اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990424442749670

با هدف توسعه ظرفیت شهر پریس  و از سوی سالن زیبایی بورگ رخ داد

سرمایه‌گذاری 4 میلیارد ریالی در صنعت زیبایی

کد: 13990424442749670

https://bit.ly/3f1MLcG

، تهران , (اخبار رسمی): سالن زیبایی بورگ در پردیس  در 6 ماهه دوم سال 99 سرمایه‌گذاری 4 میلیاردی در حوزه صنعت زیبایی را انجام می‌دهد.

سرمایه‌گذاری 4 میلیارد ریالی در صنعت زیبایی
سالن زیبایی در پرذدیس تهران

جایگاه مهم صنعت زیبایی در جامعه امروز : با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۰ ارزش بازار(صنعت زیبایی) چیزی حدود ۲۳۲.۰۹۴ میلیون دلار خواهد بود! انتظار می رود روند گسترش آن تا سال ۲۰۲۳ عددی حدود ۳.۴ درصد باشد

به گزارش روابط عمومی سالن زیبایی بورگ، هنگامه روئین تن مدیر عامل مجموعه با تایید این خبر، حجم سرمایه‌گذاری انجام شده را 4 میلیارد ریال اعلام و گفت: این سرمایه در 6 ماهه دوم سال جاری عملیاتی شده و  وارد چرخه می‌شود.

او با توضیح اهداف مجموعه از افزایش سرمایه در این زمینه اظهار داشت: هدف از انجام این سرمایه گذاری توسعه بازار صنعت زیبایی در جهت افزایش استخدام و افراد مشمول کار ایجاد خواهد شد و در پی آن در شهر پردیس تهران برای اولین بار در منطقه کسب و کاری بر پایه فعالیت های دانش بنیان اجرایی خواهد شد.

وی مسیر اصلی مصرف این سرمایه را تشریح و ادامه داد: تزریق سرمایه به خمات نوین زیبایی و بسترهای جدید بازاریابی بستر ساز افزایش بازدهی و افزایش راندمان و درامد زایی در سطح شهر پردیس خواهد شد.

وی بر جایگاه مهم صنعت زیبای در جامعه امروز تاکید و تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۰ ارزش این بازار (صنعت زیبایی) چیزی در حدود ۲۳۲.۰۹۴ میلیون دلار خواهد بود! انتظار می رود روند گسترش آن تا سال ۲۰۲۳ عددی در حدود ۳.۴ درصد باشد که رقم بسیار بالایی است و باید از این ظرفیت برای درامد های دلاری در کشور استفاده کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت سالن زیبایی بورگ به  آدرس  www.borg.salon و یا http://boourg.website2.me  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیرز ییر | Birth Year

سالن زیبایی در پردیس با نام تجاری "بورگ BORG" در سال 97 با مدیریت خانم روئین تن در منطقه پردیس تهران، افتتاح شد. در حال حاضر سالن زیباییVIP در شهر جدید پردیس (بهترین منطقه شرق تهران) با ۳۰ نفر پرسنل و در محیطی خوشآیند،‌ میزبان شما مشتریان عزیز می‌باشد. کلیه خدمات مورد نیاز بانوان نظیر رنگ و مش، اکستنشن، کوتاهی، مو مانیکور و پدیکور، طراحی و ترمیم ناخن و کاشت ناخن، میکاپ، شینینون، براشینگ، اپیلاسیون، با بهترین کیفیت و جدیدترین متد در آرایشگاه زنانه پردیس مهیا است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی