اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990416441209207

مواظب هکرها و سارقان اینترنتی باشیم

اقداماتی برای حفظ امنیت در برابر هکرها

کد: 13990416441209207

https://bit.ly/2VTpNOd

، تهران , (اخبار رسمی): هکرها و سارقان اینترنتی به‌لطف افزایش چند برابری خرید‌های اینترنتی و دورکاری افراد، روزگار خوشی را می‌گذرانند و تعداد کلاهبرداری‌های اینترنتی در سراسر جهان جهش عجیبی داشته است. بهتر است درباره بازار مکاره هکرها و گام‌هایی که باید برای حفظ امنیت خود در برابر اقدامات احتمالی آنها بیشتر بدانید.

اقداماتی برای حفظ امنیت در برابر هکرها
امنیت دیجیتال خود را بهبود ببخشید

خوشبختانه با چند اقدام ساده می‌توانید امنیت دیجیتال خود را بهبود بخشید تا خطر قرار گرفتن در معرض خطرات ناشی از کلاهبرداری‌های اینترنتی را تا حد زیادی کاهش دهید.

کارهایی هست که می‌توانید بدون هزینه‌های آن‌چنانی برای بهتر شدن زندگی دیجیتال خود در این دوران سخت انجام دهید. کرونا تنها خطری نیست که میلیون‌ها کاربری را که این روزها مجبور به تکیه بر اینترنت و فضای مجازی برای انجام امور روزمره خود هستند، تهدید می‌کند.

هکرها و سارقان اینترنتی به‌لطف افزایش چند برابری خرید‌های اینترنتی و دورکاری افراد، روزگار خوشی را می‌گذرانند و تعداد کلاهبرداری‌های اینترنتی در سراسر جهان جهش عجیبی داشته است. به‌همین دلیل بهتر است درباره بازار مکاره هکرها و گام‌هایی که باید برای حفظ امنیت خود در برابر اقدامات احتمالی آنها بیشتر بدانید.

چه کار کنیم؟

خوشبختانه با چند اقدام ساده می‌توانید امنیت دیجیتال خود را بهبود بخشید تا خطر قرار گرفتن در معرض خطرات ناشی از کلاهبرداری‌های اینترنتی را تا حد زیادی کاهش دهید. این امر نه‌تنها می‌تواند برای کاربران مهم باشد، بلکه سازمان‌ها و شرکت‌هایی این روزها مجبور به استفاده از نیروهایشان به‌طور دورکار هستند هم می‌توانند کمتر نگران از دست رفتن اطلاعات ذی‌قیمت خود باشند. در ادامه برخی از این اقدامات را با هم مرور می‌کنیم.

نرم‌افزارهایتان را به‌روزرسانی کنید: اصولا سیستم‌های شرکت‌ها به نرم‌افزارهای خودکار به‌روزرسانی مجهز هستند و وقتی به‌طور منظم از رایانه کاری‌تان استفاده می‌کنید نیازی به نگرانی درباره به‌روزرسانی نرم‌افزارها نیست، اما وقتی خودتان مسؤول همه ‌چیز هستید، باید بیشتر به این مساله اهمیت دهید. هنگامی که نرم‌افزارها به‌روزرسانی و حفره‌های امنیتی آنها پوشانده می‌شود، درواقع به هکرها آدرس دقیق آسیب‌پذیری کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی استفاده می‌کنند داده می‌شود، پس سعی کنید

از آخرین نسخه‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی عقب نمانید.

البته این کار بدون مشکل نیست، چرا که گاهی این به‌روزرسانی‌ها موجب بروز مشکلاتی در عملکرد نرم‌افزارها یا سیستم شما خواهند شد، اما امنیت هویت و اطلاعات حساس شخصی شما از دردسرهای سروکله زدن با آخرین نسخه نرم‌افزار مورد استفاده شما بسیار باارزش‌تر است. این به‌روزرسانی نباید محدود به نرم‌افزار‌ها یا نرم‌افزارهای شما باشد و باید سعی کنید از آخرین نسخه موجود سیستم‌عامل و آخرین درایورهای سخت‌افزاری استفاده کنید تا آسیب‌پذیری شما به‌ حداقل برسد.

از تایید اعتبار دومرحله‌ای استفاده کنید: اگر هکرها به سیستم شما نفوذ کرده باشند، به تمام اسامی کاربری و گذرواژه‌های شما دسترسی دارند که بسیار ترسناک است. اما خوشبختانه راه ساده‌ای برای کاهش تاثیر از دست رفتن این اطلاعات وجود دارد و آن استفاده از روش تایید اعتبار دومرحله‌ای است که توسط بسیاری از سرویس‌ها و شبکه‌های اجتماعی به کاربران ارائه می‌شود. با فعال کردن این قابلیت، دیگر فاش شدن نام کاربری و گذرواژه شما خطرناک نیست.

شاید گاهی با خود فکر کنید کسی ‌دنبال اطلاعات شما نیست و لزومی ندارد برای هر بار ورود به حساب ایمیل شخصی یا پروفایل کاری در سیستم شرکت دو بار هویت خود را تایید کند، اما لازم است بدانید این یکی از بهترین روش‌های موجود برای ناکام گذاشتن سارقان اینترنتی است. ادامه دارد...

سامانه شناد درخواست اخذ مجوز و خدمات به صورت کاملا دیجیتالی

با توجه به نیاز روزافزون کاربران جهت دریافت خدمات به صورت الکترونیکی و نیز رشد چشمگیر دسترسی به اینترنت و ارائه خدمات نوین دیجیتالی و رضایت کاربران در خدمت رسانی کاملا دیجیتالی، را  به کاربران محترم ارائه می‌نماید. یکی از امکانات این سامانه دریافت مجوز‌های و خدمات ارائه شده بصورت کاملا دیجیتالی می‌باشد.

برای کلیه تقاضای خدمات و اخذ مجوزهای مربوط به کسب و کارهای اینترنتی با هدف تمرکززدایی در کنار شفافیت و سهولت مراوده با سامانه جامع دیجیتالی شناد این سامانه «سامانه درخواست اخذ مجوز و خدمات به صورت کاملا دیجیتالی» اقدام نموده است تا متقاضیان بتوانند پس از ثبت اطلاعات و ارسال مدارک بصورت الکترونیکی، و بعد از انجام مراحل قانونی ازنحوه رسیدگی به پرونده خود تا حصول نتیجه مطلع شوند و مجوزهای مربوطه را بعد از تائید صلاحیت، از طریق پست دریافت نمایند.

بخش دریافت مجوز:

سامانه جامع دیجیتالی شناد جهت همکاری هر چه نزدیکتر با ناشران کتاب و کاربران برای محصولات کتاب صوتی، کتاب دیجیتال (کتاب الکترونیکی)، پکیج‌های آموزشی در قالب صوت وتصویر، فیلم ، جلسات کارگاهی آموزشی از مرکز توسعه اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مهیا نموده است.

شفافیت و سهولت مراوده با سامانه جامع دیجیتالی شناد سامانه درخواست اخذ مجوز و خدمات به صورت کاملا دیجیتالی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]