اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990423442529207

همیشه پیشگیری مهم‌تر از درمان است

اقداماتی برای حفظ امنیت در برابر هکرها

کد: 13990423442529207

https://bit.ly/2CuvFqr

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین ابزار حفاظتی در اختیار شما، کسب آگاهی درباره انواع روش‌های سرقت اطلاعات و شگردهای کلاهبرداری اینترنتی و دقت به جزئیات هنگام انجام تراکنش‌های مالی در فضای مجازی است. همیشه یادتان باشد هیچ ارزانی بی‌علت نیست و دلیلی ندارد کسی برای پرداخت جایزه به شما اصرار کند!

اقداماتی برای حفظ امنیت در برابر هکرها
درک اهمیت امنیت دیجیتال

کلاهبرداران اینترنتی بیش از هر چیز دنبال اطلاعات هویتی و بانکی کاربران و هدایت آنها به درگاه‌های پرداخت جعلی برای دستیابی به حساب بانکی آنها هستند

کارهایی هست که می‌توانید بدون هزینه‌های آن‌چنانی برای بهتر شدن زندگی دیجیتال خود در این دوران سخت انجام دهید. کرونا تنها خطری نیست که میلیون‌ها کاربری را که این روزها مجبور به تکیه بر اینترنت و فضای مجازی برای انجام امور روزمره خود هستند، تهدید می‌کند.

خودتان را واکسینه کنید: همیشه پیشگیری مهم‌تر از درمان است و این موضوع درباره امنیت دیجیتال شما هم صادق است. اگر زیاد از فروشگاه‌های اینترنتی خرید می‌کنید یا در طول روز تراکنش‌های مالی کاری زیادی دارید بهتر است برای حفظ امنیت خود بیشتر به نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس و ضد بدافزار توجه کنید.

بسیاری از این نرم‌افزارها نسخه‌های رایگان و قابل دریافت برای استفاده شخصی دارند که می‌توانید به‌سادگی از سایت شرکت‌های سازنده یا فروشگاه‌های نرم‌افزار دریافت کنید. بهترین آنتی‌ویروس رایگان برای کاربران ویندوز Windows Defender است و برای مقابله با بدافزارها و ابزارهای سرقت اطلاعات Malwarebytes برای تمام پلتفرم‌های رایانه و گوشی هوشمند عرضه شده و حفاظت مناسبی دربرابر بدافزارها به‌شما می‌‌دهد.

حواستان را جمع کنید: در نهایت بهترین ابزار حفاظتی در اختیار شما، کسب آگاهی درباره انواع روش‌های سرقت اطلاعات و شگردهای کلاهبرداری اینترنتی و دقت به جزئیات هنگام انجام تراکنش‌های مالی در فضای مجازی است. همیشه یادتان باشد هیچ ارزانی بی‌علت نیست و دلیلی ندارد کسی برای پرداخت جایزه به شما اصرار کند!

شگردهایشان را بشناسید

کلاهبرداران اینترنتی بیش از هر چیز دنبال اطلاعات هویتی و بانکی کاربران و هدایت آنها به درگاه‌های پرداخت جعلی برای دستیابی به حساب بانکی آنها هستند. بنابراین با رشد تصاعدی کاربران سایت‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی و البته خدمات درمانی و دارویی جای تعجب نیست که شاهد روش‌های مختلف برای به‌دست آوردن این اطلاعات در بستر شرایط فعلی باشیم.

مهم‌ترین شگردهای مورد استفاده مجرمان فضای مجازی عبارت‌اند از: سوء‌استفاده از شرایط و کلاهبرداری به بهانه فروش ماسک، تجهیزات پزشکی و داروهای مرتبط با کرونا، هدایت کاربران به صفحات درگاه پرداخت جعلی در نرم‌افزار‌ها یا سایت‌های مشکوک به‌قصد دستیابی به اطلاعات بانکی و خالی کردن حساب در همان زمان یا موقع بهتر و کلاهبرداری با عنوان کمک به بیماران مبتلا به کرونا که در برخی موارد با هدایت به درگاه و سرقت اطلاعات حساب نیز همراه است.

آگهی‌ های جعلی کار در منزل و اخذ مبالغی به‌عنوان تضمین یا برای ارسال اجناس اولیه هم از دیگر شگردهای رایج این روزهاست که پس از پرداخت مبلغ موردنظر که معمولا زیاد هم نیست، با پاسخگو نبودن کلاهبرداران همراه می‌شود. در نهایت باید به شگرد همیشگی برنده شدن در قرعه‌کشی اشاره کنیم که هنوز هم قربانی می‌گیرد.

در این روش، شماره کارت قربانی به‌بهانه برنده شدن در قرعه‌کشی مجهولی از او خواسته و اعلام می‌شود در صورت واریز نکردن وجه در مدت چند روز با آنها تماس بگیرید.

پس از تماس قربانی مبنی بر واریز نشدن وجه معمولا با فریب، قربانی پای دستگاه عابربانک کشانده می‌شود تا به‌جای واریز از حسابش برداشت شود. تمام این موارد و شگردهای ناشناخته متعدد دیگر لزوم آموزش بیشتر و درک اهمیت امنیت دیجیتال را بیش از پیش روشن می‌کند.

سامانه شناد درخواست اخذ مجوز و خدمات به صورت کاملا دیجیتالی

با توجه به نیاز روزافزون کاربران جهت دریافت خدمات به صورت الکترونیکی و نیز رشد چشمگیر دسترسی به اینترنت و ارائه خدمات نوین دیجیتالی و رضایت کاربران در خدمت رسانی کاملا دیجیتالی، را  به کاربران محترم ارائه می‌نماید. یکی از امکانات این سامانه دریافت مجوز‌های و خدمات ارائه شده بصورت کاملا دیجیتالی می‌باشد.

برای کلیه تقاضای خدمات و اخذ مجوزهای مربوط به کسب و کارهای اینترنتی با هدف تمرکززدایی در کنار شفافیت و سهولت مراوده با سامانه جامع دیجیتالی شناد این سامانه «سامانه درخواست اخذ مجوز و خدمات به صورت کاملا دیجیتالی» اقدام نموده است تا متقاضیان بتوانند پس از ثبت اطلاعات و ارسال مدارک بصورت الکترونیکی، و بعد از انجام مراحل قانونی ازنحوه رسیدگی به پرونده خود تا حصول نتیجه مطلع شوند و مجوزهای مربوطه را بعد از تائید صلاحیت، از طریق پست دریافت نمایند.

بخش دریافت مجوز:

سامانه جامع دیجیتالی شناد جهت همکاری هر چه نزدیکتر با ناشران کتاب و کاربران برای محصولات کتاب صوتی، کتاب دیجیتال (کتاب الکترونیکی)، پکیج‌های آموزشی در قالب صوت وتصویر، فیلم، جلسات کارگاهی آموزشی از مرکز توسعه اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مهیا نموده است.

شفافیت و سهولت مراوده با سامانه جامع دیجیتالی شناد سامانه درخواست اخذ مجوز و خدمات به صورت کاملا دیجیتالی​​​​​​​

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]