروگر :

گروه صنعتی اگری علاوه بر تامین قطعات یدکی دستگاه ها در زمینه تعمیرات تخصصی انواع دروگر با بهره گیری از کارشناسان متخصص و با سابقه ارائه خدمت می نماید

و همچنین هموطنان عزیز می توانند محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهند ، و در کوتاهترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید