اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904024381613805

آغاز یک کسب و کار و ثبت آن تا برندینگ تخصصی

آغاز یک کسب و کار با ثبت ماهان

کد: 139904024381613805

https://bit.ly/3esFeUC

، تهران , (اخبار رسمی): برند بسیار اهمیت دارد. یک برند به شما این قدرت را می‌دهد که آن را از سایر رقبا در بازار متمایز کنید، انجام امور ثبت برند و علامت تجاری توسط یک هلدینگ معتبر ثبتی نسبت به ثبت توسط افراد بدون تجربه و یا توسط خودتان، تفاوت زمانی و هزینه‌ای زیادی دارد. ما در کوتاه‌ترین زمان ثبت علامت شما را انجام می‌دهیم

آغاز یک کسب و کار با ثبت ماهان
ثبت علامت ، ثبت برند و نشان تجاری با ثبت ماهان
آغاز یک کسب و کار با ثبت ماهان
ثبت برند یعنی حفاظت از کسب و کار خود
آغاز یک کسب و کار با ثبت ماهان
انجام کلیه امور ثبتی و حقوقی با ثبت ماهان

اگر می‌خواهید کسب‌وکار برای خودتان راه اندازی کنید و یا اگر می خواهید در آینده به اهداف شغلی خود برسید باید با یک سری از اصول اولیه راه اندازی کسب‌وکار را فرا بگیرید و با یک سری مفهوم اولیه آشنا شوید

ثبت برند و ثبت علامت تجاری باعث می‌شود مالک از حمایت‌ها و تضمین فعالیت‌های قانونی برخوردار شود یا اینکه می‌تواند با برجسته نمودن محصول یا فعالیت خود از آن استفاده کند یا حق استفاده از آن را به کس دیگری محول کند. در حقیقت حق استفاده اختصاصی از علامت ثبت شده برای بکارگیری روی کالا و فعالیت مورد نظر آن به فرد دیگر قطعاً در حیطه مالک برند است.

در واقع برند مجموعه‌ای از ارتباطات حسی و عملکردی میان فروشنده و مشتریان است. برند در واقع توقع مشتری در ارائه خدمات از محصول را شکل می‌دهد.

برندها محصول نیستند؛ در واقع حسی هستند که مشتری برای آن هزینه پرداخت می‌کند تا از محصولات آن برند استفاده کند.

یک برند به شما این قدرت را می‌دهد تا آن را از سایر رقبا در بازار متمایز کرده و انتخاب کنید و حس اطمینان در نحوه ارائه خدمات یا عملکرد محصول را به شما می‌دهد.

ثبت برند، نام یا عنوانی که فرد تحت آن نام به تجارت مشغول است، نام تجاری محسوب می‌شود. نام تجاری چنانچه مطابق قانون به ثبت برسد حمایت قانونی می‌شود.

با ثبت برند مطابق ماده ۵۷۶ قانون تجارت هیچ شخصی نمی‌تواند از آن استفاده کند؛ نام تجاری قابل انتقال بوده و به وراثت نیز می‌رسد. مدت اعتبار نام تجاری ده سال است.

ثبت شرکت، مراحل و مدت زمان آن

ثبت شرکت، برای سهامداران و مدیران شرکت، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چون اشخاص از حقیقی به حقوقی تبدیل می‌شوند و امروزه مسلما شرکت‌هایی که دارنده اعتبار حقوقی و قانونی باشند، جایگاه درخوری خواهند داشت. به همین دلیل شرکت‌هایی که به ثبت می‌رسند و شماره ثبت دریافت می‌کنند معتبرتر و برای مشتریان ارزشمندتر هستند.

طبق قانون تجارت سرمایه اولیه شرکت‌ها نمی‌تواند ار ۱۰۰۰۰۰۰ ریال کمتر باشد؛ اعضای شرکت هم نباید از ۲ نفر کمتر باشند.

زمان و هزینه ، تعرقه و قیمت ثبت شرکت

زمان و هزینه ثبت شرکت باید مواردی را رعایت کرد. الزامی است که کلیه مدارک منوط بر ثبت را تکمیل و آماده کنید؛ زیرا در صورتی که در هنگام بررسی کارشناسان اداره ثبت شرکت‌ها در زمان ثبت اظهارنامه ثبت شرکت با نواقص مدارک مشاهده شد، زمان خود را از دست می‌دهید. در نتیجه زمان ثبت شرکت بیشتر متغیر است؛ ولی ۱۵ الی ۳۰ روزکاری باید برای ثبت در نظر نظر گرفت.

در هر شهری از ایران که باشید می‌توانید به صورت غیر حضوری کار ثبت را انجام دهید و از خدمات هلدینگ ماهان استفاده کنید. کافی است به سایت ثبت ماهان مراجعه کنید یا با شماره تلفن 28424680-021 تماس بگیرید.

برندینگ با دیجیتال مارکتینگ ماهان

شما با معرفی برند خود در دنیای دیجیتال، ارزش برند خود را بالا می‌برید و ارائه خدمات و محصولات را با برند خود در ذهن مشتری تثبیت می‌کنید.

شما از چند طریق می‌توانید حضور داشته باشید؛ بعد از طراحی سایت شما با داشتن سئو و تبلیغ در گوگل سکو پرتاب خوبی خواهید داشت.

سئو سایت ، خدمات و محصولات شما نقطه هدف است. مشتری شما به دنبال چیست ؟ او برای رسیدن به شما نیاز خود را جستجو می‌کند؛ ولی شاید شما به خوبی محصول و خدمات خود را به او معرفی نکرده اید. داشتن سئو خوب و جزو نتایج ابتدایی بودن با کلمات کلیدی که مشتریان شما دنبال آن هستند نقطه هدف است و این جایگاه باید از آن شما باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت شرکت و برند ماهان

ثبت ماهان ، انجام کلیه امور ثبتی و حقوقی اعم از ثبت شرکت (ثبت انواع شرکت) ، ثبت برند ، ثبت طرح صنعتی ، ثبت نشان تجاری ، تغییرات شرکت ، ثبت ایده ، دریافت جواز ، اخذ ایزو ، انحلال شرکت ، مشاوره در امور شرکت را در بر میگیرد ، ثبت شرکت و برند ماهان با سال ها تجربه و با داشتن کارشناسان حقوقی با تجربه و متخصص و وکلای قدیمی و کاربلد در زمینه های حقوقی و ثبتی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]