اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904014380014569

طراحی وب سایت با ویترین

کد: 139904014380014569

https://bit.ly/3en5Sya

، (اخبار رسمی): سایت‌ساز ویترین با برخورداری از تیمی متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی سایت این امکان را به شما می‌دهد که وب سایت اختصاصی خود را به سادگی و در کمترین زمان ممکن ایجاد کنید. ویترین تجربه‌ی یک سایت شخصی با امنیت بالا و بهترین سئو و تیم پشتیبانی حرفه‌ای را به شما هدیه می‌دهد.

ویترین، سایت‌سازی است که می‌توانید بدون داشتن هیچ دانش فنی اقدام به ساخت سایت خود کنید. می‌توانید هر قالب دلخواهی که می‌خواهید را می‌توانید انتخاب کنید و به راحتی بلاگ شخصی یا فروشگاه آنلاین خود را بسازید.

می‌توان با اضافه کردن اطلاعات کاربر، دسترسی مشتریان و کاربران در فضای آنلاین را راحت‌تر کرد. امکان افزودن افزونه در این سایت‌ساز باعث می‌شود تا کاربر بتواند سایت خود را متناسب به نیازی که دارد شخصی‌سازی کند. سایتی که در ویترین ساخته می‌شود برای سئو بهینه بوده و نگرانی از بابت سئو برای صاحب سایت ایجاد نمی‌کند.

سایت‌های ساخته شده در ویترین دامنه اختصاصی دارند و می‌توان بدون نیاز به خرید و هاست دامنه، یک سایت اختصاصی داشت. سایت‌های ساخته شده با این سایت‌ساز با دستگاه‌های همراه مانند گوشی و تبلت نیز همخوانی دارند؛ همچنین کاربر می‌تواند به راحتی سایت خود را تبدیل به وب اپلیکیشن (PWA) کند.

کاربر می‌تواند در قسمت پنل مدیریتی با استفاده از قسمت تحلیل ویترین از نمودارهای هفتگی تعداد بازدیدها، تعداد کلیک‌ها، تعداد تماس‌ها و دیگر داده‌های آماری که در اختیارش قرار می‌گیرد از وضعیت کسب و کار خود در فضای آنلاین آگاه شود.

طراحی وب سایت با ویترین

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]