اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904094398411888

25 % تخفیف ویژه نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

25 % تخفیف نرم افزار حسابداری ابرستان آنلاین برای شرکت های دانش بنیان 

کد: 139904094398411888

https://bit.ly/2Zv1ebe

، (اخبار رسمی): آقای مهندس اورعی مدیر عامل شرکت عصر فناوری دانش از امکان دریافت نرم‌افزار حسابداری ابرستان با 25 درصد تخفیف تا پایان سال جاری برای شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و در مورد چشم‌انداز آینده شرکت گفت: هدف ما تسهیل‌گری در کسب و کارهای کوچک است.

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، سید مجید اورعی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان عصر فناوری دانش، جزییات و قابلیت‌های نرم‌افزار حسابداری «ابرستان» را تشریح کرد و گفت: ویژگی بارز این نرم‌افزار، ابری بودن آن است و نیاز به دانلود و نصب ندارد. همچنین ارتباط بین سیستم‌ها نیز اتوماتیک و هوشمند است، به این معنی که کاربر کار خود را انجام می‌دهد و سیستم سند مربوطه را به صورت خودکار ثبت می‌کند. به نوعی ارتباط سیستماتیک بین حسابداری و انبار و موجودی کالا برقرار است و فاکتور خرید به صورت اتوماتیک ارسال می‌شود.
آقای اورعی مهمترین نوآوری این نرم‌افزار را امکان پرداخت آنلاین در آن معرفی کرد و گفت: فاکتور به صورت آنلاین برای مشتری ارسال می‌شود و مشتری می‌تواند فاکتور را به صورت آنلاین پرداخت کرده و تسویه کند.
وی ادامه داد: علاوه بر آن نرم‌افزار حسابداری ابرستان در مارکتینگ نیز نوآوری ایجاد کرده است و تمامی امکانات حسابداری مانند خرید، فروش، انبارداری، خزانه دریافت و پرداخت، حسابداری تولید، مدیریت پخش و تولید به صورت یکپارچه در قالب یک نرم‌افزار در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. این در حالی است که شرکت‌ها برای استفاده از نرم‌افزارهای دیگر حسابداری باید هر کدام از این خدمات را جداگانه خریداری کنند، اما امکانات نرم‌افزار حسابداری ابرستان به صورت نامحدود در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.
آقای اورعی از امکان دریافت نرم‌افزار حسابداری ابرستان با 25 درصد تخفیف تا پایان سال جاری برای شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و در مورد چشم‌انداز آینده شرکت گفت: هدف ما تسهیل‌گری در کسب و کارهای کوچک است؛ بر این اساس در نظر داریم که علاوه بر خدمات حسابداری خدمات مالیاتی و حقوقی را نیز به نرم‌افزار اضافه کنیم و در یک سیستم یکپارچه نیاز کسب و کارهای کوچک را به اداره امور شرکت برطرف کنیم تا صاحبان کسب و کارها دغدغه مالی و حقوقی نداشته باشند.
مدیر عامل شرکت عصر فناوری دانش ادامه داد: همچنین خدمات حقوقی و مالیاتی را نیز به شرکت‌ها آموزش می‌دهیم و می‌توانیم به صورت ماهیانه مشاوره غیر حضوری نیز برای شرکت‌ها داشته باشیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی‌که حاشیه کسب و کار برای شرکت‌های نوپا و کوچک بسیار زیاد است این نرم‌افزار می تواند بسیاری از امور را برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور تسهیل کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری ابرستان

ابرستان با تکیه بر تکنولوژی نوین ابری Cloud Technology و تکنولوژی SaaS یا سرویس به جای نرم افزار پاسخ همه دغدغه های شما را داده است به نحوی که از این پس می توانید تنها با دریافت اشتراک ماهیانه فقط و فقط ۳۵ هزارتومان از همه خدمات مورد نیاز خود برای مدیریت حسابداری ، کالا ، انبار و مشتریان خود استفاده کنید.

اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]