اطلاعات تماس
  • 021881***** - 021881*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904244428614758

تور بالی

کد: 139904244428614758

https://bit.ly/2CqqDvi

، (اخبار رسمی): بالی جزیره‌ای است واقع در کشور اندونزی که از مراکز گردشگری مهم جهان به شمار می‌رود. جزیرهٔ بالی با مختصات ۸° ۲۵′ ۲۳″ جنوبی و ۱۱۵° ۱۴′ ۵۵″ شرقی جزو یک رشته‌جزایر است که در غرب آن جزیرهٔ جاوه در غرب آن و در شرق جزیرهٔ لومبوک واقع شده است.

تور بالی
تور بالی

مردم بالی از تبار نژادی ماقبل تاریخی هستند که از راه خاک اصلی قارهٔ آسیا در حدود ۲۵۰۰ پ.م. به مجمع‌الجزایر اندونزی کوچ کردند. با پایان گرفتن دوره ماقبل تاریخ و رسیدن هندوها در سال ۱۰۰ پ.م. سفال‌نوشته‌های براهمی از آن دوران بدست آمده‌ که آن را تأئید می کنند.

وقتی شاهنشاهی ماجاپاهیت (۱۲۹۳–۱۵۲۰ میلادی) که در جاوهٔ شرقی مستقر شد، در سال ۱۳۴۳ یک کوچ‌نشین هم در جزیره بالی برپا کرد. در پی حملات پیاپی، شاهنشاهی ماجاپاهیت کمی پیش از ۱۵۰۰ میلادی، سرنگون شد و این امر باعث مهاجرت گسترده به بالی گردید. بالی همچون جزایر دیگر اندونزی با پیوند دادن دو اقیانوس آرام و هند خود از آب و هوای منحصر به فردی برخوردار گردیده که باعث شده در فهرست برترین مقاصد گردشگری جهان قرار گیرد.

جمعیت این جزیره حدود 3 میلیون نفر بوده که اکثرا ساکنان اندونزی هستند اما در سالهای اخیر بدلیل رشد فزاینده صنعت توریست مهاجران بسیاری از استرالیا و اروپا در این جزیره سکنی گزیده و مشغول به کار و زندگی هستند.

بالی از لحاظ آتش فشانی فعال بوده و خاک آن برای کشاورزی بسیار حاصلخیز است. اما معروفترین آتشفشان بالی کوه گودان آگانگ بوده که «مادر کوه »ها نیز نامیده می شود. این کوه آتشفشانی ، فعال بوده و ارتفاعی بیش از ۳۰۰۰ متر دارد.و در شمال و جنوب کوه های مرکزی این جزیره زمین های بسیار حاصلخیزی برای کشاورزی وجود دارد که از آن برای کاشت برنج استفاده می شود. مزارع پلکانی برنج بالی شهرت جهانی داشته و از جاذبه های گردشگری منحصر به فرد این جزیره است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021881***** - 021881*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی