اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904134405514656

ماجرای تعطیلی جمعه بازار پروانه و بازدید اعضای شورای شهر از این مجموعه

کد: 139904134405514656

https://bit.ly/31K8WkJ

، تهران , (اخبار رسمی): انتشار خبر تعطیلی احتمالی جمعه بازار پروانه و ماجرای اعتراض کسبه جمعه بازار پارکینگ پروانه و بازدید اعضای شورای شهر و ...

جابجایی جمعه بازار پروانه به مکان جدید
بازدید اعضای شورای شهر از جمعه بازار پروانه

به گزارش روابط عمومی جمعه بازار پروانه انتشار خبر بهره برداری پارکینگ پروانه به عنوان پارکینگ پلاسکو موجب شکل گیری اعتراضاتی از جانب کسبه و تولیدکنندگانی شد که سال‌های سال هر جمعه در جمعه بازار پارکینگ پروانهبه ارائه اجناس آنتیک خود اقدام می‌کردند و حضور پر تعداد شهروندان که هر جمعه بیش از ۲۰ هزار نفر از آن‌ها در پارکینگ پروانه حاضر می‌شدند موجب شد پارکینگ پروانه با پاساژ پروانه معروف شود.

اعتراض کاسبان جمعه بازار پارکینگ پروانه به قدری بالا گرفت که نهایتا در 25 بهمن 1398 علی اعطا به همراه الهام فخاری از اعضای شورای شهر تهران از این بازار بازدید کنند و از نزدیک پای حرف‌های کاسبان و تولید کنندگان فعال در پارکینگ پروانه بنشینند.

علی اعطا عضو شورای شهر تهران در بازدید خود از پاساژ پروانه و جمعه بازار آن در جمع خبرنگاران با اشاره به سابقه فعالیت جمعه بازار پروانه، گفت: جمعه بازار پروانه بیش از دو دهه در حال فعالیت است که در این بازه زمانی به هویتی دست یافته که مردم آن را به بازار صنایع دستی و عتیقه می‌شناسند.

اعطا با تأکید بر اینکه ایمنی مهم است، گفت: ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی پاساژ پروانه باید زودتر مورد توجه مدیریت شهری قرار می‌گرفت، زیرا پس از تجربه ساختمان پلاسکو، شعار کمیته پلاسکو این بود که پلاسکو را فراموش نکنیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پاساژ پروانه دارای ۳ بعد است، گفت: بعد ایمنی، اقتصاد و هویت از ویژگی‌های مهم پاساژ پروانه هستند و باید بدانیم هویت این پاساژ متعلق به شهر است و هر تصمیم مدیریت شهری باید در مسیر حفظ این ۳ بعد باشد.

در ادامه الهام فخاری دیگر عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پس از بازدید خود از پارکینگ پروانه گفت: باید درباره وضعیت پاساژ پروانه تصمیم‌گیری کرد و دانست که فضای زندگی مردم تفکیک‌پذیر نیست و موضوعات و تصمیم‌گیری‌ها در مدیریت شهری باید بیشتر به سمت تعامل‌های اجتماعی و فرهنگی باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعه بازار پروانه

جمعه بازار پروانه - جمعه بازار بزرگ صنایع دستی، محصولات هنری و لوازم آنتیک در پایتخت، با بیش از 1200 غرفه، عنوان بزرگترین Flea Market در کل قاره آسیا را دارا می باشد و با دربرداشتن تنوعی از صنایع دستی کشور و دست سازه های هنری ایرانی، در نوع خود کاملا بی نظیر بوده و هر هفته میزبان حضور بیش از 20.000 خریدار و بازدیدکننده از سراسر ایران و توریست های سایر کشورها می باشد. وبسایت رسمی جمعه بازار پروانه: www.bazarParvane.com

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه