اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904044387314494

قیمت استند کارتن پلاست

کد: 139904044387314494

https://bit.ly/3ggqqcu

، ارومیه , (اخبار رسمی): بیشتر افرادی که برای بار اول با کلمه استند آشنا میشوند ،کلمه ای نا آشنا در نظرشان تداعی می شود.برای آشنایی با مفهوم استند در قدم اول سعی می کنیم تعریفی ساده از آن برای شما بیان نماییم. ابزار و وسیله ای که به ارائه بهتر ، کارآمدتر و گیراتر محتوا و مشخصات محصول و خدمات شما کمک کند استند گفته می شود.

از انواع مختلف استند هایی که بفور دیده می شوند استنده های فروشگاهی هستند، این نوع استند ها از نظر کاربرد به شکل های گوناگونی استفاده میشود که ما در اینجا به چند نمونه رایج آنها اشاره میکنیم.

استند آرایشی – استند شکلات – استند ابزار – استند چیپس – استند پفک و تنقلات – استند لباس – استند سیگار – استند کاتالوگ – استند روزنامه – استند لوازم بهداشتی – استند سبزیجات بسته بندی شده – استند لاک – استند دارو – استند آدامس – استند قنادی –  استند نوشیدنی

علاوه بر استندهای فروشگاهی در گروه صنعتی ایران کارتن پلاست کات استند هم تولید میشود که از این نوع استند ها اکثرا برای اطلاع رسانی و تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد.

همنگونه که گفتیم، میخواهیم در رابطه با استند و قیمت استند کارتن پلاست صحبت کنیم. استند ها در یک طبقه بندی کلی به دو نوع تقسیم میشوند که عبارتند از:
⦁ استند های طبقه ای: این استند ها اغلب درون فروشگاه ها و نیز گاهی بیرون فروشگاه ها در کنار درب فروشگاه قرار داده میشوند و درون قفسه های آنها تنقلات و چیپس و پفک و سایر مواد خوراکی قرار داده میشود. در مقوله قیمت استند کارتن پلاست طبقه ای، بسته به اینکه چند طبقه دارد قیمت آنها متفاوت است.
⦁ استند های سقفی: استند های سقفی همانطور که از نامشان پیداست به سقف و برخی نیز به دیوار نصب میشوند و همانند استند های طبقه ای درونشان انواع تنقلات و مواد خوراکی قرار داده میشود. قیمت استند کارتن پلاست سقفی نیز بسته به میزان مقاومت آن، اندازه استند و عوامل دیگر که در ادامه به آنها میپردازیم متفاوت است.

قیمت  استند کارتن پلاست

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]