اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904214422914704

طراحی وایت لیبل سیستم فروش آنلاین پرواز، هتل، قطار و اتوبوس

کد: 139904214422914704

https://bit.ly/2DZ8Con

، اهواز , (اخبار رسمی): وایت لیبل چیست و طراحی وایت لیبل چه مفهومی دارد؟ چگونه وایت لیبل تخصصی سیستم فروش پرواز - قطار - اتوبوس راه اندازی کنیم ؟

طراحی وایت لیبل چیست و در چه اموری کاربرد دارد؟

طراحی وایت لیبل در واقع طراحی محصولی (دیجیتالی یا فیزیکی) است که یک شرکت بزرگ و اولیه آن را تولید می کند و یک شرکت ثانویه بازاریابی این محصولات را انجام میدهد و پس از جذب مشتری محصول را با برند خود می فروشد.مثلا یک کارخانه شیرآلات (شرکت اولیه) و یک مغازه شیرآلات (شرکت ثانویه) هم وجود دارد، مغازه شیرآلات میخواهد بر روی شیرآلاتی که میفروشد برند و نام مغازه باشد اما نمیتواند که برای یک اسم و برند یک کارخانه تاسیس کند چون هدف اصلی مغازه دار تولید شیرآلات نیست بنابراین او از کارخانه شیرآلات(شرکت اولیه) درخواست میکند که شیرآلاتی را با برند و اسم مغازه تولید کنند، کارخانه هم با قرارداد هایی و اخذ هزینه این کار را انجام میدهد.

طراحی وایت لیبل

در مثالی دیگر یک آژانس  هواپیمایی و یک تور گردشگری وجود دارد، آژانس مسافرتی تور گردشگری میخواهد که نام و برند خود بر روی بلیط های هواپیما و هتل صادر شده منتشر نماید و سایت اختصاصی خود را راه اندازی نماید باشد پس از شرکت هواپیمایی میخواهد که به جای برند شرکت هواپیما از برند تور گردشگری استفاده کند. امروزه وایت لیبل و طراحی وایت لیبل در میان شرکت ها و مردم محبوبیت بالایی دارد و استفاده گسترده ای از آن در صنعت گردشگری، آژانس های مسافرتی، شرکت های هواپیمایی و اتوبوسرانی و قطار، هتل ها و... میشود. در سایت طراحی وایت لیبل این امکان را به شما میدهد که بتوانید خرید بلیط قطار و خرید بلیط اتوبوس و همچنین بلیط هواپیما را به راحتی انجام دهید.

وایت لیبل به هر دو طرف سود می رساند و مزایای زیادی دارد.

وایت لیبل چه مزایایی دارد؟

شرکت تولید کننده میتواند که محصولات خود را آسانتر به فروش برساند.(بعضی شرکت ها هم میتوانند طراحی وایت لیبل انجام دهند)

شرکت فروشنده میتواند از وایت لیبل تبلیغات گسترده ای بکند و خود را بهتر و قدرتمندتر معرفی کند.

صرفه جویی در وقت و هزینه شما میشود.

رضایت مشتریان شما را به نحو قابل توجهی افزایش میدهد چون شما میتوانید سریعتر و بهتر به آنها خدمت رسانی کنید

دایره فروش خود را گسترده تر از قبل میکنید

فروش آنلاین با نام برند و درگاه بانکی اختصاصی

با وایت لیبل با کمترین هزینه میتوانید سایت اختصاصی خود را راه اندازی کنید

به جرات میتوان گفت که کسب و کار های نه چندان بزرگ با وایت لیبل میتوانند پشت رقیبان خود را به خاک بمالند.

مزیت های طراحی وایت لیبل

طراحی وایت لیبل در سایت پیک خورشید چه برتری هایی دارد؟

وایت لیبل در میان اصناف مختلف محبوبیت زیادی دارد اما طراحی وایت لیبل هم حائز اهمیت است. شرکت پیک خورشید تلاش کرده است که با استفاده از نیروی انسانی باتجربه و متخصص بتواند که بهترین و برترین طراحی وایت لیبل را داشته باشد، پیک خورشید در سه بخش آماده همکاری با انواع اصناف، ادارات، مغازه ها، تورهای گردشگری و... است.

پنل کاربری رایگان را با کمیسیون ویژه به خوبی ارائه میدهد.

سایت اختصاصی فروش آنلاین را ارائه میدهد.

آماده خدمت رسانی به باشگاه مشتریان است.

و شرکت پیک خورشید با توانایی که دارد میتواند خدمت رسان خوبی باشد.

شرکت پیک خورشید

کارمزد فروش را دریافت نمیکند.

تور های داخلی و و خارجی را آنلاین می فروشد

تعیین مارک آپ فروش پرواز های چارتری را به خوبی ارائه می دهد.

پشتیبانی بصورت دائمی و رایگان

هزینه سگمنت و پشتیبانی رایگان

و... تنها بخشی از توانایی ها و قابلیت های شرکت پیک خورشید به مشتریانش در زمینه طراحی وایت لیبل است.طراحی وایت لیبل اقدام مفید و موثری است پس اگر می خواهید طراحی وایت لیبل انجام دهید شرکت پیک خورشید بهترین گزینه خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیک خورشید

شرکت خدمات مسافرتی پیک خورشید مفتخر است از سال 1380 با کسب تمامی مجوزها و بکارگیری مدیریت استراتژیک و جامع نگر و با هدف راهبردی ارتقا کیفیت گردشگری با همکاری پرسنل متخصص و بکارگیری بروزترین زیرساخت های موجود خدمات شایسته را به شما هموطنان عزیر ارائه نماید. همچنین با تلاش شبانه روزی کارشناسان خود توانسته ایم با راه اندازی سامانه رزرواسیون آنلاین خود بعنوان یکی از برترین آژانس های مسافرتی در ایران و پرفروشترین سامانه رزرواسیون در جنوب کشور شناخته شویم رسالت ما در مجموعه پیک خورشید ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه و کسب رضایت مسافرین عزیز نیز می باشد خدماتی که شرکت پیک خورشید را از دیگر سایت های رزرواسیون متمایز می سازد: 1-رزرو آنلاین بلیط هواپیما ، قطار و اتوبوس با تضمین کمترین نرخ در سراسر کشور 2- رزرو آنلاین هتل داخلی و خارجی ، سوئیت و ویلا در سراسر کشور 3- رزرو تورهای تمام اقساط بدون ضامن داخلی و خارجی از مبدا سراسر کشور به مقصد دلخواه 4- نمایندگی انحصاری صندوق بازنشستگی کشوری و سفر کارت ملی در جنوب کشور 5- خدمات جامع در تمام حوزه ها در باشگاه مشتریان 6- رزرو آنلاین تورهای طبیعتگردی با بهترین لیدرها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]